Jump to content
Naimisiin.info

Vihkijän muistaminen?


Helmi--

Recommended Posts

Löytyisikös täältä ideoita, miten voisi muistaa vihkijää? Meidät vihkii elokuussa Tampereen käräjäoikeuden tuomari Jouko Strander. Vihkipäivämme saattaa ajoittua hänen kesälomalleen, mutta tänään selvisi, että hän aikoo vihkiä meidät tuolloin oli elokuussa lomalla tai ei, kun on kerran näin luvannutkin. Lisäksi hän haluaisi tavata meidät ennen vihkimistä, jotta voisi sanoa meille vihkitilaisuudessa myös jotain henkilökohtaisempaa, kuin pelkän peruskaavan. Näin mahtavasta palvelusta ja vaivannäöstä olisi mukava muistaa häntä jotenkin. Ideoita otetaan ilolla vastaan!

Link to comment
Share on other sites

Mä olen miettinyt ihan samaa. Meillä ortodoksinen vihkiminen kesäkuussa ja samana ajankohtana on myös ortodoksiset kirkkopäivät toisella paikkakunnalla mutta meidän vihkiä isä-paavo ajaa silti meitä vihkimään. Hän ei kirkkopäivien takia halua osallistua hääjuhlaamme mutta jotenkin haluaisimme häntä kiittää.

mietinnässä on ollut valokuva, mutta onko vähän turhan simppeli? siis kaikkihan sen kiitos kortin saavat joka tapauksessa ja joka tapauksessa sen myös isä-paavolle lähettäisimme. mäkin otan ideoita mielelläni vastaan..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kyllä minä antaisin jotain muuta kuvan lisäksi, kuvallinen kiitoskortti on kiva, jotta muistaa keneltä on, näkee kasvot. Mutta jotain muuta kivaa antaisin lisäksi, esim. konjakki- tai viinipullon, siis jotain tosi hyvää viiniä, vähän arvokkaampaa. Jos ei itse käytä voi tarjota muille. Mitään kippoa ja kappoa en antaisi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kiitos ideoista! tuli vielä itsellekin mieleen että lahjakortti vaikka Kauppahallin johonkin herkkukojuunkin voisi olla mukava -Tampereella kun ollaan. Sieltä voisi sitten itse valita jotain hyvää omaan makuun. Mietin että voisin tietysti itse vaikka leipoa vihkijälle jonkun piirakan tai viedä vaikka itse tehtyjä keksejä tai jotain, tykkään leipomisesta ja tuntuisi jotenkin "henkilökohtaisemmalta" antaa jotain itse tehtyä. Meillä vihkiminen ei tosiaan maksa, kun käymme virka-ajalla käräjäoikeudessa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...