marppu

Mistä löydän? (hunnut, sukkanauhat tms.)

76 viestiä aiheessa

Enpä löytänyt tälläistä ketjua mistään, joten aloitan itse. Monilla on oma visio siitä millaisen haluaa esim hunnun, sukkanauhan tms. olevan, mutta sellaista ei löydy mistään. Kerro se täällä, niin ehkä joku tietäisi paikan, missä näitä unelmia säilytetään.

Minulla on nyt hakusessa korut kaulaan, korviin ja tiara. Aiheena saisi olla lehti, mielellään mahdollisimman paljon koivun lehden näköinen. Myöskin etsin kangaslehtiä, joita voisi ommella pukuun. Nämäkin saisi olla koivunlehden näköisiä. Mistään en moisia löydä, vinkkejä kellään?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällaisia löysin. :) Suosittelen teettämään esim. tiaran jos mahdollista. Silloin saat juuri sellaisen kuin haluat. Itse tein niin, koska sitä mallia mitä hain ei löytynyt mistään. :)

Opalescent%20Leaf%20tiara.JPG

rh32_enamel_leaf_and_enamel_flower_tiara.jpg

leaftiaranewd50b.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Egenc

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään löysin ModelExpo-messuilta aivan täydelliset korvikset ja kaulakorun. Ne on puuta ja ne on koivunlehdet. En ikinä ois uskonut sieltä löytäväni mitään koruja, mutta voi vitsi kuinka ilonen olin. Ja vielä käsityötä <3 Tiara on edelleen hakusessa, eikä noi ylhäällä olleet oikein napanneet, mutta kyllä se tulee eteen, jos on tullakseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näyttää sille, ettei kovinkaan moni ole itse tekemässä pukuaan. Äitini, joka on hyvä ompelija, ei tosin ammattilainen, halusi pukuni tehdä. Nyt on ongelma, mistä löytäisin pukuun näitä pitsikoristeita? Onko vinkkejä? Pk-seutu tai Kuopion seutu. Joitakin kangasliikkeitä olemme kolunneet, mutta onpa huonot valikoimat kohdallemme sattuneet...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Netistä löytyy tilaamalla pitsikankaita. :)

Pitsiä Tuolla on vaikka mitä, kun selaa sivua alaspäin.

Pitsikankaita Tuolta löytyy myös jotain.

Toivottavasti oli hyötyä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin olkaimettoman pukuni kanssa käytettäväksi ivoryn värisen pitsiboleron?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitsiboleroa tarvitsisin minäkin.. Eikä saisi maksaa hunajaa. :unsure:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oranssi kravatti, mistä? Ei kupari, sellanen löytyis Stockalta vaan ihan oikea oranssi.

Jos nyt joku toinen tarvitsee kanssa niin oranssi kraka

Muokattu: , käyttäjä: Vihqu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostaisin mielelläni (käytetynkin) Limen vihreän häälaukun itselleni. Olisiko jollain myydä tahi onko tarttunut silmään kaupungilla kierrellessä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valkonen ohutta kangasta oleva korsetti ilman olkaimia, pk-seutu. Anyone?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Oletko käynnyt Soopa Funky Ladyssa? Siellä osu silmään useampiakin korsetteja, en tarkemmin katsonut kun tähän mahaan ei voi tollasia laittaa viel 3kk.. Itiksessä on ainakin Funky Lady ja sitten oli Patricia niminen liike kanssa yläkerrassa jossa myydään alusvaatteita.

Muokattu: , käyttäjä: Vihqu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Oletko käynnyt Soopa Funky Ladyssa? Siellä osu silmään useampiakin korsetteja, en tarkemmin katsonut kun tähän mahaan ei voi tollasia laittaa viel 3kk.. Itiksessä on ainakin Funky Lady ja sitten oli Patricia niminen liike kanssa yläkerrassa jossa myydään alusvaatteita.

Patriciassa käyny pettymässä, Funky Lady on to-do -listalla ja toiveet kovat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Itse kävin Funkyssa, oli kyl hyvä palvelu ja katselin tosiaan että korsetteja löytyis kyllä ihan kivasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen jo pitkään tuloksettomasti etsinyt seuraavia asusteita edullisesti. Nyt alkaa olla jo kiire, kun häät ovat 20.11.2010, kuukauden päästä!!!

tiedättekö mistä saisin ostettua seuraavat:

- pitkähihainen BOLERO, valkoinen / ivory, esim. satiinia, jossa tekoturkisreunat, vuorellinen (talvihäiden ulko-osuuksiin), koko S / 36

- burgundyn / viininpunaisen väriset HÄÄKORKOKENGÄT koko 39, miellään nilkkaremmi tms. korkoa n. 4-7cm.

Muokattu: , käyttäjä: Bellis
Kaikki yksityishenkilöiden osto/myyntiasiat omaan osastoonsa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Mistä löytäisin punaiset saappaat? Meillä on talvihäät ja etsin punaisia pakkasen ja lumen kestäviä korkollisia saappaita. Helsingistä tai netistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minna Parikallahan on parikin mallia punaisia saappaita

Love-boot

Love_booy_red.jpg

ja Brigitte

21102009032035_brigitte_red_600_big.jpg

Molemmat upeita mutta ovat kyllä myös upean hintaisia..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaako joku neuvoa mistä löytyisi Nina Fiaruccin kenkiä? En haluaisi netistä tilata vaan mieluusti sovittaisin jalkaan.

Kiitos jo etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuullostaa oudolta haulta, mutta joka tapauksessa...

Etsin miesten pellavahousuja. Väri valkoinen ja pitää olla kevyt.

Me mennään Mauritiuksella naimisiin ja seremonia on kevyt ja todennäköisesti rannalla.

Olen jo löytänyt Elloksen housut, mutta onko jotain muuta mistä saisi Suomesta tämmöisiä?

:girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

H&M:llä on mielestäni aina kesäisin miesten pellava housuja, mutta en tiedä kerkeävätkö ne teidän juhliinne? Voisiko siellä mauritiuksella olla? Tai sitten teettää ompelijalla jo suomessa ennen matkaa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

H&M:llä on mielestäni aina kesäisin miesten pellava housuja, mutta en tiedä kerkeävätkö ne teidän juhliinne? Voisiko siellä mauritiuksella olla? Tai sitten teettää ompelijalla jo suomessa ennen matkaa. :)

Kiitos!

Varmasti Mauritiukselta löytää, mutta ei kyllä uskalla sinne jättää. Sitä paitsi siinä on aika hoppu järjestellä muita asioita. Kun tullaan hotellille on kaksi päivää aikaa järjestelyihin (viranomaisten luonna käynti, hääpaikan valinta, koekampaukset/meikit, koristeluiden valinta yms...).

Henkasta voisi yrittää kysellä.

Ja löytyyhän noita verkkokauppoja, mutta ulkomaalaisia ja silloin ennen tilausta pitäisi tietää luotettavuus jne...

Pitää tilata nuo Elloksen housut ja testata. Saahan niitä sitten ompelija muokattua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan mistä löytäisin tän tyylisen musta-pinkin sukkanauhan? :) sopis meijän väreihin..

post-30325-129495634902_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mistä löytäisin boleron itelle. häät 3 viikon päästä ja tajusin ettei ole mitään lämmikettä? väri sais olla valkoinen tai ivory.

pulassa....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osta valkoista/ivoryä paksua lankaa ja kudo joustinneuletta pätkä hartioiden suojaksi. Olin itse muutama viikko sitten 30-pippaloissa ja tein juuri näin ja solmiin lämmikkeen satiininauhalla jotta pysyi harteilla. Väri oli tietty muu kuin valkoinen. Toimi loistavasti ja meni bolerosta/juhlavasta huivista. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osta valkoista/ivoryä paksua lankaa ja kudo joustinneuletta pätkä hartioiden suojaksi. Olin itse muutama viikko sitten 30-pippaloissa ja tein juuri näin ja solmiin lämmikkeen satiininauhalla jotta pysyi harteilla. Väri oli tietty muu kuin valkoinen. Toimi loistavasti ja meni bolerosta/juhlavasta huivista. :)

muuten hyvä mut en osaa kutoa yhtään. ..:) olen sellainen tuokaa-kaikki-minulle-mahdollisimman-valmiina-ihminen..:) kutsut ym väsäsin ite mut sit päätin et mun askartelut oli sit siinä. :)

Muokattu: , käyttäjä: Bellis
Kaikki yksityishenkilöiden osto/myyntiasiat omaan osastoonsa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään