Guest GSM

Ilonaiheita

282 viestiä aiheessa

eli vaikka häästressiä itse kullakin morsiammella (tai miksei sulhasellakin) pukkaa jossain vaiheessa, niin lähdetään positiivisesta ajattelusta.

itseäni helpottaa positiivisten juttujen jakaminen muiden kanssa, joten ajattelin sitten laittaa tästä aiheesta tännekin, vähän kuin vastavetona "Ärsyttääkö"-ketjulle.

eli avaudutaan yhtä lailla myös kivoista jutuista ja kokemuksista, häät ovat kuitenkin ennen kaikkea ihana asia :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

aloitankin ihan itse samantien:

-sain vihdoin tulostettua juhlatilan pohjapiirustuksen --> pääsemme suunnittelemaan istumajärjestystä :)

-sain siivottua parveketta --> yksi arjen stressiaihe vähemmän

-sain sovittua tapaamisajan pitopalvelun kanssa --> jes, vieraat saa ruokaa meidän häissämme

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä on hyvä ketju :girl_smile: Siinä missä välillä ärsyttää, pitää muistaa olla myös iloinen häähumusta.

Minä olen tyytyväinen siihen, että juhlapaikkamme lopullinen arvio kustannuksista sopii budjettiimme, siitä, että olen laihtunut ja saimme valokuvaajankin jo varattua. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen samaa mieltä että häävalmisteluista täytyy olla iloinen. Olen joskus kattonut bridezillaa, jotenkin harmitttaa morsiamet jotka huutavat kaasoilleen ja sukulaisilleen ja mihilleen ja haluavat päättää itse joka asiassa, eivätkä halua joustaa omista, melkeimpä mahdottomista ideoistaan. Itse näköjään aloitin yli vuosi ennen häitäni hääjärjestylyt, häämme siis kesällä 2011. Haluan ottaa rauhallisesti hääjärjestelyt, enkä halua kuormittaa kaasoani tai edes sulhasen best mania liikaa.

Olen niin iloinen siitä, että kaasoni ja best man tulevat hyvin toimeen ja saan antaa tehtäviä myös best manille. Lisäksi olen onnellinen, että minulla on sulhanen, joka ei sano ehdotuksiin vain "ihan sama" tai "en tiedä" tai "sinä saat päättä" vaan ottaa rohkeasti osaa ideoihin ja miettii mahdollisuuksia ja ideoi jopa itse. Ja sanoo mielipiteensä asioihin. Tänään tein kutsuvedoksen ja lähetin siitä kuvan sulhaselleni, sillä hän on intissä. Laittoi viestin, että "Wau, tuohan on hieno" Eikä sitä tarvinnut enempää miettiä. Sulhaseni on niitä miehiä, jotka eivät mukaile morsiantaan vaan kertoo oman mielipiteensä asiasta.

Olen niin iloinen häistämme ja siitä, että morsiustyttöjen puvut löytyi halvalla. Ja että molempien vanhemmat ovat ottaneet hääuutiset hyvillä mielin vastaan.

Koettakaa muutkin morsiamet löytää niitä onnen ja ilon kimpaleita vaikka puun takaa. Älkää antako stressin pilata hääjärjestelyjä. Eikä vihan. Niitä aikoja ei olisi sitten kiva miettiä häiden jälkeen.

Tämä on hyvä palsta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiphei! Kutsut on toimitusta vaille valmiit! Suurelle osalle ne saa toimitettua henkilökohtaisesti eli vähän voi säästää postimerkeissäkin.

Kohta loppuu työt ja saa oikein tosissaan alkaa viimeisiä säätöjä suorittamaan kuntoilun puolesta sekä vaikka koristelun osalta.

Kolme kuukautta until :gpari: !!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen iloinen, että sain kerrottua koko lähisuvulle kihlautumisesta ja hääsuunnitelmista ja kaikki olivat iloisia uutisesta. Samoin kavereilta on tullut paljon onnentoivotuksia, viestein ja puhelinsoitoin, kun facebookissa asia on ilmoitettu :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täältä ärsytysketjuun ja takaisin.

Jee, meidän pitopalvelu on ihan mahtava! Kysyttiin vähän lykkäystä eräpäivään niin että maksu olisi syyskuun alussa kun häät ovat 14.8. ja se kuulemma sopii hyvin. :) Oltais muuten oltu aika pulassa kaikkien maksujen kanssa mutta nyt mies ehtii nostaa opintolainatkin maksua varten ja häälahjarahatkin ovat varmaan jo tulleet siihen mennessä (jos niitä nyt tulee). Lisäksi sieltä saa hääkakun koevedoksia ja ehdotettu kakku vaikuttaa herkulta, pitää tietysti testata se vielä. ;)

Ehkä näistä sittenkin saadaan hyvät juhlat. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

olen niin iloinen kun ollaan saatu suurin osa valmisteluista valmiiksi! Enää vähän hienosäätöä ja sitten vaan alttarille :gpari:

Enkä malta odottaa uutta sukunimeä :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jes, tein ihanan hyvää waldorfin salaattia, olen selvinnyt eilisestä tappokrapulasta, toinen kaasoni tulee lauantaina mittaamaan minut (että voi pienentää pukuani) ja loppuviikko on vapaata töistä! :-X

pääsen loppuviikosta treeneihin ja perjantaina on luvassa sparria jota odotan aina kuin kuuta nousevaa :grin: ja toki nämä hääjärjestelytkin on jo aika loppusuoralla, mikä on ihanaa :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaikka välillä on hidasta ja takkuaa, niin asiat edistyvät kuitenkin ihan mukavasti (isot linjat pitkälti valmiina). Nyt sairastaessakin saa tehtyä jotain pieniä kevyempiä hommia, kun ei jaksa mitään muutakaan. Eli kaikki tuntuu bonukselta. Sekin on ihanaa, kun lähipiiri tsemppaa kovasti ja lupaa autella parhaansa mukaan.

Suurin ilonaihe on kuitenkin puoliso. Ilman häntä en näistä järjestelyistä selviäisi, ja ihanalta tuntuu, että palkintona on päivä, jolloin juhlistamme rakkauttamme ja sitoumustamme toisiimme. :-X Hän on paras stressinhallintakeino :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen saanut elämäntapoja muutettua sillä tavalla että muutama kilo on jo pudonnut ja sitä rataa jatketaan toivottavasti edelleen! Valaa luottamusta itseen tällainen, että saan pudotettua ylimääräisen painon ennen häitä ja pidettyäkin kilot kurissa häiden jälkeenkin. Pitäkäähän peukkuja! :)

Toinen ainakin hymähtelyä aiheuttava juttu on se, että olen alkanut huomata tulevaa nimikirjanyhdistelmääni vähän joka paikassa ja se saa aina perhosia vatsaan. Ihan hassu tunne! :-X Hyvä varmaan jo näin kaksi vuotta ennen häitä alkaa totuttautua ajatukseen uudesta sukunimestä niin ei aivan identiteettikriisiä pukkaa sitten häiden jälkeen, hehe.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen iloinen siitä, että olen löytänyt mielettömän kauniita ja ihania hääpukuja, ja että olen vielä saanut valittua niistä sen oikean. En malta odottaa, että saan sen päälleni! :girl_sigh:

Lisäksi iloitsen siitä, että opiskelut loppuu kohta tältä keväältä ja pääsen hyvällä omallatunnolla suunnittelemaan häitä! :girl_haha:

Olen myös ehkä löytänyt juuri kaipaamani kaltaisen kampaajan ja meikkaajan! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen saanut elämäntapoja muutettua sillä tavalla että muutama kilo on jo pudonnut ja sitä rataa jatketaan toivottavasti edelleen! Valaa luottamusta itseen tällainen, että saan pudotettua ylimääräisen painon ennen häitä ja pidettyäkin kilot kurissa häiden jälkeenkin. Pitäkäähän peukkuja! :)

Toinen ainakin hymähtelyä aiheuttava juttu on se, että olen alkanut huomata tulevaa nimikirjanyhdistelmääni vähän joka paikassa ja se saa aina perhosia vatsaan. Ihan hassu tunne! :-X Hyvä varmaan jo näin kaksi vuotta ennen häitä alkaa totuttautua ajatukseen uudesta sukunimestä niin ei aivan identiteettikriisiä pukkaa sitten häiden jälkeen, hehe.

onnea onnea :girl_smile: peukkuja pidetään. minäkin olen saanut otettua niskasta kiinni itseäni, ja tänään on pientä treeniä luvassa, ettei itsellä pääse paino laskemaan liikaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko kirjoittaa tänne ketjuun äkkiä koska häät on kolmen päivän päästä (!!!) ja sittenhän tämä koko suunnittelu-, järjestely- ja haaveiluvaihe on ohi! girl_pinkglassesf.gif Eli vaikka häästressiä on välillä ollutkin (milloin enemmän, milloin vähemmän), on häiden järjestäminen ollut kaiken kaikkiaan kuitenkin kivaa ja naimisiin meno itsessään on ihanaa!!! Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo useita vuosia, ja kun aloimme vihdoin ja viimein suunnitella häitä, kuvittelin ettei naimisiin meno muuttaisi suhdettamme sen kummemmin. Pikkuhiljaa häiden lähestyessä olen kuitenkin huomannut, että kyllä se muuttaa, ja ehdottomasti hyvään suuntaan. Rakastan miestäni enemmän kuin koskaan ja yhteenkuuluvuuden tunne on suuri! gpari.gif

Ja ihan kohta pääsen käyttämään ihanaa vihkisormustani! lipsrsealed.giflipsrsealed.giflipsrsealed.gif

Heh, ja koska häät ovat jo ovella, on kaikki järjestelystressikin kohta muisto vain. biggrin.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanaa kun viikonlopuksi luvataan lämmintä ja kaunista säätä - kuin tilaukseksi meidän hääpäivälle :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En voi muuta kuin kompata Viljariinaa täysillä! Meillä tosin häät jo perjantaina. Tää on niin kivaa! :girl_dance::gpari:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Hei, perjantaina on meilläkin! Ja tällä hetkellä sääennustekin näyttää aika hyvältä! girl_smile.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin tänään sovittamassa hääpukuja (kyllä, vihkimisessä oli lila mekko joten, nyt tahdon kunnon hääpuvun), mun piti vuokraa puku mutta löysinkin puvun joka oli kerran vuokrattu ja oli nyt myynnissä vuokrahintaan joten otin sen :D Siinä vatsa korostuu muttei liikaa ja se oli tosi tosi tosi ihana :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näistä olen tänään erityisen onnellinen

- Meidän häihin on tänään tasan vuosi :girl_dance: .

- Askartelimme sulhasen kanssa ja saimme aikaan molempia miellyttävän kutsun.

- Teimme listaa siitä, mitä tarvitaan ja laitoimme monta tilausta eteenpäin. Parin viikon sisällä saamme vaikka mitä kaikkea kivaa hypisteltävää kotiin :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

nyt ilostuttaa tämän kesän ensimmäinen makukeksintö: porkkanaa ja kevätsipulia :girl_haha: katselin jämiä iltapalaksi ja keksin nuo, sopivatkin äärettömän hyvin yhteen. jopa mies tykkäsi!

tänään taas olen saanut monta arkielämän asiaa hoidettua, paljon vielä tekemättä häiden suhteen, mutta onneksi rahan suhteen ei ole hankaluuksia :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun hääpuku tuli ja se on ihana ja just sopiva :girl_in_love:

Näytän siinä tosi hyvältä vaikka itse sanonkin :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jes, tänään kävi kaasoni, ja mittailtiin kuinka paljon pukuani täytyy pienentää :girl_smile: ja sain ohjeen etten saa lihoa enkä laihtua ollenkaan tämän 3 ja puolen viikon aikana :grin: samalla kaasoni mies lupautui kyyditsemään juomia ja muita tavaroita julhapaikalle hääpäivänä, mikä oli kyllä tosi überihana juttu, helpottaa kovasti.

huomenna on ohjelmassa treenit ja sitten morsiustyttöjen pukujen osto. eilen sain sitten ostettua pöytäliinat, jotka vähän vaativat fiksaamista kun on niin kapeat pöydät, mutta onneksi luvassa on muutama arkivapaa ja saan sen tehtyä.

nyt vielä odotellaan papin yhteydenottoa, että saadaan loput asiat selviksi :gpari:

rupeaa olemaan jo suorastaan ihanalla mallilla nämä hääjärjestelyt ja tänään on illemmalla tiedossa tyttöjen ilta työporukalla, odotan sitä tosi paljon :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan ihastuttava loppuviikko ollut. Aurinko on paistanut torstaista asti. Olen päässyt pyöräilemään joka paikkaan, tänä aamuna jopa spinningiin ja takaisin, yhteensä pyöräilyä siis tuli se vajaa pari tuntia :)

Saatiin vihdoinkin maalattua/lakattua takakuisti, nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, ettei vielä pariin tuntiin sada tai tuolit kastuu. Muutenkin takapiha on aikalailla valmiina kesäkuntoon, pitää vaan hakea kukat ensi viikon alussa.

Ja kaiken mukavan lisäksi, syötiin hyvää ruokaa. Illaksi vielä pitää hakea joku leffa ja päivä on täydellinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

lauantaina käytiin valokuvaajan kanssa katsomassa kuvauspaikat valmiiks ja samalla vähän mietittiin, että miten niissä kuvissa ollaan...harjotuskuvat näytti hyviltä :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään