Guest naela

Juhlapaikan varauksen siirtäminen

21 viestiä aiheessa

Meillä oli alustava varaus erääseen helsinkiläiseen juhlapaikkaan.

Valitettavasti joudumme siirtämään häiden ajankohtaa meistä

riippumattomista syistä. Yritimme siirtää juhlapaikan varausta uuteen

ajankohtaan, mutta saimme aika tylyn vastauksen "paikka ei ole teille

enää varattavissa"

Onko muut törmänneet vastaavaan? Paikan nettivarauksista näen että

kysymämme uusi ajankohta on heillä vapaana. :girl_mad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No onpas töykeää käytöstä , itse kyllä hylkäisin paikan kokonaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkälaisella varoitusajalla pääyditte muuttamaan juhla-ajankohtaa?

Jos häihin on vielä aikaa, niin melko tylyä toimintaa vuokraajan taholta. Kyseessä kun kuitenkin olisi muutos, eikä peruutus, jolloin tämä ei teidän osalta vaikuttaisi ainakaan vuokratuloihin. Toki omistaja voi olla harmissaan siitä, jos kiinnostuneita olisi ollut varaamaanne ajankohtaan enemmänkin. MUTTA ainahan pitää varautua muutoksiin, eli tuollatavoin ei saisi kyllä asiakasta kohtaan reagoida.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kysyitkö perusteluja? Jos keskustelitte sähköpostilla, niin laita sinne uusi viesti tyyliin "Olen todella pahoillani siitä, että jouduimme ilmoittamaan ajankohdan siirtämisestä. Se johtui henkilökohtaisista syistä, joihin emme voineet vaikuttaa. Olisimme todella mielellämme juhlineet teillä ja haluaisimmekin tiedustella syytä vastaukseenne."

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alkuperäiseen päivään oli aikaa vielä 2,5 kk ja olisimme siirtäneet häitä tästä eteenpäin vielä 2 kk.

Minusta tuo 2,5 kk on aika pitkä aika eli heillä on mahdollisuus saada uusi varaus vielä tilalle.

Tuli sellainen tunne, että ehkä tämä oli hyvä, koska jos tyyli on tällainen niin ongelmia olisi voinut

tulla lisääkin. En oikeastaan ihmettele että heidän nettivaurauslistansa oli lähes tyhjä kesän osalta...

Laitoin heille vielä ystävällisen meilin, jossa tiedustelin miksi paikka ei ole meille enää varatavissa.

En ole saanut vastausta. Ihan ihmeellistä touhua, kyse kuitenkin ihan tunnetusta helsinkiläisestä tilavuokraajasta jolla

useampia kohteita...

Nyt olemme hieman tyhjän päällä ja pitäisi alkaa etsiä uutta paikkaa... noh, vaikeuksien kautta voittoon :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voitko kertoa mikä paikka ?

Ärsyttävää tollainen toiminta.

Tsemppiä sinulle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Alkuperäiseen päivään oli aikaa vielä 2,5 kk ja olisimme siirtäneet häitä tästä eteenpäin vielä 2 kk.

Minusta tuo 2,5 kk on aika pitkä aika eli heillä on mahdollisuus saada uusi varaus vielä tilalle.

Tuli sellainen tunne, että ehkä tämä oli hyvä, koska jos tyyli on tällainen niin ongelmia olisi voinut

tulla lisääkin. En oikeastaan ihmettele että heidän nettivaurauslistansa oli lähes tyhjä kesän osalta...

Laitoin heille vielä ystävällisen meilin, jossa tiedustelin miksi paikka ei ole meille enää varatavissa.

En ole saanut vastausta. Ihan ihmeellistä touhua, kyse kuitenkin ihan tunnetusta helsinkiläisestä tilavuokraajasta jolla

useampia kohteita...

Nyt olemme hieman tyhjän päällä ja pitäisi alkaa etsiä uutta paikkaa... noh, vaikeuksien kautta voittoon :-X

Voi että, todella kurjaa toimintaa ja huonoa asiakaspalvelua! Minkä kokoiselle porukalle oikein etsitte tilaa? Ja minkä tyyppistä? Ravintolaa vai sellaista paikkaa mihin voi viedä oman pitopalvelun ja juomat? Eihän siitä varmaan paljon ole apua, mutta täälläkin porukka voisi ehdotella paikkoja joista kysellä onko vielä vapaata, kaikkia vaihtoehtoja ei välttämättä tule huomattua. :) Niin ja etsittekö siis jonnekin heinä-elokuun vaihteeseen sitä tilaa vai mihin ajankohtaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Modet, siivotkaa tämä nimi pois jos olette sitä mieltä ettei ole soveliasta sitä sanoa.

Paikka oli Villa Achille, ja heillä on muitakin kohteita mm. Villa Solvik ja Ravintola Kaisaniemi.

Etsimme paikkaa Itä-Helsingistä, jonne voi tuoda omat juomat ja pitopalvelun. Vieraita meille tulee noin 40

ja ajankohta elokuu. Meillä on pari vaihtoehtoa mielessä, toivottavasti tärppää ja päästään jatkamaan järjestelyjä.

Jälkikäteen vielä mietin, että olikohan tuo tylytys jonkin yksittäisen työntekijän "sammakko", tuskin voi olla

koko yrityksen toimintaperiaate. Toisaalta tuli jo fiilis, että tuohon paikkaan emme mene.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Modet, siivotkaa tämä nimi pois jos olette sitä mieltä ettei ole soveliasta sitä sanoa.

Paikka oli Villa Achille, ja heillä on muitakin kohteita mm. Villa Solvik ja Ravintola Kaisaniemi.

Etsimme paikkaa Itä-Helsingistä, jonne voi tuoda omat juomat ja pitopalvelun. Vieraita meille tulee noin 40

ja ajankohta elokuu. Meillä on pari vaihtoehtoa mielessä, toivottavasti tärppää ja päästään jatkamaan järjestelyjä.

Jälkikäteen vielä mietin, että olikohan tuo tylytys jonkin yksittäisen työntekijän "sammakko", tuskin voi olla

koko yrityksen toimintaperiaate. Toisaalta tuli jo fiilis, että tuohon paikkaan emme mene.

Toivottavasti oli tosiaankin ihan yksittäisen työntekijän moka. Mulle tuli heti mieleen Itä-Helsingistä Aino Acktén huvila, mutta sinnehän ei saa viedä omaa pitopalvelua joten se siitä. Toivottavasti jotain muuta mieleistä löytyy!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei oikeasti, ei kai kukaan luule että noin tyhjällä varauskalenterilla olisi oikeasti järkeä pitää tuollaista paikka Helsingin keskustassa? (täältä maaseudulta katsottuna ;) ) :girl_impossible: Tuo kalenteri, jonka löysin, ei ollut kyseisen yrityksen nettisivuilla, vaan erillisen "elämysalan yrityksen" sivuilla. Viime vuonna sieltä oli varatty yksi päivä! Siis koko vuoden aikana. Laitoitko edes postia oikeaan paikkaan, siis paikan vuokraajille etkä suinkaan tuolle firmalle?

Luulisin ettei varauksen siirto onnistu, koska paikkaan voi olla jo alustavia varauksia, vaikka niitä ei kalenterissa näykään. Kesä-elokuu kun on aika vilkasta hääaikaa.

:girl_sigh: Onkohan nyt oikeasti vika epäkelvossa asiakaspalvelussa vai jossain ihan muualla...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No tiedän itse miten asia meni ja ko. keskustelu käytiin sähköpostitse jota olen moneen kertaan jälkikäteen lukenut eli ei ollut siis kyse tulkintavirheestä puhelimessa tms. Onneksi sain soiton puolitutulta, joka oli kuullut tapauksestamme, ja hänellä oli huonoja kokemuksia myös ko. paikasta.

