syys2010

Kampaus ja meikki maistraattiin?

17 viestiä aiheessa

En tiedä onko tällaista ketjua jo jossain mutta kiinnostaisi tietää miten te ihan arkisesti maistraatissa avioituvat olette laittautuneet? Meillä tulossa maistraattihäät ja ruokailu sen jälkeen perhepiirissä. Olen kuitenkin varannut hääpäivän aamuksi kampaajan ja meikkaajan mutta en tiedä onko syytä nyt ihan valtavan juhlallista laittaa....mielipiteitä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä laittaisin niin juhlallisen kuin haluaisin. :D

Valkoista hääpukua mulle ei tule, vaan kellohelmainen siiiisti mekko ja meikki ja tukka sen mukaan. Selvästi tulee näkymään, että jotain erikoista on tulossa, ja toki kimppukin sen kertoo.

Musta on muutenkin ihanaa tällätä ja hääpäivä ja maistraatti ei tule olemaan poikkeus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä juhlat vasta maistraattia seuraavana päivänä, niihin käyn meikissä ja kampauksessa, mutta pukeudun suht juhlavasti myös maistraattiin ja tarkoitus on laittaa itse itsensä sinne tällinkiin :) eli tukka kiharalle ja kunnon meikki kasvoille.

Ei minusta se maistraattivihkimys tai pienimuotoisemmat häät tarkoita sitä, etteikö saisi/voisi laittautua ihan kunnolla. Oman maun mukaan tietty.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ajattelin, että laittaisin ihan itse maistraattiin meikin ja kampauksen, kun en ehkä raaski kahdesti käydä meikissä ja kampaajalla. Vaikka olisihan se kiva. Tosin ei sinne maistraattiin muita tule kuin minä, sulho ja ne muutama todistaja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin haluaisin maistraattiin "oikean" meikin ja kampauksen, mutta kun juhlat on vasta seuraavana päivänä niin en taida raskia kahta maksaa. Muuten kyllä olisi kiva saada sinnekin meikit ja kampaukset kun otetaanhan esim. niitä kuvia silloinkin ja mietin tässä vielä laittaisinko sinnekin saman juhlapuvun kuin seuraavan päivän juhliin. Hauskaa sitten kun vihkipäivän kuvissa on haamu ja juhlapäivän kuvissa filmitähti :grin:

Itse siis meikkaan kyllä maistraattiin ja laitan hiukset niin hyvin kuin osaan ja jos juhlat olisi samana päivänä niin sitten olisi kaikki mahdolliset tupsutukset tehty :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Samoilla linjoilla täälläkin.

Laitan meikit ja hiukset itse.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on valokuvaaja paikalla vihkimisessä ja tilaisuuden jälkeen kivassa miljöössä otetaan vihkikuvat. Tämän takia varasin meikkaukseen ja kampaukseen ajan, kun itse aika peukalo keskellä kämmentä noiden asioiden kanssa :D On mukava laittautua tärkeänä päivänä, vaikkei meilläkään juhlia ole, vaan kaksin mennään syömään ja siitä saaristoon nautiskelemaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta maistraattivihkiminen ei ole yhtään sen vähäpätöisempi juttu kuin suuret kirkkohäät tms. Joillekin maistraattivihkiminen on ainoa juhla ja tottakai sinne saa oman makunsa mukaan tälläytyä. Jokainen tekee juhlastaan oman näköisensä. ^_^

Tälläydymme oman vaatimattoman tyylimme mukaan. Kimppu, hiuksiini tuleva kukka, miehen viehe ja seisovan pöydän koristeet hankimme floristilta, meikit ja hiukset laitan itse, vaatteeni ja kankäni ovat uudet ja tätä varten hankitut mutta sellaiset mitä aion/ voin käyttää muulloinkin. Miehellä musta puku ja valkoinen t-paita (ei pukupaitaa EIKÄ kravattia...inhoaa semmoisia.. :D ). Tarjoilut teemme yhdessä miehen kanssa. Juhlimaan on kutsuttu perheemme ja paras ystäväni. He tulevat maistraattiin ja sen jälkeen luoksemme juhlimaan. Isäni kuvaa vihkimisen ja olen pyytänyt ottamaan meistä virallisen hääkuvan korvikkeet. Häämatkan teemme elokuussa Kreetalle :) .

Olen saanut itsestäni irti kunnon BRIDEZILLAN, koska järjestimme nämä "pikku"häät kuukaudessa ja siinäkin oli tekemistä, uskokaa tai älkää! :girl_cray2::girl_cray::girl_haha::girl_in_love:

Menen vain kerran naimisiin ja vaikkakin maistraatissa haluan päivääni mahdollisimman paljon kaikkia suurien häiden juttuja ja tietenkin perinteitä. Olen aika taikauskoinen ja esimerkiksi kimppuuni tulee valkoista orkideaa ja murattia, niiden symboliarvon takia ja myöskin että ensimmäinen yhteinen, ja juuri nyt uudelleen kukkiva kukkamme oli valkoinen orkidea. :-X

t. Susanna

naimisiin 2.7.2010 :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään ensin maistraatissa vihille ja siitä parin päivän päästä on hääjuhla.

Maistraattiin aion meikata ja laittaa hiukset itse, mut sitte hääjuhlaan käyn ammattilaisella meikkauksessa sekä kampauksen laitossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on perjantaina vihkiminen maistraatissa ja lauantaina avioliiton siunaus sekä itse juhla. Vihkimisen jälkeen mennään sen miniporukan kanssa syömään jonnekin. Perjantaiksi pyysin kaasoani tekemään kampauksen, kun olen itse ihan käsi hiusten kanssa. Lauantaina käyn kampaajalla, sinä päivänä olisi tarkoitus käydä valokuvissakin. Meikkaan itse molempina päivinä (tosin varmasti pyydän ihanalta kaasoltani apuja), onneksi on aikaa harjoitella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maistraattiin aion meikata ja laittaa hiukset itse, mut sitte hääjuhlaan käyn ammattilaisella meikkauksessa sekä kampauksen laitossa.

Näin minäkin olen suunnitellut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maistraattiin aion meikata ja laittaa hiukset itse, mut sitte hääjuhlaan käyn ammattilaisella meikkauksessa sekä kampauksen laitossa.

Näin minäkin olen suunnitellut.

Sama homma!

En yleensä arkisin meikkaa lähes ollenkaan niin aion laittaa hitusen enemmän tällinkiä maistraattiin kuin arkena. En nyt mitään bilemeikkiä, mutta siistin juhlameikin. Tukan jätän varmaan auki ja suoraksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä nyt muuttuki noi hääsuunnitelmat joten käyn siis ennen vihkimistä kampaajalla/meikissä. Meillä on sit vihkimisen jälkeen pienimuotoinen hääjuhla. Käydään myös valokuvauksessa, joten minusta on ihana mennä ammattilaisten käsiin kaunistettavaksi :girl_sigh:

Muokattu: , käyttäjä: saltzu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maistraattiin aion meikata ja laittaa hiukset itse, mut sitte hääjuhlaan käyn ammattilaisella meikkauksessa sekä kampauksen laitossa.

Näin minäkin olen suunnitellut.

Nyt kun varasin kampausajan juhlia varten, niin sovittiin kampaajan kanssa, että koekampaus tehdään silloin maistraattipäivänä (viikko ennen juhlia).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt kun varasin kampausajan juhlia varten, niin sovittiin kampaajan kanssa, että koekampaus tehdään silloin maistraattipäivänä (viikko ennen juhlia).

Olen tässä miettinyt vähän samanlaista. Luvassa olisi siis maistraattissa käynti, hääjuhla itsessään x ajankuluttua siitä. Minkälainen on hääkoemeikki ja -kampaus? Tarkoitan, että onko ne sellaiset että voisiko niillä hoitaa samana päivänä vielä valokuvauksenkin? Eli aamusta kävisin kampaajalla koekampauksessa ja -meikissä, sitten maistraatti ja valokuvat samana päivänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Olen tässä miettinyt vähän samanlaista. Luvassa olisi siis maistraattissa käynti, hääjuhla itsessään x ajankuluttua siitä. Minkälainen on hääkoemeikki ja -kampaus? Tarkoitan, että onko ne sellaiset että voisiko niillä hoitaa samana päivänä vielä valokuvauksenkin? Eli aamusta kävisin kampaajalla koekampauksessa ja -meikissä, sitten maistraatti ja valokuvat samana päivänä.

Kannattaa kysyä meikkiä ja kampausta varatessa, miten kyseisellä kampaajalla ja kosmetologilla on ollut tapana toimia. Meilläkin vihkiminen ja hääjuhla ovat eri päivinä, ja sovin aikaa varatessa että kampaus ja meikki mietitään jo etukäteen sillä tavalla valmiiksi, että koekampaustilanteessa ei enää hirveästi tarvitse testailla. Vihkipäivä maistraatissa menee siis koekampauksessa ja koemeikissä, tuleepahan samalla testattua että kestävät varmasti. Varsinaiseen juhlakampaukseen tehdään sitten tarvittaessa enää pieniä korjauksia koekampauksen perusteella.

Käyn samalla kampaajalla muutenkin, joten lähempänä hääpäivää ajattelin varustautua kampaajalla käyntiin viemällä näytille muutamia kuvia sen henkisestä kampauksesta jonka itse haluaisin.

Valokuvausaikaa ei vielä ole päätetty, mutta kun on kaksi päivää ns. täydessä tällingissä, sen aikatauluttamisen kanssa ei ole niin tiukkaa. Omat kampaustaitoni ovat kyllä muutenkin sen verran hit and miss, etten uskaltaisi luottaa niihin vähänkään stressaavassa tilanteessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään