Lakme

Polttarivieraiden määrä?

51 viestiä aiheessa

Hei,

tämä on vähän hölmö kysymys, mutta kysynpä kuitenkin kun olen vähän tietämätön. Eli minkä kokoisia polttareita teillä on ollut / missä olette olleet / mitä olette järjestäneet? Kiinnostaisi tietää, kun tuntuu, että omalla listalla on aika paljon sellaisia ihmisiä, jotka mielelläni haluaisin polttareihini, jos he sinne pääsevät ja haluavat tulla. Nämä ihmiset ovat minulle eri yhteyksistä läheisiä enkä tiedä, ketä heistä voisin/haluaisin jättää pois.

Löytyykö isoja polttareita? Millainen on keskivertopolttarien vierasmäärä?

Tiedän toki, ettei minun tarvitse mennä muiden mallin mukaan, mutta mielen rauhoittamiseksi olisi kiva kuulla jotain vierasmääriä. (Olen siis luvannut toimittaa kaasolle listan polttareihin kutsuttavista ihmisistä, sen vuoksi sitä itse pohdiskelen.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei,

tämä on vähän hölmö kysymys, mutta kysynpä kuitenkin kun olen vähän tietämätön. Eli minkä kokoisia polttareita teillä on ollut / missä olette olleet / mitä olette järjestäneet? Kiinnostaisi tietää, kun tuntuu, että omalla listalla on aika paljon sellaisia ihmisiä, jotka mielelläni haluaisin polttareihini, jos he sinne pääsevät ja haluavat tulla. Nämä ihmiset ovat minulle eri yhteyksistä läheisiä enkä tiedä, ketä heistä voisin/haluaisin jättää pois.

Löytyykö isoja polttareita? Millainen on keskivertopolttarien vierasmäärä?

Tiedän toki, ettei minun tarvitse mennä muiden mallin mukaan, mutta mielen rauhoittamiseksi olisi kiva kuulla jotain vierasmääriä. (Olen siis luvannut toimittaa kaasolle listan polttareihin kutsuttavista ihmisistä, sen vuoksi sitä itse pohdiskelen.)

No ei minusta tyhmä kysymys ollenkaan. En tiedä mikä nyt on keskivertopolttarien ihmismäärä, mutta minun kutsulistassani taitaa olla 12 nimeä. En tiedä pääsevätkö kaikki paikalle, mutta eiköhän kymmenkunta kuitenkin toivottavasti. Paljonko sinä haluaisit sitten kutsua? Voi polttarit minun mielestäni olla tosi isotkin, sittenhän voi tehdä vaikka jotain kivoja ryhmäjuttuja, esim. tanssitunti, ratsastus tms. jos tykkää sellaisista aktiviteeteista. Vai puhutaanko tässä nyt kymmenistä ihmisistä? :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nopeasti laskien listalla taitaa olla 12 nimeä, joista todennäköisesti ihan kaikki eivät välttämättä pääse osallistumaan.

Viime kesänä olin polttareissa, joissa oli kutsuttuna 10 ja seitsemän meistä pääsi paikalle.

Ei sillä määrällä mielestäni ole kauheasti väliä. Mutta itselleni sopii tuollainen n. 10 ihmistä, koska silloin voi tehdä jotain sellaista, mitä ei pienemmällä porukalla voi oikein tehdä (esim. värikuulasota).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on itselläni listassa jonka laadin kaasolleni yhteensä 11 nimeä. Näistä 1 on peruuttanut häihin tulon jotne hänet poistettiin myös polttari listalta. luulen että muut tuleevat.

Itse olen ollut mukana järjestämässä polttareita jossa osallistuja määrä oli huikeat 29 henkeä+morsian itse. Olihan siinä älytön järjestely mm. millä kuljetaan niin ei porukka hajaannu, mutta kyllä hyvin päästiin paikasta a paikkaan b useammallakin autolla. Lisäksi jokainen laitto rahaa 20€ mikä mahdollisti tuolla porukalla jo ihan mielettömästi vaikka sun minkälasta ohjelmaa polttareihin.

Itselleni valitsin vain läheisimmät ystäväni koska meillä muutenkin häät vain läheisimmille (yht.55 henkeä). Mielestäni polttarit voi olla mukavat 3 hengen kokoonpanolla mutta myös noinkin suurella kuten yllämainitussa oli. Se riippuu hyvin paljolti siitä kuinka porukka tulee juttuun..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suurin osa niistä vieraista, joita oon ajatellut, tuntee kyllä toisensa jo aiemmin järkättyjen illanviettojen yms kautta, ja tulevat kyllä hyvin juttuun. Sitä ei onneksi tarvitse huolehtia. :) Ja muutama, joka ei kaikkia tunne, on puhunut, että kivahan se on, kun pääsee siinä sitten tutustumaan samalla. Sekin tietysti vaikuttaa, että millaiset polttarit on tiedossa ja sitähän on vaikea tietää. :girl_haha:

Kiva kuulla, camotar, että sulla on positiivinen kokemus isommistakin polttareista!

Muokattu: , käyttäjä: Lakme

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on itselläni listassa jonka laadin kaasolleni yhteensä 11 nimeä. Näistä 1 on peruuttanut häihin tulon jotne hänet poistettiin myös polttari listalta. luulen että muut tuleevat.

Vähän OT, mutta kiinnitti kovasti huomioni tämä: miksei saisi osallistua polttareihin, jos ei pääse häihin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viime kesänä järjestin ystävälleni polttarit ja kutsuttuja oli muistaakseni 12. Heistä kaksi ei päässyt ja yksi tuli vain hetkeksi töiden takia.

Omalle polttarivieraslistalle tulee luultavasti vähemmän nimiä. Itseasiassa haluaisin viettää polttarit vain siskoni (kaaso) ja parhaan ystäväni kanssa, mutta eiköhän kaaso kutsu enemmän porukkaa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole koskaan ollut noin isoissa polttareissa, joissa olisi ollut yli 20 ihmistä. Yleensä polttariporukat ovat olleet sellaisia noin 10 hengen porukoita ja samaa suuruusluokkaa oli omakin polttarilistani, taisi siinä olla viitisentoista ihmistä, mutta en usko että kaikki haluavat tai pääsevät mukaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun omassa polttarilistassa on 9 nimeä, ja veikkaan että noin 7 pääsee. Totta kai olen iloinen jos kaikki ovat paikalla ^^

En kuitenkaan näe mitään pahaa isommissakaan polttareissa, se vaatinee sitten vaan vähän enemmän koordinointia :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika moni on maininnut, monenko vieraan uskoo tai tietää pääsevän paikalle. Itselläni ei ole noiden reilun parinkymmenen vieraan suhteen mitään selvää käsitystä, mutta veikkaisin, että ehkä puolet voisi päästä paikalle. Aika moni tekee viikonloppu-/iltatyötä ja minä puolestani häiden aikaan arkipäivätyötä, joten ristiin menee aikataulut...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun polttareissani oli 12 kutsuttua, joista 11 pääsi paikalle :girl_smile: Ja samaa kokoluokkaaa ovat olleet muutkin polttarit joissa olen ollut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä pohdiskelin ihan samoja juttuja kun Lakme, kun kasasin omaa listaani, pari viikkoa sitten.

Itselläni on aika laaja ystäväpiiri ja kun mukaan lasketaan vielä sulhasen ystävien puolisot, joiden kanssa tulee myös vietettyä paljon aikaa (tosin pariskunnittain), nimiä listassani oli lähemmäs 30.

Päätin kuitenkin laittaa listaani vain läheisimpien ystävieni nimet ja yhteystiedot, joten osallistujia jäi 15.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen listaillut polttareihini 6 + minä. Toivotaan, että kaikki pääsis. Mukana on myös kaksi miestä.

Mullakin särähti korvaan: "Näistä 1 on peruuttanut häihin tulon jotne hänet poistettiin myös polttari listalta."

Siis jos on häiden aikaan vaikka jotain omia menoja, miksei voisi tulla silti polttareihin, jos silti on hyvä ystävä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle pidettiin aivan mahtavat polttarit, joiden osallistuja määrä oli kymmenen. Juuri sopivan kokoista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen listaillut polttareihini 6 + minä. Toivotaan, että kaikki pääsis. Mukana on myös kaksi miestä.

Mullakin särähti korvaan: "Näistä 1 on peruuttanut häihin tulon jotne hänet poistettiin myös polttari listalta."

Siis jos on häiden aikaan vaikka jotain omia menoja, miksei voisi tulla silti polttareihin, jos silti on hyvä ystävä?

Ei tuo itselle särähdä korvaan.. meneehän se toisinkin päin, että jos ei saa kutsua häihin, on joidenkin mielestä törkeää, että kutsutaan vain polttareihin.. Itse laitoin kaasolle 9 hengen listan + minä, tuskin kaikki pääsee, kun kyseessä kuitenkin kesävkonloppu.. Kaikki polttarilistassa olevat nimet ovat myös saaneet kutsun häihin. Jos joku ei häihin pääse, niin itse henk.koht. toivon että pääsisi edes polttareihin, mutta aina ei aikataulut osu yksiin..

Muokattu: , käyttäjä: Like-Angel

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun polttareihin pääsi paikalle kahdeksan ihmistä (+ minä), oli juuri sopivan kokoiset :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun polttareissani oli n. 25 henkeä ja hauskuutta riitti :)

Olen ollut myös n. 20 hengen, n. 15 hengen, n. 10 hengen ja n. 5 hengen polttareissa ja kaikissa on ollut hauskaa ja morsian on tykännyt. Ei se porukan määrä ole tärkeintä vaan se laatu :) (mun porukka oli siis kaikki mulle suht läheisiä ihmisiä, jotka oikeasti halusin paikalle).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omissa polttareissani taisi olla loppujen lopuksi 20 ihmistä, muutama ei päässyt paikalle. Hauskaa oli! :) Onneksi pidin pääni polttarilistan suhteen, vaikka vähän mietityttikin aluksi.

Muokattu: , käyttäjä: Lakme

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun polttareihin on kutsuttu 9 ihmistä (mut mukaan lukien) ja uskon että yksi ei osallistu.. On sen verran hyvin polttareita järjestävän kaason tiedossa, että ei ole hänen osallistumisrahaa laskenut mukaan ollenkaan. Musta se kertoo siitä, että häntä ei kiinnnosta, kun ei ollut tekstariin eka vastannut kun oli sähköpostiosoitetta kyselty.. myöhemmin toinen ihminen oli facebookissa kysynyt, että ootko tulossa > ei vastausta. Lopuksi kun mä sanoin, että mulle olisi ollut tärkeää että olisit halunnut osallistua, niin selitteli kovaa et miks ei ollut vastannut kaasoille ja että on tulossa. Järjestelyt on kovassa vauhdissa, eikä tämä ihminen ole niihin osallistunut (vastaillu siis sähköposteihin), niin oletan että hän ei olekkaan tulossa. Vois kyllä sanoa suoraa jos ei kiinnosta.. :skilletgirl:

Muokattu: , käyttäjä: millamilla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on listalla 18 nimeä, en vielä tiedä moniko pääsee paikalle? Itsellä oli kyllä vaikeaa karsia ryhmä noin "pieneksi"

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kahdesti oon ollu kaasona, mut kolmissa polttareissa ollu. Kaikissa niissä oli alle 10 ihmistä, kaikki morsiamen ystäviä ja yhellä oli siskokin mukana.

Ite tahon niin monta polttareihin, että mahottomaks menee. Ja kun tahtoisin äitin jotenki niihin mukaan, mut myös hoitolapsista osan... Vaikeeks mennee. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut vain yksissä polttareissa, siellä meitä taisi olla kaikkiaan kahdeksan tyyppiä, yksi kutsutuista ei päässyt paikalle. Omiin toukokuisiin polttareihini taisin tehdä kaasoille listan jolla oli minut mukaan luettuna yksitoista nimeä. Saa nähdä pääsevätkö kaikki tulemaan, toivottavasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Elikkäs, montako kaveria olitte sanoneet että haluaisitte polttareihinne? ja montako pääsi tulemaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun listalla on 10 nimeä, ja kaasot hiukka meinas et on liikaa :o en sit tiedä, mitä ovat suunnitelleet, mutta sanoivat, että joku semmonen 8 henkee vois olla aika maksimi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään