Guest Nelly

Pukumokani harmittaa edelleen

3 posts in this topic

Omista häistäni on kulunut jo vuosi,mutta edelleen harmittaa eräs mielestäni paha moka omassa hääpuvussani. Minulla oli todella kaunis olkaimeton hääpuku,joka tuntui kaikissa sovituksissa sopivalta ja istuvalta. Sovitin puvun olkaimettomien rintaliivien kanssa jotka laitoin hääpäivänä ja kokonaisuus tuntui toimivan hyvin.Karu totuus paljastui muutamissa hääkuvissani joissa kumarrun tai tanssin,eli olkaimettoman liivin reuna pilkistää puvun reunasta! Panikoin todella tuota mokaa ja harmittaa kovasti edelleen etten tajunnut puvun liikkuessa liivienreunan voivan tulla näkyviin. Hiukan lohduttaa tieto,ettei ainakaan ystäväni olleet huomanneet tätä "liivimokaa". Eli kannattaa kumarrella ja testailla pukua kaikissa asennoissa, jota minä en tyhmyyksissäni tajunnut tehdä.

Mullakin oli olkaimeton puku, ja saattaapi olla, että jollakulla vieraista on joku kuva, missä rintaliivin reuna pilkottaa sieltä puvun alta. Mulla ne rintsikoiden reunat näkyi oikeastaan vain jos oikein läheltä katsoi (siis esim itse jos katsoin peilistä ikään kuin yläviistosta alaspäin; tai sitten jos olin kumartuneena), esimerkiksi kun kaaso siloitteli mun kampausta hääjuhlan aikana niin hän panikoi että voi apua nyt sun rintsikat näkyy! No ei ne nyt niin kovasti näkyneet, ja itse olen kyllä sitä mieltä, että mitä sitten jos hetkellisesti vähän vilahtaakin rintaliiviä? Eiköhän jokainen paikalla olija ymmärrä, että kyllä sillä morsiamella on rintsikat. Tuskin se kenellekään yllätyksenä tai tragediana tulee. Vaikka sitä pukua kuinka testailisi etukäteen, todellinen tilanne missä liikutaan ja mahdollisesti kumarrellaan ym. voi tehdä tepposet. En siis tarkoita pahalla aloittajaa kohtaan, lähinnä myötätunnolla tulevia morsiamia kohtaan: tästä ei kannata tehdä vielä yhtä stressaamisen kohdetta :)

mullapa ei ollu olkaimettoman puvun kanssa liivejä ollenkaan, hyvä puku tuki mun DD kuppeja ihna tarpeeksi eikä olisi sen poulesta ollu tarvetta. sääästin montakymppiä rahaa ja eipä vilahdellu mitään :girl_haha: