Guest Miimu

Kaasolle ja BM:lle kutsu?

32 viestiä aiheessa

Kuinka tee muut morsmaikut ootte tavannu tehdä. Lähetättekö kaasoille ja bestmaneille kutsut häihin? Sehän on selvää, että he tulevat mutta kutsuttavien joukossa on kuitenkin heidän puolisonsa, jotka eivät ole kaason tai bestamanin tehtävissä. En ole mistään löytänyt tähän ongelmaan vastausta vielä, toivottavsti täällä on joku viisaampi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meinasin tehdä ja lähettää heille kutsut, kumpainenkin on kyllä sinkku ja tulee varmasti yksin mutta ei siitä kuitenkaan suurta vaivaa ole lähettää kutsuja. En kyllä aijo murehtia jos jompi kumpi ei muista ilmoittaa tulevansa, tiedän tulevan kuitenkin paikalle mutta saattavat vain ajatella asian olevan itsestään selvyys :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä mietin tätä kans ja sitten tein ratkasun, kysyin heiltä haluatko kutsun. Halusivat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meiltä lähtee myös kutsut kaasoille ja bestmaneille. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kutsut laitetaan tottakai! Mulla ei itseasiassa käyny mielessäkään että ei laitettas vaikka onkin selvää että häihin tulevat.. Johtuu ehkä siitä että itse ainakin säilytän kaikki kutsut aina muistona ni pitäähän muidenkin saada muisto meidän häistä :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä kaasolle ja bestmanille meni kutsut kuten muillekin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä lähtee kutsut myös kaasoille ja bestmaneille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun mielestäni kanssa kutsut kaasolle ja bestmanille. Tuolla aiemmin mainittiinkin, että se on muisto. Itse voisin kuvitella tekeväni pienen "leikekirjan" ystäväni häistä ja tähän leikekirjaan myös tuo kutsu tulisi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä minäkin bm:lle ja kaasolle lähetän kutsun. Kutsu lähtee kaikille muille paitsi meille kahdelle (paitsi yksi kutsu olisi ehkä kiva saada itselle muistoksi) :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Samoin täällä, kutsut lähtee myös kaasoille ja bestmaneille.

Jo pelkästään siksikin on pakko, että melkein kaikilla näillä on toinen puolisko, joka myös on kutsuttu, joten pitää sinne nyt kutsu mennä. Ja sinkkukaasoille lähtee avec-kutsu :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä meiltä lähti kutsut kaasoille ja bestmanille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ilman muuta kutsu lähti myös kaasolle ja bestmanille, vaikka molemmat tulevatkin ihan itsekseen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä minä ainakin toivoisin saavani kutsun kaasona toimiessani, muistoksi vähintäänkin :)

Muokattu: , käyttäjä: kitevatelma

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekin laitettiin, tietty :) ois tuntunut jotenkin kummalta, jos ei oltais laitettu kutsuja, koska velvollisuuksiensa alla he kuitenkin ovat meille tärkeitä ihania ihmisiä, jotka haluamme juhlaamme ystävinämme :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä meiltäkin meni kutsut molemmille. Kaaso teki itse siis oman kutsunsa. Ei sentään postin mukaan laittanut kuulemma kulkemaan.. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, juu. Kutsut tottakai lähtee tai siis lähti jo. :) Miksi ei lähtisi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämän ketjun perusteella sanoisin että laitetaan kutsut kaikille. Varmaan askarrellaan kutsut itse niin tulee yllätyksenä kaasoille ja best manille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me lähetimme myös kutsut kaasolle ja bestmanille, ei tullut mielenkään ettemme olisi lähettäneet. Tosin meillä oli sinällään ehkä erilaisempi tilanne, että kaaso asui ulkomailla (tiesi kyllä naimisiin menosta etukäteen) eikä ollut auttamassa arkasteluissa. Vielä erikoisempaa oli varmaan se, että bestman pyydettiin bestmaniksi vasta kutsujen lähettämisen jälkeen :D.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Samalla linjalla muiden kanssa. Eli tottakai lähetettiin kutsut!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietysti lähetettiin kutsut myös heille. Ja itselleni (tai siis meille) säästin yhden kutsun muistoksi :tender:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti lahetamme heile kutsut, aiomme lahettaa myos Save the Date- kortit :) Kyllahan se kuuluu asiaan saada kutsu, ja bestmanien kohdalla he ihan oikeasti taitavat tarvita muistutuksen paivamaarasta :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lähetin tietysti. Eivät he sinne kuitenkaan töihin ole tulossa, vaan arvovieraiksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään