Jump to content
Naimisiin.info

Rahankerjuuleikit


Miimi

Recommended Posts

Tuleeko häihinne leikkejä, jotka vaativat vierailta rahan antamista? Tai laitatteko "kerjuulippaita" esille, joihin vieraat voivat "halutessaan" laittaa rahaa? Mitä mieltä olette tällaisista "leikeistä"?

Meillä ohjelman tekeminen jää pääasiassa kaasojen ja bestmanin harteille ja ainut, mikä on ehdoton ei leikkien suunnittelussa on rahan kerjääminen vierailta. :girl_mad: Häpeäisin varmasti kuoliaaksi, jos meidän häissä kerjättäisiin rahaa. :girl_impossible:

En vain pysty ymmärtämään, miksi hääpari/avustajat tahtoisivat kerjätä rahaa, vaikka vieraat ovat jo lahjat ostaneet. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ei missään tapauksessa tule hääjuhlaan mitään rahankerjuulippaita tai -leikkejä!! Minusta se olisi äärettömän kiusallista!

Lahjatoivelistaan (jos sellainen edes tulee) puolestaan ehkä tulee maininta mahdollisuudesta avustaa rahallisesti esim. häämatkan suhteen...

Link to comment
Share on other sites

hyvä aihe..

Minä sanoin myös meidän kaasolle ja bm:lle että turha sitten mitään rahannöyristelyjä ja aneluja meiltä odottaa..raivostuttaa koko ajatus :hysteric: Raha lahjoista kun vieraat ovat kyselleet niin olemme antaneet tilinumeromme mutta ei olla kyllä missään mainittu että rahaa vailla oltas. lähinnä minulle ja sulholleni päätarkoitus että vieraat tulee paikalle. lahjoista ei niin suurta lukua. ja varsinkaan siitä rahasta..

Link to comment
Share on other sites

No ei tosiaankaan tule. En ole tuollaisista ennen edes kuullut! Meillä myöskään kaaso ja bestman eivät omin päin päätä ohjelmasta (leikkejä ei tule paitsi kimpun- ja sukkanauhanheitto) vaan pidämme itse kaikki langat käsissämme. Vaikka kaasoni tuntee minut todella hyvin ja bestmanit sulhasen niin ihmisillä on kovin erilaisia käsityksiä siitä, mitä häät pitävät sisällään ohjelmallisesti. Mahdollisen mielipahan välttämiseksi teemme siis lopullisen päätöksen ohjelmasta itse. Haluamme kuitenkin, että häät ovat nimen omaan meidän näköisemme ja vastaamme siis itse juhlan luonteesta.

Link to comment
Share on other sites

Ei tule kyllä meillekään mitään rahankeruujuttuja! Häävieraat saavat laittaa häämatkatilillemme rahaa jos haluavat, mutta pääasia että tulevat paikalle. Juhlissa vierailta ei pyydetä enää mitään, varsinkaan rahaa! Mukavaa yhdessäoloa ja hyvää mieltä korkeintaan :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

kauan sitten kaverin häissä oli ollut morsiamen ryöstö ja koska kynä on miekkaa väkevämpi, oli vierailta vaadittu lunnaaksi kyniä. mun mielestä hauska ja erilainen oivallus :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Samaa mieltä kuin muutkin eri tosi kiusallista alkaa minkään leikin kautta lunnaita pyytämän :girl_mad: olen joskus jossain kuultu pyydettävän morsiamen ryöstön yhteydessä lunnaita, jos välttämättä haluatte niin siinä voisi olla. Mutta ennemmin ehkä jotain muuta lunnaina siltikkin.. :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Munkin mielestä noi rahankerjuuleikit on ehdottomasti mauttomia ja itselle vieraan asemassa todella raivostuttavia. Sitä paitsi kovinkaan monilla alle kolmekymppisillä nykypäivänä ei käteinen enä kulje mukana, kun kortilla maksan´mienn on yleistynyt, eli turha vaiva muutenkaan...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...