Guest camotar

Kuinka paljon muutat itseäsi häitä varten?

177 viestiä aiheessa

Kerroin äidilleni suu vaahdossa että häihin laitan sitten hiustenpidennyksen, käyn manikyyrillä laitattamassa rakenne kynnet, hommaan ruskeat piilarit ja osan tatuoinneista peitän, otan tosin myös yhden uuden ja näkyy muille ekan kerran vasta häissä, valkaisen hampaani, laitatan hammaskorun jne.

mieheni kuunteli keskusteluamme ja kotiin päästessä totesi, että eihän sinussa ole mitään aitoa kun mennään naimisiin kun teet kaikki nuo??!! nyt minulla huono omatunto, että niin tosiaan. muokkaan siis itseäni aika paljon noita häitä varten.

kysymys kuuluukin: mitä te naikkarit olette tehneet kaunistautuessanne häihin?oletteko olleet ihan orginelleja, ilman kyseisiä muodonmuutoksia. Jos muutitte itseänne niin mikä oli vastaan otto muilta vierailta?oletteko katuneet? vai onnistuneet ehdottomasti.. Eikös morsiammella olekkin oikeus loistaa sinä "yhtenä päivänä elämässään" vaikkakin sitten hiukan "laittomin"keinoin??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee hiustenpidennykset, ehkä ripsipidennykset myös. Tekokynsiä en kyllä ota, omani ovat tosi hyvät.

Mun mielestä tälläinen on aika pientä, tekotukkakin on niin must juttu kampauksen takia. Minulla oli se ylioppilasjuhlissakin ja oli ehdottomasti erinomainen valinta. Haluan näyttää kauniilta kaikkina juhlapäivinäni, mutta ehdottomasti häissämme!

Eri asia on jos käy laitattamassa uudet tissit/rasvaimussa tai jossain muussa radikaalissa toimenpiteessä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noin minäkin ajattelen.. ollaan jo vitsailtukin että vois kai sitä tissit pienennyttää häihin. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsiamella on tietysti oikeus tehdä mitä lystää, jos ajattelee juuri noin, että se on morsiamen prinsessapäivä.

Jos sen sijaan otetaan huomioon se, että päivä on yhteinen ja sulhasellakin on väliä, niin kannattaa kuunnella myös sulhasen mietteitä.

Se sulhanenhan haluaa ehkä mennä naimisiin juuri tuntemansa ja rakastamansa lyhythiuksisen, sinisilmäisen rakkaansa kanssa, ei pitkätukkaisen ja ruskeasilmäisen tuntemattoman kanssa.

Mulla oli hääoäivänä kaikki omaa, mitään en muuttanut (paitsi tekoripset osana meikkiä, enkä edes ajatellut muuta, osittain just sen vuoksi, että tiesin sulhasen ajatukset asiaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies on todennut että ruskeat silmät on mulla just sexyt. Tykkää niistä tosipaljon kuin myös normaaleista sinisistä silmistäni. punainen tukka on ehdoton. siitä hän ei suostu tinkimään enkä minäkään halua tinkiä. Punainen kun on minun tarara merkkini ollut aina ja on ja pysyy.. Kynnet minulla on aivan kamalat..ihan hirveät! Työni puolesta en voi pitää pitkiä kynsiä ja kotonakaan ne ei ole kamalan käytännölliset.Tästä syystä edes yhtenäpäivänä haluaisin kunnon kynnet.. Hiusten pituudella ei ole kuulema väliä..minulla on ollut parisen vuotta sitten luonnolliset pitkät hiukset joita kaipaan aika ajoin itkun kanssa. Minulle siis tulossa sellainen teippipidennys joita pidän sen aikaa että saan omat hiukseni kasvatettua pitkäksi.. :girl_smile: irtoripsiä ei tule koska omat ripseni ovat sellaiset "lehmän ripset" että inhoan suorastaan niitten pituutta..

:flirt:

Muokattu: , käyttäjä: camotar

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ No jos mies on noiden kanssa ihan ok, niin eihän siinä sitten ole mitään ongelmaa. Mies tykkää piilareista ja pitkään tukkaankin on tottunut jo aiemmin. Eri asia varmaan ois, jos morsiamella ei koskaan seurustelun aikana olisi ollut pitkää tukkaa.

Suurimmalla osalla miehistä ei varmaan ole kynsiin kovasti kommentoitavaa. Tiedän, että oma mieheni ei tekokynsistä tykkää, mutta ehkä se on poikkeuksellisen tarkka näistä :girl_haha:

Musta voi tosiaan muokata itseään just niin paljon kuin sielu sietää, kunhan muistaa välillä kysyä myös sen toisen osapuolen aivoituksia. Niissä näissä kaunistautumisideoissa kuin muutenkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

siis ei me olla oltu kahta vuotta yhessä ukon kanssa.. :girl_haha: eli tämä ei ole nähnyt mulla pitkää tukkaa kun valokuvissa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mielenkiintoinen aihe. Itse en taida muuttaa itseäni juuri lainkaan, meikkiä käytän muutenkin juhlatilanteissa runsaammin kuin arkipäivinä (jotkuthan saattavat näyttää "vierailta" jos ei juuri koskaan meikkaa ja sitten hääpäivänä on juhlameikki naamassa) ja tukkani on pitkä ja ehtii vielä ennen hääpäivää kasvaa lisää. Ehkä pieniä irtotupsuja laitan ripsiin hääpäivänä, mutta muuten mennään näillä mitä on. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos on rahaa, niin kynnet laitatan. Todennäköisesti kuitenkin revin ne rahat vaikka mistä, koska sormuskuvia (ja muutenkin esitellä sormusta) on sitten kiva ottaa kun on nätit kynnet eikä tämmöiset pureskellut ja repeilleet. Silmiin haluaisin osaksi meikkiä niitä irtoripsitupsuja, ja voihan se olla että kampausta varten tarvii vähä lisähiuksia. Meikkaan pippaloihin yleensä aika vahvasti, joten se ihan kuuluu asiaan.

Jonkun korsetin tai muun vatsaa hillitsevän systeemin aion kyllä puvun alle laittaa, lasketaanko se? :girl_wink:

Aika omilla mennään kuitenkin!

edit. Näin häidne jälkeen, melkein vuosi postauksen jälkeen, voin sanoa että melkein meni näin. Isäni kustansi minulle sekä geelikynnet että rakenneripset, joista olin todella iloinen. Jos olisi rahaa, pitäisin molempia pidempään. Silmämeikki oli kohtuullisen tumma. Lisähiuksia ei tullut, eikä mahaa pienentävää korsettia.

Muokattu: , käyttäjä: maiku

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakennekynnet haluaisin, mutta ei taida olla järkevää ottaa niitä, koska pari päivää häiden jälkeen lähdetään matkalle, enkä usko kynsien kestävän parin viikon meressä lillumista. Näillä näkymin laitan ripsiin parit irtotupsut, muuten mennään niillä mitä on annettu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Rakennekynnet haluaisin, mutta ei taida olla järkevää ottaa niitä, koska pari päivää häiden jälkeen lähdetään matkalle, enkä usko kynsien kestävän parin viikon meressä lillumista. Näillä näkymin laitan ripsiin parit irtotupsut, muuten mennään niillä mitä on annettu.

rakennekynnet kestää yllättävän paljon, mulla on olleet nämä samat tipit jo pian 4 kuukautta :girl_smile:

kannattaa vaan öljytä kätösiä ja kynsinauhoja ettei ne kuiva matkalla liikaa. rakennekynsiähän tarvii huoltaa n.3-4 viikon välein, että jos meinaat rakennekynnet ottaa, niin kannattaa käydä huollattamassa matkan jälkeen.

itse aiheeseen sen verran, että itse luovuin hiustenpidennysajatuksesta, koska keskimittaisiin hiuksiin saa oikein mukavan kampauksen ja oikeastaan nämä rakennekynnet on ainoa "epäaito" asia sitten hääpäivänä. toki meikkaan, mutta en oikeastaan kovin paljoa arkimeikkiä tummempia sävyjä halua käyttää. ihan näillä mennään (paitsi jos puku jää tissien kohdalta hiukka liian isoksi, niin täytynee laittaa vähän toppauksia :girl_haha: )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee väriä päähän ja ehkä mahdollisesti jotain ranskalaista manikyyriä saatan harkita. Omat kynteni ovat ammatin takia nysät, valkoista ei näy ollenkaan. Jos on mahdollista saada sellaiset lyhyehköt ja siistit kynnet niin että ne lähtee myös pois tai voi poistattaa niin mikä nottei (inhoan pitkiä kynsiä itselläni yli kaiken, muilla ne yleensä on kauniit jos ovat kohtuullisen mittaiset). Muuta ihmeellistäpä ei taida tulla. Ripsiinkin korkeintaan irtotupsuja, pidennyksiin ei taida olla varaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle ainakin tulee tukkaa, kynsiä ja ripsiä... eli pientä parantelua...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Rakennekynnet haluaisin, mutta ei taida olla järkevää ottaa niitä, koska pari päivää häiden jälkeen lähdetään matkalle, enkä usko kynsien kestävän parin viikon meressä lillumista. Näillä näkymin laitan ripsiin parit irtotupsut, muuten mennään niillä mitä on annettu.

rakennekynnet kestää yllättävän paljon, mulla on olleet nämä samat tipit jo pian 4 kuukautta :girl_smile:

kannattaa vaan öljytä kätösiä ja kynsinauhoja ettei ne kuiva matkalla liikaa. rakennekynsiähän tarvii huoltaa n.3-4 viikon välein, että jos meinaat rakennekynnet ottaa, niin kannattaa käydä huollattamassa matkan jälkeen.

ooo.. :girl_impossible: huisia..mie ku en tajua noista kynsi asioista mitään..siis voitko vielä selventää ton tippi asian??tuleeko se"jatko"kynsien kärkiin vai koko kynnen mitalle..ei tää tyhymä tajjuuu :girl_haha: mitä noin yleisesti se huollatus tarkoittaa??vaihdetaanko ne "tipit" vai täh.. :girl_haha: hävettää ihan itteesäkkin..hitto mikä aasi mie oon :girl_haha::girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mies aina kyselee milloin laitan taas hiustenpidennykset, onneks ei oo aina varaa ja hermoja niihin ;) Onhan ne näyttävät tälläsellä nuorella tyttösellä :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei mulla oikeastaan tule, kun kynnet feikkinä. Omia en syö, mutta ne on aina poikki ja huonokuntoiset niin saan häiden varjolla hetkeksi itselleni ihanat kynnet.

Tukkaa olen kasvattanut syksystä 2007, joten siihen en tarvi avuja, ja lehmän ripset löytyy multakin... Tukan väri tulee olemaan jonkiun verran tummempi ruskea kuin omani, mutta oman väriset hiukset oli neljä vuotta sitten, että on tässä oltu feikki jo jonkun aikaa.

Piilarit tulee olemaan läpinäkyvät, koska omat silmäni on ruskeanvihreet, ja olen kokeillut ruskeita piilareita, ja ne oli aikaluonnottomat. Mieluiten fiksaisin silmäni, muttei oo vielä rahaa siihen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En muuttanut yhtään. Tai siis toki kävin meikissä ja kampauksessa, mutta muuten olin oma luomu itseni, koska mä en olisi ollut mä "naamioituneena" ruskeisiin silmiin ja pitkiin hiuksiin. No, hiustenväri mulla oli häissäkin feikkiä, mutta olen käyttänyt saman värin eri sävyjä jo 15 vuotta, joten mun oma värini olisi ollut vieraampi kuin tuo värjätty väri, jonka kanssa miehenikin mut on aina tuntenut.

Edit: Hiuksista tuli vielä mieleeni, että en myöskään kasvattanut omiani häitä varten, vaikka se tuntuu olevan todella yleinen tapa. No, olen aina ollut lyhyttukkainen enkä osaisi edes kuvitella itseäni muunlaisena, en edes tai varsinkaan omissa häissäni. En myöskään olisi halunnut kärvistellä kuukausikaupalla ei-minkään-mittaisen tukan kanssa vain yhden päivän takia, varsinkin kun vallan hyvin tiedän, ettei mulle mitään prinsessakutreja kasvaisi ampumallakaan :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: tammikuu09

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakennekynsiä olen itsekin harkinnut, koska omani ovat järkyttävän rumat johtuen geenivirheestä (kasvavat kuopalle ja tosi usein kaverit ovat kysyneet että "onko sulla sattunut joku tuohon kynteen kun on noin kamalan näköinen?"), joten olisi kiva päästä tästä "viasta" edes hetkeksi. En vaan tiedä pystyykö näihin laittamaan mitään tai siis miten pysyvät koska tosiaan ovat ihan kuoppaiset, mutta aion asian selvittää.

