Jump to content
Naimisiin.info

AIDON design -hääpuvun tilaaminen ulkomailta (ei kiina-puvut)


Guest ViiviWanilja

Recommended Posts

Guest ViiviWanilja

Minua kiinnostaisi aidon design puvun tilaaminen esim. USAsta - ei siis kopion (1lb/kanacca tms.) joten toivottavasti moderaattorit eivät yhdistä tätä kyseisiin kopiopuku ketjuihin!

Onko kokemuksia kenelläkään?

Link to comment
Share on other sites

^Kokemuksia tilaamisesta ei ole, mutta tiesithän, että joidenkin valmistajien design-pukuja (esim. Maggie Sottero) pukuja ei voi tilata USA:sta Suomeen (tai Euroopaan yleensäkään). Mutta ystäväni tilasi muutamia vuosia sitten (silloin kun MS:n pukuja sai vielä tilattua) puvun Jenkeistä eikä ollut mitään ongelmaa, parit kyselyt sähköpostilla ja tilaus liikeen sivujen kautta menemään. That's it.:) Ja kotiin tuli aivan oikea puku!

Link to comment
Share on other sites

Itse tilasin pukuni USA:sta Jay´s Bridal nettikaupasta. Puku on aito Sincerity. Palvelu oli erinomaista, sain sähköposteihini vastauksen todella nopeasti, kuvia puvusta s.postiin ja tilauksesta meni vain viikko kun puku oli kotona. Tilauksen maksoin VISA:lla ja kaikki meni senkin puolesta hienosti. Puku jäi tulliin, joten ne maksut tuli vielä lisäksi. Mutta puku oli TÄYDELLINEN :-X

Link to comment
Share on other sites

Itse tilasin pukuni USA:sta Jay´s Bridal nettikaupasta. Puku on aito Sincerity. Palvelu oli erinomaista, sain sähköposteihini vastauksen todella nopeasti, kuvia puvusta s.postiin ja tilauksesta meni vain viikko kun puku oli kotona. Tilauksen maksoin VISA:lla ja kaikki meni senkin puolesta hienosti. Puku jäi tulliin, joten ne maksut tuli vielä lisäksi. Mutta puku oli TÄYDELLINEN :-X

Tämä oli se kauppa josta ystävänikin puvun tilasi, en vain muistanut aiemmin sen nimeä. :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...