Tuntuu ikävältä että epäilet asian laitaa ja annat ymmärtää että olen jotenkin tyhmä kun viittäsin tähän varauslistaan. Jos halusit loukasta, niin onnistuit.

Tässä on ollut pahaa mieltä jo ihan tarpeeksi. En näe mielekkäänä jatkaa tätä keskustelua enää, joten pyytäisin että modet lukitsisivat tämän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tuntuu ikävältä että epäilet asian laitaa ja annat ymmärtää että olen jotenkin tyhmä kun viittäsin tähän varauslistaan. Jos halusit loukasta, niin onnistuit.

Tässä on ollut pahaa mieltä jo ihan tarpeeksi. En näe mielekkäänä jatkaa tätä keskustelua enää, joten pyytäisin että modet lukitsisivat tämän.

Tarkoitus ei ollut loukata. :huh:

Ei se ole minun vikani, jos olet katsonut kalenteria jonkun toisen yrityksen sivuilta ja kalenteriin ei ole merkattu varattuja päiviä. Viestiesi perusteella sinä selkeästi kuvittelit paikan olevan vapaa, kun kalenterissa ei kerran varauksia ole.

Minusta viestissäni oli erittäin hyvä pointti (=tappiollinen yritys ei kannata ja se pitäisi tajuta, vaikkei taloustieteiden tohtori olekaan) ja selitys sille, kuinka asiat todennäköisemmin ovat. Ketjussa on jo monta vastaajaa, eikä nähtävästi tuo ole tullut kenellekään aijemmin mieleen, vaikka selkeästi olet kyseenalaistanut yrityksen kannattavuuden.

Sitä paitsi, sinähän se kirjoittelet täällä vieraana ja syytät noin huonosta asiakaspalvelusta nimeltä mainittua yritystä, vaikka lähes kaikki ennen edellistä viestiä kertomasi jutut viittaavat omaan virheeseesi ja mahdollisesti yrityksen kiireisiin. Asiayhteydestä irroitetun lauseen perusteella ei voi lähteä yhtään yritystä syyttämään huonosta asiakaspalvelusta, varsinkin kun asiakas on todennäköisemmin väärässä. Kaikki yritykset ei vastaa sähköposteihin nopealla aikataululla, jos ollenkaan.

Toivottavasti kuitenkin saatte jostain toisen juhlatilan kesälle. Ja olen oikeasti pahoillani siitä stressistä, josta joudutte kärsimään hääjuhlapaikan takia. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tuntuu ikävältä että epäilet asian laitaa ja annat ymmärtää että olen jotenkin tyhmä kun viittäsin tähän varauslistaan. Jos halusit loukasta, niin onnistuit.

Tässä on ollut pahaa mieltä jo ihan tarpeeksi. En näe mielekkäänä jatkaa tätä keskustelua enää, joten pyytäisin että modet lukitsisivat tämän.

Tarkoitus ei ollut loukata. :huh:

Ei se ole minun vikani, jos olet katsonut kalenteria jonkun toisen yrityksen sivuilta ja kalenteriin ei ole merkattu varattuja päiviä. Viestiesi perusteella sinä selkeästi kuvittelit paikan olevan vapaa, kun kalenterissa ei kerran varauksia ole.

Minusta viestissäni oli erittäin hyvä pointti (=tappiollinen yritys ei kannata ja se pitäisi tajuta, vaikkei taloustieteiden tohtori olekaan) ja selitys sille, kuinka asiat todennäköisemmin ovat. Ketjussa on jo monta vastaajaa, eikä nähtävästi tuo ole tullut kenellekään aijemmin mieleen, vaikka selkeästi olet kyseenalaistanut yrityksen kannattavuuden.