Tekoripsiä varmasti tulee minullekin, koska haussa on sellainen "vanhan ajan glamour/pinup" -henkinen meikki johon ne kuuluvat. Mutta juhliin olen käynyt meikattavana ammattilaisena ennenkin ja muutenkin meikkaan käytännössä päivittäin, joten se ei mitenkään luonnotonta minulle ole. Piilarit laitan, mutta värittömät. Värillisiäkin olen joskus käyttänyt, mutta kertakäyttöiset piilarit sopivat silmilleni parhaiten ja värilliset kertakäyttöiset ovat aika huonoja.

Hiukset on värjätty, mutta alunperin olen ollut jokseenkin blondi (ajan myötä oma hiusväri tummunut "maantienväriseksi") eli eivät näytä epäluonnollisilta ja muutenkin mieheni on tottunut näkemään minut erilaisissa hiusväreissä. Tämä vaaleahko look on nyt kuitenkin jo pari vuotta ollut kehissä, ei siis erityisesti häitä varten. Hiuksia olen kasvattanut, joten mitään jatkohiuksia en tarvitse, omat riittävät hyvin.

Vartaloa muokkaavia alusvaatteita harkitsen, riippuu ihan siitä missä kunnossa sitten kesällä olen.

Mutta siis summa summarum lienee se, että mitään radikaalia muutosta ei ole tiedossa, itseltäni, tosin ehkä tavallista huolitellummalta aion näyttää hääpäivänäni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen miettinyt jo muutenkin hiustenpidennystä, että ehkäpä sen saatan laittaa jos tukka ei ehdi kasvaa tarpeeksi pitkäksi. Toisaalta voi olla, että pelkillä lisäkkeillä saa jo nätin kampauksen eikä tarvitse laittaa pidennystä. Tekokynsiä ja piilareita en kyllä ole laittamassa, mutta meikissä ja manikyyrissa totta kai! En pidä erityisesti sellaisesta muovibarbilookista, joka tulee just silloin, kun suurin osa naisesta on feikkiä: tukka, tissit, kynnet, ripset, huulet... Kannattaa ainakin minun mielestäni miettiä tarkkaan, että mikä on oikeasti hyvännäköistä ja sitä "omaa itseään". Esim manikyyrilla saa kyllä todella nätit kädet sormuskuvia varten, tekokynnet on aina tekokynnet ja ainakin mun mielestäni todella halvat ja mauttomat. Mutta mikäs siinä jos itte diggaa. :) Nauttikaa naiset itsestänne! Treenatkaa ja syökää hyvä olo. Sieltä se kaunes kumpuaa eikä lisäkkeistä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin olen samaa miettinyt..

Erilaisia piilareita joskus kokeillut, yleensä sellaisia jotka vain ns vahvistaa omaa väriä. Niitä voisin harkita mutta tuntuu että radikaali silmien värin muuttaminen ehkä liikaa. Olisi vähän outoa jos hääkuvissa joku ruskea silmäinen morsian, kun itsellä oikeasti vihreät.. Kauniithan ne ruskeat ovat, mutta tietyssä määrin haluan ko päivänä olla oma itseni.

Minusta hiukset ja kynnet yms on aika sama onko niissä jotain tekoa tai pidennystä.

Pääasia kuitenkin että morsiamella (sekä sulhasella) on itsellään hyvä olo omana hääpäivänään, jokainen tyylillään! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

rockon, kaupasta ostettavat ja itse liimattavat tekokynnet ovat hieman eri asia kuin ammattilaisen laittamat rakennekynnet.

Rakennekynnet eivät suinkaan ole halvat, eikä minun mielestäni mauttomat, jos ei ihan överiksi vedä :)

Työni takia minulla on jatkuvasti kuivat kädet rasvauksista huolimatta ja kynnet täytyy olla lyhyet, eli olisi ihanaa, jos edes hääpäivänä kynteni olisi normaalia pidemmät ja naisellisen näköiset.

Sulhoni on minut nähnyt myös pidemmillä kynsillä, joten tuskin hänen silmissään muutun eri ihmiseksi, vaikka kynsien pituus vähän vaihtuu ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
rockon, kaupasta ostettavat ja itse liimattavat tekokynnet ovat hieman eri asia kuin ammattilaisen laittamat rakennekynnet.

Rakennekynnet eivät suinkaan ole halvat, eikä minun mielestäni mauttomat, jos ei ihan överiksi vedä :)

Työni takia minulla on jatkuvasti kuivat kädet rasvauksista huolimatta ja kynnet täytyy olla lyhyet, eli olisi ihanaa, jos edes hääpäivänä kynteni olisi normaalia pidemmät ja naisellisen näköiset.

Sulhoni on minut nähnyt myös pidemmillä kynsillä, joten tuskin hänen silmissään muutun eri ihmiseksi, vaikka kynsien pituus vähän vaihtuu ;)

Niin siis en tarkoittanut yksiselitteisesti kumpiakaan kynsiä vaan ihan yleisesti ottaen sellaisia kynsiä, jotka eivät ole omat. Ja halpa ei viitannut kynsien (laiton) hintaan vaan siihen yleisolemukseen, tulee aina mieleen joku Pamela Anderson ja Johanna Tukiainen. Tässähän kyse on ihan täysin siitä mistä kukin tykkään. Minusta ne ovat aina överit ja pidän enemmän hyvin hoidetuista käsistä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minusta ne ovat aina överit ja pidän enemmän hyvin hoidetuista käsistä. :)

Samis. Vaikka olis ammattilaisenkin tekemät kynnet, niin musta ne on tosi usein vähän överit, varsinkin kaikenlaisine koristeluineen. Mulla olisi ollut todella feikki olo niiden kanssa. Ja kuten aiemmin totesin, mun mies ei myöskään tykkää niistä, joten jo senkään vuoksi ei tullut edes kyseeseen. Ei vaikka omat kynteni olivat suht nysät ja tavanomaiset.

Mutta tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö muut morsiamet saisi sellaisia teetättää jos ja kun ne tuntuvat omilta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Rakennekynnet haluaisin, mutta ei taida olla järkevää ottaa niitä, koska pari päivää häiden jälkeen lähdetään matkalle, enkä usko kynsien kestävän parin viikon meressä lillumista. Näillä näkymin laitan ripsiin parit irtotupsut, muuten mennään niillä mitä on annettu.

rakennekynnet kestää yllättävän paljon, mulla on olleet nämä samat tipit jo pian 4 kuukautta :girl_smile:

kannattaa vaan öljytä kätösiä ja kynsinauhoja ettei ne kuiva matkalla liikaa. rakennekynsiähän tarvii huoltaa n.3-4 viikon välein, että jos meinaat rakennekynnet ottaa, niin kannattaa käydä huollattamassa matkan jälkeen.

ooo.. :girl_impossible: huisia..mie ku en tajua noista kynsi asioista mitään..siis voitko vielä selventää ton tippi asian??tuleeko se"jatko"kynsien kärkiin vai koko kynnen mitalle..ei tää tyhymä tajjuuu :girl_haha: mitä noin yleisesti se huollatus tarkoittaa??vaihdetaanko ne "tipit" vai täh.. :girl_haha: hävettää ihan itteesäkkin..hitto mikä aasi mie oon :girl_haha::girl_impossible:

eli ne tipit on käytännössä sellaiset muoviläpyskät, jotka liimataan oman kynnen päälle. ei ihan juureen liimata kuitenkaan. siihen päälle laitetaan muutamia geelikerroksia, jotka sitten laitetaan ns. "uuniin" eli kuivatellaan sellaisen erikoislampun alla. (en nyt millään muista tuon uunin nimeä.. se on kuitenkin täysin turvallinen ja kivuton)

huoltaminen meinaa sitä, että n. 3-4 viikon välein viilataan vanha geelikerros pois kynnen pinnasta, kynnet viilataan sopivan mittaiseksi ja laitetaan uudet geelikerrokset päälle. jos rakennekynsistä tahtoo eroon, niin vaihtoehto 1 on se, että antaa niiden vain kasvaa pois. vaihtoehto 2 taas on se, että kynsiteknikko poistaa ne tipit. sen jälkeen oma kynsi on hieman hauraamman tuntuinen, mutta palautuu nopeasti.

itselläni kun on ollut rakennekynnet, ne on kestäneet myös työntekoa, kannan paljon painvia tavaroita päivän aikana, avaan laatikoita jne.. ja toki elämä on paljon helpompaa rakennekynsien kanssa, koska ei tarvitse itse leikata, viilata tai edes lakata kynsiä :-X kallista tämä toki on, mutta omasta mielestä sen arvoista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kauneus kyllä puhkeaa kukkaan tekotukalla, sen verran uskallan sanoa :girl_haha: Mulla on hirveen ohuet ja lättänät hiukset nimittäin, niille ei tehdä ihmeitä muulla kuin lisäkkeillä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään