Jump to content
Naimisiin.info

Kankaisten tila (Hämeenlinna)


Bride08/2011

Recommended Posts

Meidän häät vietettiin siellä elokuussa 2008! Kysele toki, jos osaisin vastata johonkin mieltä askarruttavaan :)

Link to comment
Share on other sites

Meidän häät vietettiin siellä elokuussa 2008! Kysele toki, jos osaisin vastata johonkin mieltä askarruttavaan :)

Kiva kun viitsit vastata! :)

Voisitko ihan yleisesti kertoa teidän häistä!? Vierasmäärä, kuinka hyvin mahduitte, käyttämänne pitopalvelu, oliko teillä bändi/dj? Menikö kaikki hyvin vuokranantajan kanssa?

Kiitos :)

Link to comment
Share on other sites

Meillä vieraita oli muistaakseni ihan hitusen alle 70. Väki mahtui ihan mainiosti tilaan. Tilaahan suositellaan n.80 hengelle, suuremmalla joukolla tulee jo tosi ahdasta. Me laitettiin siihen alaosaan kaksi pitkää pöytää ja ylätasanteelle sitten 3x4 hengen pöydät ja 3x6 hengen pöydät. Pellavaliinat tuli ainakin silloin talonpuolesta.

Ruoat suunnittelin itse ja palkkasin kaksi työntekijää valmistamaan ne. Osan esivalmistelin itse, mutta pääasiallisen toteutuksen jätin työntekijöille. Kakut tilasimme Sokerileipuri Suomiselta. Tilallahan on ihan hyvänkokoinen keittiö, mutta ainakin tuolloin käytössä oli vain yksi pienehkö suurtalousuuni ja pari hellan levyä, joten kovin kummoisia keitoksia ei ole mahdollista toteuttaa. Sen sijaan kylmätilat on ihan hulppeat! Keittiössä iso kylmiö ja salin toisella reunalla käytettävissä iiiiiiiiiso marjakylmiö. Sieltä löytyi myös juomakaappi, johon saatiin laitettua tölkit vapaaseen hakuun.

Bändiä meillä ei ollut, mutta dj:n pöytä mahtui mainiosti siihen alatasolle.

Vuokranantajan kanssa kaikki sujui ihan loistavasti! Uskon, että nyt kun juhlia on siellä pystynyt järjestämään jo moneen kertaan, niin heilläkin on tullut paremmat rutiinit asioiden hoitoon. Silloin kun me järjestimme häitämme, niin kovinkaan monia juhlia ei paikalla oltu ehditty järjestää.

Oletteko käyneet katsomassa tilaa jo paikanpäällä?

Voit laittaa yksäriäkin minulle, jos haluat kysellä lisää.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos, kuulostaa tosi kivalta :)

Eilen juuri käytiin paikanpäällä tekemässä vuokrasopimus :) Häät tosiaan vasta elokuussa 2011. Vuokranantaja on tosi mukava kyllä! Tykätään kovasti siitä, että kaikki vieraat saavat olla samassa tilassa. Meille todennäköisesti tulossa Rengon pitopalvelu ja myös dj. Voisitko muuten kertoa kuka teillä on dj:nä! Voit myös yksärinä laittaa, jos et tähän halua kirjoittaa :) Vieraita meillekin tulossa noin 70. Meillä myös vihkiminen tuolla juhlapaikalla :)

Tosi kiva kun mainitsit noista kylmätiloista! Ollaan hankkimassa juomapuoli Virosta ja sitä ihan unohdettiin vuokranantajalta kysyä, että saako niitä miten kylmään.

Millainen koristelu teillä oli? Tila on tosi kaunis, niin oon lähinnä ajatellu ihan kukkia ja kynttilöitä, ei sen kummempaa.

Jos sulla on koneella kuvia teidän juhlista ja suostut niitä näyttämään, niin se olis ihan huippua :) Ymmärrän hyvin kyllä, jos et halua kuvia näyttää vieraalle ihmiselle!

Kiitos kovasti, kun viitsit vastata, pidän sut mielessäni ja laitan vaikka yksäriä jos tulee kysymyksiä :)

Link to comment
Share on other sites

Meidän häät vietettiin Kankaisissa elokuussa 2009. Kaikki sujui paremmin kuin hyvin. Emäntä loistava, tila upea ja ne kylmäsäilytystilat on tosiaan HULPPEAT! :blink:

Meillä väkeä n.60. Alhaalle laitettiin kaksi kahdeksan hengen pöytää ja ylös neljä kymmenen hengen pöytää plus yksi neljän hengn pöytä.

Pellavaliinat olisi saanut talon puolesta, mutta koska ne pitää itse pestä tai pesettää, päädyimme käyttämään liinoina Ikean vaaleanvihreitä lakanoita.

Pitopalveluna meillä oli Pito-Piiat Hausjärveltä, loistofirma sekin. Ruuat tosi hyviä ja moccavohvelit suorastaan jumalaisia!! :P Kakku tuli pitopalvelusta, haluttiin suklaakakku päärynätäytteellä ja päälle kermaa+valkosuklaalastuja.

Bändiä ei ollut, vuokrattiin kaiuttimet ym. härpäkkeet ja soiteltiin omia levyjä.

Link to comment
Share on other sites

Meidän häät vietettiin Kankaisissa elokuussa 2009. Kaikki sujui paremmin kuin hyvin. Emäntä loistava, tila upea ja ne kylmäsäilytystilat on tosiaan HULPPEAT! :blink:

Meillä väkeä n.60. Alhaalle laitettiin kaksi kahdeksan hengen pöytää ja ylös neljä kymmenen hengen pöytää plus yksi neljän hengn pöytä.

Pellavaliinat olisi saanut talon puolesta, mutta koska ne pitää itse pestä tai pesettää, päädyimme käyttämään liinoina Ikean vaaleanvihreitä lakanoita.

Pitopalveluna meillä oli Pito-Piiat Hausjärveltä, loistofirma sekin. Ruuat tosi hyviä ja moccavohvelit suorastaan jumalaisia!! :P Kakku tuli pitopalvelusta, haluttiin suklaakakku päärynätäytteellä ja päälle kermaa+valkosuklaalastuja.

Bändiä ei ollut, vuokrattiin kaiuttimet ym. härpäkkeet ja soiteltiin omia levyjä.

Kiitos sullekin kovasti, kun kerroit kokemuksia! :)

Ylhäällä kymmenen hengen pöytiä. Me haluttais myös, että pöydissä olis mahdollisimman paljon väkeä. Eli mielellään ei neljän hengen pöytiä, vaan juuri noita isompia. Saitteko pöydät hyvin mahtumaan? Osaatko selittää miten päin kääntelitte pöytiä?

Meillä sama mieli liinojen suhteen. Pitopalvelun kautta saa myös liinat, joten varmaan otetaan ne, ettei itte tartte miettiä pesemistä jne.

Kiitos :)

Link to comment
Share on other sites

Yhdistettiin ylätason 6 ja 4 hengen pöydät pitkiksi pöydiksi niin, että pöydän toinen pää oli seinässä kiinni. Alunperin piti tulla ylös viisi pitkää pöytää, mutta ei sitten tarvittukaan kuin neljä. Kaiteen ja pöytien väliin jäi hyvin tilaa kulkemiseen.

Alhaalla yhdistettiin neljän hengen pöydät 8 hengen pöydiksi samalla tavalla, pääty kiinni seinässä, jäi reilusti tilaa tanssimiseen.

Kaksi alatason pöytää tuoleineen vietiin ulos katokseen, ne kun ovat säänkestävää mallia.

Laittaisin kuvan, mutta kun kone on hajoamaisillaan, en saa otoksia pienennettyä. :(

Sähköpostiin voisin lähettää, jos tahdot?

-A-

Link to comment
Share on other sites

Yhdistettiin ylätason 6 ja 4 hengen pöydät pitkiksi pöydiksi niin, että pöydän toinen pää oli seinässä kiinni. Alunperin piti tulla ylös viisi pitkää pöytää, mutta ei sitten tarvittukaan kuin neljä. Kaiteen ja pöytien väliin jäi hyvin tilaa kulkemiseen.

Alhaalla yhdistettiin neljän hengen pöydät 8 hengen pöydiksi samalla tavalla, pääty kiinni seinässä, jäi reilusti tilaa tanssimiseen.

Kaksi alatason pöytää tuoleineen vietiin ulos katokseen, ne kun ovat säänkestävää mallia.

Laittaisin kuvan, mutta kun kone on hajoamaisillaan, en saa otoksia pienennettyä. :(

Sähköpostiin voisin lähettää, jos tahdot?

-A-

Laitan yksärinä sähköpostin :)

Link to comment
Share on other sites

jos laitat mullekin osoitetta, niin voin laittaa muutamia kuvia näytille :)

Laitettu :)

Älä hämäänny muuttuneesta käyttäjänimestä! Vaihdoin käyttäjänimeni, koska alkuperäinen oli vähän liian helposti tunnistettavissa juuri minuksi =) Ettei vain kaikille vieraille paljastu kaikki suunnitelmat tätä kautta :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Oliskos Kankaisten juhlatilassa juhlansa viettäneet viitsineet minullekin laittaa kuvia. Meillä on myös häät ensi vuonna kyseisessä paikassa. Sähköpostiosoitteen voi pyytää yksärillä. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meillä on tulossa talvella häät Kankaisten tilalla ja lähinnä mua kiinnostais tietää, että onko ihmisillä ollut siellä bändejä? Millasia bändejä ja miten on soittajat mahtuneet? Tilahan ei hirmuisen suuri ole ja koska häät on talvella, niin ei voi luottaa siihenkään, että osa porukasta on koko ajan ulkona... Pitäisi varmaan pikku hiljaa alkaa tehdä päätöksiä tuon musiikkipuolenkin suhteen :)

Link to comment
Share on other sites

Mä olen ollut siellä juhlissa, jossa oli neljän vai viiden hengen rockbändi soittamassa ja hyvin mahtui siihen alatasolle eli sisältä katsottuna niiden liukuovien oikealle puolelle. Ja vieraille jäi tilaa tanssia. Vieraita oli varmaan joku 60-70.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meillä oli häät Kankaisten tilalla viime lauantaina. Tila on todella upea ja omistajat erittäin mukavia. Vieraita meillä oli tasan 70, mutta tilaan olisi mahtunut n. 10 lisää ilman mitään järkkäilyjä.

Juhlissamme oli soittamassa neljän hengen bändi (Popkorni, joka muuten loistava sekin!) ja mahtuivat tilaan todella hyvin, vaikka tiellä oli kaiken lisäksi loppuillan karaokelaitteetkin. Pojat kertoivat soittaneensa siellä useampaan kertaan aiemminkin. Myöskin tanssimaan mahtui bändistä viemästä tilasta huolimatta todella mukavasti.

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli häät Kankaisten tilalla viime lauantaina. Tila on todella upea ja omistajat erittäin mukavia. Vieraita meillä oli tasan 70, mutta tilaan olisi mahtunut n. 10 lisää ilman mitään järkkäilyjä.

Juhlissamme oli soittamassa neljän hengen bändi (Popkorni, joka muuten loistava sekin!) ja mahtuivat tilaan todella hyvin, vaikka tiellä oli kaiken lisäksi loppuillan karaokelaitteetkin. Pojat kertoivat soittaneensa siellä useampaan kertaan aiemminkin. Myöskin tanssimaan mahtui bändistä viemästä tilasta huolimatta todella mukavasti.

Ja jos joku kaipailee kuvia, niin niitä löytyy vaikka kuinka paljon. Pistäkää vaan pyyntöä sähköpostitse tulemaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Onko täysin tuhoon tuomittua yrittää mahduttaa paikalle 90 vierasta? Pohdimme vaihtoehtoa, että ruokailua varten pöytiä voi vaikka tuoda lisää. Ulos pistää pystyyn jonkun huvilateltan ja illan edetessä siirretään sisältä pöytiä sivuun, niin porukka mahtuu tanssimaan...

Tila olisi niin ihana, muttamutta...vieraitakin olisi tulossa vaikka ja kuinka...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Me vietämme häitämme Kankaisilla lokakuussa 2011. Paikan omistaja vaikutti erittäin asialliselta, ja heti tuli olo, että hommat sujuu hyvin. Kutsuttuja tulee olemaan n.85, eli varmasti juuri sopivasti sen verran jää pois, että mahdumme hyvin.

Me olemme ajatelleet vuokrata musiikkilaitteet ja kaiuttimet jostain ja soitella omia levyjä. Sattuuko kukaan tietämään, mistä hämeenlinnan suunnalta saisi musakamoja halvalla lainaksi?

Pöytiin tulee ikeasta beiget lakanat, teemaväreinä shamppanja, beige, suklaanruskea.

Pöytien asettelu mietityttää myös meitä. Haluaisimme, että kaikki näkisivät hääparin ja myös ohjelmanumerot. Onko kenelläkään toimivia ideoita, mihin kannattaisi sijoittaa hääparin pöytä ja missä kannattaa pitää ohjelmanumerot? Osa kuitenkin istuu alhaalla, ja mikrofoni todennäköisesti tulee sijaitsemaan marjakylmiön oven vieressä nurkassa..

Meillä häät nyt elokuussa :)

Meillä hääparin pöytä tulee ylös heti oven viereen, eli ne kaksi vessaa jää ikään kuin siihen taakse. Meillä DJ soittaa marjakylmiön vieressä ja ajateltiin, että ohjelmanumerot pidetään siinä alhaalla lasiovien edessä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kuulisin mielelläni kokemuksia Kankaisilla talvihäitään viettäneiltä.. Soveltuuko tila hyvin talvihäille kun piha-aluetta ei voi ns. lisätilana hyödyntää? Meillä alustava varaus helmikuulle 2014 ja vierasmäärä pohdinnassa.. mahtuuko 80-85 vielä juhlimaan mukavasti?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...