Sitä paitsi, sinähän se kirjoittelet täällä vieraana ja syytät noin huonosta asiakaspalvelusta nimeltä mainittua yritystä, vaikka lähes kaikki ennen edellistä viestiä kertomasi jutut viittaavat omaan virheeseesi ja mahdollisesti yrityksen kiireisiin. Asiayhteydestä irroitetun lauseen perusteella ei voi lähteä yhtään yritystä syyttämään huonosta asiakaspalvelusta, varsinkin kun asiakas on todennäköisemmin väärässä. Kaikki yritykset ei vastaa sähköposteihin nopealla aikataululla, jos ollenkaan.

Toivottavasti kuitenkin saatte jostain toisen juhlatilan kesälle. Ja olen oikeasti pahoillani siitä stressistä, josta joudutte kärsimään hääjuhlapaikan takia. :girl_smile:

Oli tilanne noiden kalentereiden suhteen mikä tahansa niin aloittaja on joka tapauksessa saanut huonoa palvelua. Vaikka lauseen "paikka ei ole enää teille varattavissa" sijoittaisi mihin yhteyteen hyvänsä, se on epäkohtelias ja tyly. Ja vaikka asiakas olisi väärässäkin ja yrityksessä kuinka olisi kiireitä niin töykeä käytös ei ole hyväksyttävää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vaikka lauseen "paikka ei ole enää teille varattavissa" sijoittaisi mihin yhteyteen hyvänsä, se on epäkohtelias ja tyly.

Olen erimieltä tästä.

asiakas:"Voisimmeko siirtää varauksemme lauantaille 17.7.2010?"

hlökunta: "Valitettavasti "paikka ei ole enää teille varattavissa", sillä päivä on jo varattu eräälle toiselle parille."

Tai

asiakas:"Voisimmeko siirtää varauksemme lauantaille 17.7.2010?"

hlökunta: "Heinäkuu on kiireistä hääsesonkia, joten "paikka ei ole enää teille varattavissa" tuona päivänä"

Tietysti muitakin vaihtoehtoja on, mutta minusta nuo ei kuulosta kovin epäkohteliaalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vaikka lauseen "paikka ei ole enää teille varattavissa" sijoittaisi mihin yhteyteen hyvänsä, se on epäkohtelias ja tyly.

Olen erimieltä tästä.

asiakas:"Voisimmeko siirtää varauksemme lauantaille 17.7.2010?"

hlökunta: "Valitettavasti "paikka ei ole enää teille varattavissa", sillä päivä on jo varattu eräälle toiselle parille."

Tai

asiakas:"Voisimmeko siirtää varauksemme lauantaille 17.7.2010?"

hlökunta: "Heinäkuu on kiireistä hääsesonkia, joten "paikka ei ole enää teille varattavissa" tuona päivänä"

Tietysti muitakin vaihtoehtoja on, mutta minusta nuo ei kuulosta kovin epäkohteliaalta.

Otappa nuo perustelut pois, niin johan tulee epäystävällisemmäksi :girl_impossible: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vaikka lauseen "paikka ei ole enää teille varattavissa" sijoittaisi mihin yhteyteen hyvänsä, se on epäkohtelias ja tyly.

Olen erimieltä tästä.

asiakas:"Voisimmeko siirtää varauksemme lauantaille 17.7.2010?"

hlökunta: "Valitettavasti "paikka ei ole enää teille varattavissa", sillä päivä on jo varattu eräälle toiselle parille."

Tai

asiakas:"Voisimmeko siirtää varauksemme lauantaille 17.7.2010?"

hlökunta: "Heinäkuu on kiireistä hääsesonkia, joten "paikka ei ole enää teille varattavissa" tuona päivänä"

Tietysti muitakin vaihtoehtoja on, mutta minusta nuo ei kuulosta kovin epäkohteliaalta.

No hohhoi. Olisikohan alkuperäinen maininnut asiasta, jos moisiin yhteyksiin tuo lause olisi sijoitettu? Alkuperäisestä viestistä taitaa käydä kuitenkin aika hyvin ilmi, että mitään selitystä mukana ei seurannut...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tuntuu ikävältä että epäilet asian laitaa ja annat ymmärtää että olen jotenkin tyhmä kun viittäsin tähän varauslistaan. Jos halusit loukasta, niin onnistuit.

Tässä on ollut pahaa mieltä jo ihan tarpeeksi. En näe mielekkäänä jatkaa tätä keskustelua enää, joten pyytäisin että modet lukitsisivat tämän.

Tarkoitus ei ollut loukata. :huh:

Ei se ole minun vikani, jos olet katsonut kalenteria jonkun toisen yrityksen sivuilta ja kalenteriin ei ole merkattu varattuja päiviä. Viestiesi perusteella sinä selkeästi kuvittelit paikan olevan vapaa, kun kalenterissa ei kerran varauksia ole.

--

Sitä paitsi, sinähän se kirjoittelet täällä vieraana ja syytät noin huonosta asiakaspalvelusta nimeltä mainittua yritystä, vaikka lähes kaikki ennen edellistä viestiä kertomasi jutut viittaavat omaan virheeseesi ja mahdollisesti yrityksen kiireisiin. Asiayhteydestä irroitetun lauseen perusteella ei voi lähteä yhtään yritystä syyttämään huonosta asiakaspalvelusta, varsinkin kun asiakas on todennäköisemmin väärässä.

Jaa, munkin mielestä tää on lievästi loukkaavaa, aivan kuin oletettaisiin, että naela on ehdottomasti tehnyt virheen itse. :huh: Aloitusviestin ja muiden naelan viestien perusteella naela saa enemminkin ainakin mun sympatiat sen sijaan, että epäilisin, että ap ei ole tajunnut yrityksen toimintaa ja asiakaspalvelua "oikein".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tuntuu ikävältä että epäilet asian laitaa ja annat ymmärtää että olen jotenkin tyhmä kun viittäsin tähän varauslistaan. Jos halusit loukasta, niin onnistuit.

Tässä on ollut pahaa mieltä jo ihan tarpeeksi. En näe mielekkäänä jatkaa tätä keskustelua enää, joten pyytäisin että modet lukitsisivat tämän.

Tarkoitus ei ollut loukata. :huh:

Ei se ole minun vikani, jos olet katsonut kalenteria jonkun toisen yrityksen sivuilta ja kalenteriin ei ole merkattu varattuja päiviä. Viestiesi perusteella sinä selkeästi kuvittelit paikan olevan vapaa, kun kalenterissa ei kerran varauksia ole.

--

Sitä paitsi, sinähän se kirjoittelet täällä vieraana ja syytät noin huonosta asiakaspalvelusta nimeltä mainittua yritystä, vaikka lähes kaikki ennen edellistä viestiä kertomasi jutut viittaavat omaan virheeseesi ja mahdollisesti yrityksen kiireisiin. Asiayhteydestä irroitetun lauseen perusteella ei voi lähteä yhtään yritystä syyttämään huonosta asiakaspalvelusta, varsinkin kun asiakas on todennäköisemmin väärässä.

Jaa, munkin mielestä tää on lievästi loukkaavaa, aivan kuin oletettaisiin, että naela on ehdottomasti tehnyt virheen itse. :huh: Aloitusviestin ja muiden naelan viestien perusteella naela saa enemminkin ainakin mun sympatiat sen sijaan, että epäilisin, että ap ei ole tajunnut yrityksen toimintaa ja asiakaspalvelua "oikein".

ihan samoilla linjoilla!!törkeää...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Jaa, munkin mielestä tää on lievästi loukkaavaa, aivan kuin oletettaisiin, että naela on ehdottomasti tehnyt virheen itse. :huh: Aloitusviestin ja muiden naelan viestien perusteella naela saa enemminkin ainakin mun sympatiat sen sijaan, että epäilisin, että ap ei ole tajunnut yrityksen toimintaa ja asiakaspalvelua "oikein".

:girl_sigh: Kyllä minäkin tunnen sympatiaa ap:tä kohtaan siitä, ettei heillä ole (ollut) hääpaikkaa halutuksi päiväksi.

En itse vetäisi hernettä nenääni, jos joku epäilisi minun tehneen virheen, vaikka tietäisin etten olisi tehnyt. Jos ei ole virhettä, ei sitä tervitse myöskään korjata. Ja jos olisin tehnyt tuollaisen mokan, niin minua harmittaisi aivan älyttömästi, jos kukaan ei tuosta mahdollisuudesta minulle mainitsisi, mikäli en itse sitä tajuaisi. Mikään määrä "voi,voi, onpa kurjaa ja todella huonoa asiakaspalvelua. jaksamisia! :-X " -viestejä ja sympatiaa ei muutu juhlapaikaksi, mutta virheen tajuamisen jälkeen voisin ottaa yhteyttä oikeaan paikkaan ja mahdollisesti saada paikan hääjuhlalle. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että hääjuhlapaikan saaminen (ja oikeastaan myös mahdollisuus siihen) voittaa 100-0 kaikki tsemppiviestit täällä. :girl_haha:

Mutta ymmärrän että ihmisiä on erilaisia ja jotkut haluavat mielummin niitä tsemppiviestejä kuin apua juhlapaikan saamisessa. :girl_sigh: Jokainen tavallaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Miimi,

Vaikuttaa siltä, että olet valitettavasti ymmärtänyt/olettanut asian väärin. Kyse ei ollut siitä, että emme saaneet juhlapaikkaa

tietylle jo varatulle päivälle vaan siitä että me emme voi varata ylipäätään enää ko. paikasta tilaa, koska

jouduimme siirtämään alkuperäistä päivää.

Olen tätä asiaa selvittänyt ja tämä on se syy miksi paikka ei ole meille enää varattavissa.

Me emme toimineet väärin, ellei sitten vääryydeksi lueta sitä, että joutuu itsestä riippumattomista syistä

siirtämään häidensä ajankohtaa.

En missään vaiheessa olettanut, että nettivarauslistan mukaan meidän pitäisi jokin tietty päivä saada. Olen koko ajan

asioinut suoraan ko. paikan kanssa, en minkään välitysbuukkarin. Itse asiassa koko nettivarauslista on ihan epäoleellinen

tekijä koko tässä asiassa.

Tietysti jokaisella yrityksellä saa olla omat toimintaperiaatteensa. Tällä yrityksellä se oli nyt tämänlainen.

Asia on meille ihan ok. Asioimme mielummin jonkun toisen yrityksen kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannattaa kuitenkin vielä soittaa ja kysyä asiaa erikseen ja selittää tarkaan että kyse on vain päivämäärän vaihdosta. Asion silloin vuokraajan kanssa koska olin myös vuokraamassa ko. tilaa häilleni, mutta tila oli aivan liian pieni omiin häihini ja kyllä tuo vuokraaja vaikutti ihan mukavalta hepulta, aika vanha oli ainakin se joka tuli esittelee taloa minulle ja puhuin hänen kanssaa puhelimessa. Oli unohtanut esittelypäivänkin tai luuli että se on vasta viikon päästä...

tulin viel lisäämään muutama paikka mihin kaiketi saa viedä omat ruoat ja juomat:

saseka talo

kurkimäen korttelitalo

stansvikin kartano (siinä on myös vieressä ravintola mitä voi myös vuokrata)

Puotinkylän-Marjaniemen Työväentalo

hirveenpäänmaja

jollaksen kartano (itellä on tuolla häät heinäkuussa)

Bygdehemmet

Villa Furuvik

Muokattu: , käyttäjä: michie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään