Violette

Kuinka moni aikoo nauttia alkoholia ennen alttaria?


80 viestiä aiheessa

Äänestin "kyllä" ja tarkoitan sillä yhtä pientä minttuviinahuikkaa kaason kanssa ennen H-hetkeä, rohkaisemaan korkkareilla kävelyä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saa nähdä onko kuoharia tarjolla valmiiksi laittautuessa.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmaan kaasojen kanssa laittautuessa tulee lasi kuohuviiniä juotua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tykkäisin ajatuksesta että ottaisin lasin skumppaa tyttöjen kanssa, mutta mulla on niiiin huono viinapää. Enkä halua sitä nostetta kanssani kirkkoon, ihan itsekseni vaan. Eli vesilanjaa olen ajatellut ainakin tähän asti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En aio. Juon muutenkin todella vähän, niin minulle ihan luonnollinen vaihtoehto. :) Sulhasesta en tiedä, hän saattaa aamulla nostaakin maljan veljensä (bm) ja kenties isänsäkin kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluan päivän olevan yhtä juhlaa heti heräämisestä alkaen ja aamiaiselle olenkin suunnitellut lasillista kuohuvaa. Alttarille ei ole tarkoitus mennä hoiperrellen ja vanhalle viinalle löyhkäten. Eli siis edellisenä iltanakaan ei ole tarkoitus viettää viimeistä iltaa neitinä. Olen tosin sellainen jännittäjä, että rohkaisuryyppyjä tarvitsisi olla niin paljon, että minut kannettaisiin alttarille. Tätä en siis halua. Selvänä siis suunnataan alttarille ja avioliiton ensihetkiä juhlistetaan samppanjalla autossa matkalla juhlapaikalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaajalla join lasillisen kuohuvaa siinä ysin maissa.

Ja hieman konjakkia sitten maistoin stressaavan kaason lasista puolilta päivin. :D

Eli eipä siinä mitenkään viinanhöyryissä oltu vihittäessä klo 14, vaikka olin alkoholia ottanut ennen vihkimistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saas nähdä, mutta voi olla että lasi kuohuvaa tms. tekisi ihan hyvää hermoille siinä vaiheessa! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmaan vähän skumppaa niin on hymy huulilla ja puna poskilla ;) Ei kuitenkaan lasillista enempää ettei tule noloja tilanteita!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uskoisin, että kaasojeni kanssa juodaan lasilliset shampanjaa ennen kirkkoon lähtöä  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pahin jännitys laukeaa lasillisella kuohuvaa :) Eli laittautuessa saatan hyvinkin nauttia pari lasia mimosaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä toivon pitäväni kaasojen kanssa aamiaishetken ennen kaikkea hässäkkää. Ehkä voisin kuvitella siihen mimosankin kuuluvan. Ehkä pieni tilkka sampanjaa kampaajalla laittautuessa. Vihkimen on vasta kolmelta, joten aamupalamimosa tai kampaajalla lasillinen ovat varmaan haihtuneita siihen mennessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä varmaan lasi skumppaa tulee nautittua laittautuessa, mutta ei missään nimessä kahta lasia enempää. Haluan pään olevan aivan kirkkaana kun vihitään, vaikkei papin eteen mennäkään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä uskon, että kuohuvaa tulee pikkasen otettua. Tosin jos otan yhden lasillisen, voi alkaa väsyttää - ellei sitten tule otettua sitä juuri ennen h-hetkeä.

 

Tuntuis, että ajoitus on tärkein - mielummin ei ollenkaan alkoa ennen, kuin väärään aikaan nautittu lasillinen. Kunhan sitä olis parhaimmillaan ja skarpeimmillaan kun on tärkeimmät hetket! Ja kyllähän semmoinen pieni nousu voi vielä lisätä entisestään tunnelmaa, joten ehkä yks lasillinen kuohuvaa noin tuntia ennen.

 

(ja onkohan se kuohuva nyt paras vaihtoehto! pitäisiköhän etukäteen oikeen ajatuksen kanssa testata millainen fiilis tulee kuohuvasta ja esim siideristä, tai jostain terävästä...)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin, että skumppapullo avattaisiin siinä laittautuessa kaasojen ja äidin kanssa :) Itselläni niin hyvä viinapää, että tiedän, etten tule vielä lasillisesta tai kahdesta yhtään humalaan, kunhan en nyt kahta pulloa viiniä aamusti tuhoa :D Mutta muuten olen kyllä ajatellut, että en joisi itseäni hääpäivänä kovin humalaan, sillä haluan nauttia hääpäivästä täysillä ja muistaa kaiken, ja varsinkin siitä hääyöstä! ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kai sitä pari lasillista kuoharia tulee otettua, mutta ei enempää, pitäähä sitä siinä alttarilla kuitenkin skarppina olla!

Muokattu: , käyttäjä: nnipsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulema tulen ottamaan. Kaasot ovat näin päättäneet ja hommanneet pienen pullollisen kuohuvaa meille, jolla kilistellään sit ennenku lähetään kuvaukseen ja kirkolle. Se lasillinen tosin varmaan kerkii jo tunnin kuvassession aikana haihtumaan :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse oon ihan limsalinjalla koska alkoholi alkaa ainakin minua pissattaan hirveästi ja mä en myöskään tykkää alkoholin mausta :D

Mulla menee pienikin määrä päähän aika äkkiä kun ei oo tottunu juomaan :D joten ei kiitos alkoholia ennen kirkkoa ainakaan. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huh, en todellakaan ottanut ja onneksi en, koska mulla kilahtaa niin helposti hattuun kuoharit yms. Alttarille kävely tietysti jännitti mutta äkkiä sitä myös rentoutu ja sitten hääautossa pääsi sulhasen kanssa skoolaamaan yhdessä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En aio ottaa, sillä olen valmiiksi jo tooodella herkkä ihminen ja alkoholi korostaa tätä ominaisuutta entisestään. Omissa häissä alttarilla valtoimenaan itkeminen ei ole varsinaisesti suurin unelmani :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuoharia meinaan kyllä nauttia lasillisen tai kaksi, kun mennään ennen vihkimistä hotellille kaasojen kanssa pukeutumaan ja syömään jotain. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä en aio. Alkoholi - jopa pienikin määrä - jotenkin turruttaa pääni ja tunteeni. Haluan tuntea ja herkistyä kirkossa ihan vesiselvänä :) Juhlapaikala sitten hieman kuplivaa kurkkuun... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaason ja kampauksesta & meikistä vastaavan kaverini kanssa varmasti juhlistetaan päivää kuohuviinillä valmistautuessa, mutta eipä joku lasillinen tai kaksi enää iltapäivällä itselläni vaikuta. Jos meinaa ennen vihkimistä jännittä, niin kaippa me yhdessä sulhon kanssa pienet hömpsyt otetaan. Kulauksesta en humalaan tule ja olishan se kauheaa, jos meistä vain toinen maistuisi salmarille/tervasnapsille/mintulle ;)

Valokuvauksen yhteydessä (ulkona talvella) voisi kyllä joku minttukaakao olla ihanaa lämmikettä, mutta sen tietää minkä värinen tämän morsion valkoinen hääpuku olisi sen jälkeen. Toisaalta, olispa varmasti jotain erilaista :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yritän selvitä vesilinjalla. Tosin sen näkee sitten, kuinka paljon jännittää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näin jälkeenpäin voin sanoa, etten voinut edes kuvitella ottavani huikkaa, vaikka tähän olikin pikkolopullo skumppaavarattuna :D sen verran jännitti etten saanut mitään syötyäkkään!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään