Jump to content
Naimisiin.info

Kuvia hääkynsistä


Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Mä en halua tekokynsiä, mutta jotain pitäisi keksiä... teen sellaista työtä, että kynnet eivät pysy kovinkaan hyvässä kunnossa pitkään. Onko joku ravitseva/kovettava lakka, jota suosittelette? Laitan ehkä kultaista kynsilakkaa omille kynsille, kunhan vain saisin näihin vähän voimaa ja pituutta lisää. 

Link to comment
Share on other sites

Löysin yhden aivan ihanan hääkynnen, mutta en osaa liittää sen kuvaa tänne. Se on ranskalainen(?), jonka nimettömässä on ihania helmikoristeita. Löytyy kolmennelta riviltä.

 

http://blackouthair.fi/rakennekynnet

 

Kiitos vinkistä! Olin ajatellut ihan perinteistä ranskalaista manikyyriä, mutta nimettömän kynteen voisi ottaa jotakin ekstraa, ihana idea. Tässä vielä kuva:

3f98395919a99507ab51e3c1e97ba5c2.jpg

Etsin pinterestistä kuvia vastaavanlaisista manikyyreistä, yksi aika upea löytyikin:

94e5dbd0c7c4ee959fc376548472825e.jpg

Mutta taidan kuitenkin päätyä ranskalaiseen manikyyriin, vaikka myös nudelakka olisi klassinen ja kaunis valinta.

Muokattu: , käyttäjä: mehitähti
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minulla on luonnostaan ollut aina niin pitkät, paksut ja kaarevat kynnet (usein niitä luullaan rakennekynsiksi) :lol:, joten itse en tarvitse rakennekynsiä tai muita oman kynnen geelauksia.

 

Ajattelin tehdä itse itselleni häihin perinteisen ranskalaisen manikyyrin, sekä koristella ne kirkkailla kynsitimanteilla.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Haluna ehdottomasti lakatut kynnet häihini, mutta nyt olen alkanut miettimään, että kävisin jossain kynsistudiossa lakkauttamassa kynteni. Olisi myös kiva saada jotain strasseda vasemman käden nimettömään, mutta tuntuu että niitä tehdään vaan akryyli-/geelikynsiin... Mistähän löytäisi Helsingistä hyvän paikan?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Hei, en löytänyt sopivaa ketjua kysymykselleni joten tänne kirjuuttelen...lakkaan itse kynteni vihkipäivänä. Mikä väri olisi hyvä vaihtoehto kun pukuni on yönsininen ja jaloissa blush/nude väriset peeptoe-kengät?? Pitääkö molemmissa kynsissä olla saman värinen lakka?

Link to comment
Share on other sites

Hääkynnet

 

Mulla oli tälläset geelikynnet :) Eli valkonen ranskis, ranskiksella koko alalta hilettä ja nimettömissä timanttirivit.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Mä teen geelikynnet itse. Tulee monen makuun aika pitkät, mutta itse olen tottunut pitkiin jo arjessa, kun koko ajan on geelit. Ranskalainen manikyyri valkoosella glitterillä ja timanteilla :wub: Ja varmasti geelaan myös varpaankynnet, kuten kesäisin aina :rolleyes:

 

 

Bridal-nails3.jpg

diamond-toe-nail-designs-very-elegant-french-manicure-with-a-white-diamond-studded-accent.jpg

e09b4790d6a9dae50d41dc0f8821478b.jpg

French-manicure-with-gray-crystals.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...