Maljakoiden vuokraus


Marenki

Recommended Posts

Oon koitattanut googletella mutta en ole löytänyt itse ainakaan. Me ratkastiin maljakko-ongelma niin että ollaan juotu itse paljon Paul Massonin puna- ja valkoviiniä ja säästetty pullot, samoin pyydetty muilta pulloja. Nuo kun on hiukan karahvimaisia pulloja ja nättejä, ja juhlien jälkeen ne voi viedä lähimpään Alkoon.

Link to comment
Share on other sites

Turusta löytyy Designvuokraamolta jonkunlaisia maljakoita, katso firman sivut.

Nyt menee vähän OT, mutta samaisen firman omistajien häistä oli juttu viime "Mennään naimisiin!" -lehdessä, jossa näkyy myös kuvia osasta näistä vuokrattavista tavaroista. Kannattaa katsoa, oli todella kauniit häät ja koristelut!:)

Link to comment
Share on other sites

Vihqu, sen sijaan että veisitte nuo Massonin pullot pullonkeräykseen, suosittelisin mielummin myymään ne täällä kirppiksellä maljakoiksi jollekin toiselle morsiamelle. :girl_sigh:

Itse tuskailin tuon maljakko-ongelman kanssa vähän aikaa, koska tahdoin maljakoiksi kuohuviinipulloja, sillä ne sopivat koristeluteemaan. Mutta pullonpalautuksistapa ei ole mahdollista saada niitä, sillä alkon pullot menevät astiaan, jonne ne hajoavat pudotessaan (eikä pulloja kuulemma voida myydä, vaikka ne jäisivät ehjiksi). Onneksi meidän juhlapaikka lupasi kerätä minua varten pulloja jemmaan, joten meidän ongelma ratkesi tuolla. :)

Mutta siis, joku toinen voi haluta juuri tuollaiset viinipullomaljakot itselleen ja minusta se on parempaa kierrätystä käyttää pulloa maljakkona useita kertoja ennen palautusta, kuin pistää pullo palasiksi ja valmistaa kokonaan uusi.

Sori lähes täysin ot. viesti. :flirt:

Link to comment
Share on other sites

Pitää katsoa joskos laittais ne tänne nimellistä korvausta vastaan myyntiin. Nyt pulloja on melkein 30kpl kerättynä, vielä tarttis jokin verran. Olenkin hiostanut kaikkia sukulaisia ja ystäviä juomaan kyseistä viiniä kun ei raskaana ollessa tule juotua noita alkoholipitosia :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Turusta löytyy Designvuokraamolta jonkunlaisia maljakoita, katso firman sivut.

Nyt menee vähän OT, mutta samaisen firman omistajien häistä oli juttu viime "Mennään naimisiin!" -lehdessä, jossa näkyy myös kuvia osasta näistä vuokrattavista tavaroista. Kannattaa katsoa, oli todella kauniit häät ja koristelut!:)

Totta totta, ja itse asiassa tuo pariskuntakin on ns. tuttu. Kauniit häät heillä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...