Guest kaisa_

Lahden liikkeet

43 viestiä aiheessa

Mitä muita liikkeitä Lahdessa mahtaa olla kuin Glamour ja Josefiina?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin sulhaselle varaamassa vaatteet pukuvuokraamo Kavaljeerista ja siellä oli myös morsiuspukuja ja muita naisten hääasusteita. Aleksanterinkadulla sijaitsee tämä kyseinen liike.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Josefiina,Glamour ja Lahden Juhla-asu on Kavaljeerin yhteydessä :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ööö, mä sain sellasen käsityksen että Juhla-asu olisi muuttanut tuomitaloon?

:girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:girl_wink:

Joo, Lahden Juhla-asu on muuttanut Tuomitalon sisäpihalle, Hämeenkatu 10 / Aleksi 9 ja nimi on tätä nykyä Juhla Shop.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kävin eilen ostamassa itelleni hääpuvun tuolta JuhlaShopista! Puku oli aika kallis (770e), mut se oli just sellainen minkä halusinkin! Ja myyjä oli siellä tosi mukava!

Käytiin myös Glamourissa, mutta siellä oli niin paljon porukkaa, ettei päässyt sovittamaan :/ Sinne olisi kannattanut varata aika. Kavaljeerissa oli jotenkin liian vanhanaikaisia pukuja mun makuun. Enemmän siellä oli miehille kaikkea.

Josefiinaan ei päästy edes kattelemaan pukuja, kun ei ollut aikaa varattuna :o

Muokattu: , käyttäjä: iiida-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tää nyt ei oikein tänne varmaan kuulu, MUTTA!

Voisiko joku kertoa mistä Lahdesta kannattaisi ostaa hääpuvun alle alusvaatteet?

Joku ostanut ja joku varmaan osaa suositella jotain liikettä!:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Funky Lady on hyvä ja asiantunteva, se on Vesijärvenkadulla Trio:a vastapäätä. Ja sit on se Change, siellä on tosi paljon kokoja..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun täytyy kyllä kehua tuota Glamouria, sen palvelua ja ystävällisyyttä ja asiantuntemusta. On melkein ikävä sinne, kun siitä välillä ohi kävelee, että pitäisköhän mennä kokeilemaan jotain iltapukua? :D Fiilistelisi siellä vähän...

Itse ostin hääalusvaatteet Changesta, ja sen palvelua ylistän myös! Sokoksella on myös paljon vaihtoehtoja mutta palvelusta ei voi mennä takuuseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kävin eilen ostamassa itelleni hääpuvun tuolta JuhlaShopista! Puku oli aika kallis (770e), mut se oli just sellainen minkä halusinkin! Ja myyjä oli siellä tosi mukava!

Käytiin myös Glamourissa, mutta siellä oli niin paljon porukkaa, ettei päässyt sovittamaan :/ Sinne olisi kannattanut varata aika. Kavaljeerissa oli jotenkin liian vanhanaikaisia pukuja mun makuun. Enemmän siellä oli miehille kaikkea.

Josefiinaan ei päästy edes kattelemaan pukuja, kun ei ollut aikaa varattuna :o

Mä ostin pukuni Josefiinasta, ja voin kyllä lämpimästi suositella paikkaa! Siellä vaan on nyt varmaan niin kiire, ettei ehdi palvella sellaisia asiakkaita, jotka ei aikaa ole varanneet. Ja se aikahan olisi sit pois sellaiselta, joka on varannut ajan.

tää nyt ei oikein tänne varmaan kuulu, MUTTA!

Voisiko joku kertoa mistä Lahdesta kannattaisi ostaa hääpuvun alle alusvaatteet?

Joku ostanut ja joku varmaan osaa suositella jotain liikettä!:)

Mä ostin Liivikeskuksesta, se on siinä Kavaljeerin lähellä sisäpihalla, muistaakseni..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastuksista, pitää noista käydä kattomassa sitten:)

Mistä Lahdesta löytyy hyviä hääkenkiä tai muita korkkareita?:)

Taitaa vasta keväämmällä tulla myyntiin joka paikkaan korkkareita.

Mistä te muut olette ostaneet kenkänne?:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Glamourissa ainakin on hääkenkiä ympäri vuoden, monia eri malleja. Tietenkin hieman tyyriitä, mutta hyviä jalkaan! Ostin yhdet kaason kengät sieltä, ja värjäytin ne siellä myös. Värin sain valita itse ihan mistä väreistä vain. Vakoisiahan nuo kengät ovat siis valmiiksi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

okei, kiitos vastauksestasi.

Mutta tietääkö kukaan suht edullisia kenkiä? :))))

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin eilen toisen kaasoni kanssa kiertämässä Lahden 3 liikettä: Josefiina, Glamour ja Juhla-Shop.

Josefiinassa oli mielestäni paras palvelu ja itselleni sopivimmat pukuvaihtoehdot. Sieltähän "se" sitten löytyikin <3 Myyjä oli todella ammmattitaitoinen! Esitteli vartalotyypilleni sopivimpia pukuja, ja osasi todellakin valita ne oikeat. Vaikka ensin jotkut puvut nähtyäni epäröin, niin mieli muuttui kyllä heti laitettuani ne päälleni! Itse en siis koskaan olisi valinnut tiettyjä pukuja edes sovitettavaksi. Siellä on meneillään tarjouksia, jotka kestävät helmikuun loppuun asti. Omakin pukuni on viime vuoden mallistoa ja -20%. Hintaan kuuluu lisäksi vannealushame lainaan, kun monissa paikoissa tietääkseni siitä pitää maksaa erikseen. Pukuun mahdollisesti tehtävät korjaukset maksavat 75€ (itse en tiedä mitä korjaukset yleensä maksavat, mutta myyjä väitti tuon olevan suht halpa hinta?!?) Sovitusaika kantsii varata ainakin lauantaisin, meillähän ei sellaista ollut, mutta onneksemme joku oli juuri peruuttanut aikansa ja me saimme sen.

Juhla-Shopin palvelusta tai tarjonnasta ei ole paljoa kehumista... Siellä emme todellakaan tunteneet itseämme tervetulleiksi ja puvutkin olivat suoraan sanoen paskoja. Sillä tarkoitan huonolaatuisia ja omaan silmääni jotenkin outoja.

Glamour oli mukava kokemus. Pukuja oli paljon ja palvelu asiantuntevaa ja ystävällistä. Sovitusaikaa meillä ei ollut varattuna myöskään sinne, mutta taas kävi hyvä tuuri ja myyjällä oli aikaa palvella meitä juuri sillä hetkellä :) Itse puvut olivat kauniita, tosin hintavia omaan budjettiini eikä tarjouspuvuista löytynyt mieleisiä. Sovitin kuitenkin muutamaa, jotka näyttivätkin ihan kivoilta. Siihen "ihan kivoihin" ne sitten jäivätkin, sillä mikään ei oikeastaan näyttänyt enää miltään sen ensimmäisenä sovittamani Josefiinan ihanuuden jälkeen...

Lahden liikkeistä suosittelen siis Glamouria ja Josefiinaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkä hintaista Josefiinassa on? Olisi mukava kuulla.

Olen ajatellut itse mennä Glamouriin, sieltä tiedustelin jo hintoja ja heillä näyttäisi oleavn suht edullista. Josefiinasta en ole tiedustellut, koska heillä ei ole spostia yleisessä käytössä. Juhlashopistakin kysyin, ja siellä oli aika kallista ilmeisesti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuu tietysti vähän siitä, mikä on kenenkin mielestä halpa tai kallis... Josefiinan hintataso ei ehkä ollut edullisimmasta päästä, ja jätettiinkin suoraan kalliimmat puvut katsomatta ;) Tosin siellä oli helmikuun loppuun asti messutarjouksena kaikista puvuista -20%. Omankin pukuni lähtöhinta oli 899 €, mutta sain sen alennettuun hintaan. Lisäksi oli tosiaan hyvä, että vannealushameen saa lainaan ilmaiseksi - tähän käytäntöön en ole törmännyt muissa liikkeissä, esim. Glamour veloittaa siitä vuokraa muistaakseni 40 €. Mene vain paikan päälle katselemaan, siellä ne hinnat selviää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaako joku sanoa paljonkohan maksais Glamourissa (tai jossain Lahti/lähiseutu ompelimossa) vaihdattaa vetoketjun tilalle nyöritys? (sekä helman lyhennys+laahusnappi) :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ole ainakaan Josefiinasta yhtään huonoa sanaa sanottavana. Asiantunteva ja osaava palvelu. Omistaja selkeästi tekee sydämellään työtään. Tarvittaessa saa myös palautusta maan pinnalle.

Plussia etenkin sai: puvun ja alushameen kanssa ohjeistaminen (ostin oman alushameen ja sitä sitten hitusen muokkailtiin), puvun säilytys on mahdollista ja toivottavaakin hääviikolle saakka (eipä pelkoa, että sulhanen näkisi sen etukäteen), joustavuus monessa suhteessa. Lisäksi koin, että minua ymmärrettiin toiveissani ja sain kannustusta. Kuitenkin tunsin, että nämä kannustuksen sanat eivät olleet mitään liirumlaarumia, sillä myyjä kyllä sanoi suoraan jos joku ei sopinut tai ollut mahdollista.

Tehtiin useita sovituksia, eikä minulle ole tullut ainakaan siitä sellainen olo, että minua pidettäisiin outona kun käyn siellä usein :D Lisäksi osasi ottaa huomioon käytännön seikkoja, joita minulla ei olisi tullut edes mieleen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin kaasoni kanssa ensin tutustumassa Josefiinan palveluihin. Heillä ei ollut kokoiselleni eikä näin lyhyellä varoitusajalla (silloin n.4kk häihin) pukua heti tangosta, toki olisi voinut teettämällä saada. En kuitenkaan uskaltanut siihen hommaan, joten luotimme, että Glamourista löytyy.

Ja Glamouristahan se puku sitten löytyi. Ehdolle annettiin ensin muutama, itse ajattelin ensiksi jotain ihan muuta, kuten esim. olkaimellista mekkoa, mutta kun puin päälleni olkaimettoman mekon, siinä ei todellakaan tullut sellaista tunnetta kuin olin luullut, siis että se valahtaisi päältäni. Olin ajatellut myös jotain ei-valkoista juhlapukua, jota voisi käyttää myöhemminkin, mutta Glamourissa myyjä (tai ovatko he myyjiä vai asiakaspalvelijoita) vakuutti, että kerran kun saat pukeutua valkoiseen prinsessaunelmaan niin kannattaa tehdä niin :girl_wink:

Todella mukavaa ja asiantuntevaa palvelua sai Glamourissa, ja siellä annettiin myös rauha tehdä päätös. Annettiin kaason kanssa myös ihan suoraa positiivista palautetta, koska sitä on joskus tosi vaikea antaa, mutta nyt se oli helppoa kun oli niin upea palvelu siellä. Suosittelen kyllä Glamouria, toki Josefiinastakaan ei ole negatiivista sanottavaa, itselleni ei vain sieltä löytynyt. Molempiin oli myös aika varattuna, että heillä oli aikaa juuri meille, tosin Josefiinan käynti oli niin pikainen, että väliin jäi reilusti aikaa, mutta Glamourissa sopi että tulemme sinne vähän aikaisemmin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ostin omani Juhlashopista, ja suosittelen muillekin. Tinkimisen varaakin oli mekossa, kun vähän neuvoteltiin, joten ei tullut edes hirvittävän kalliiksi!

Ok, puitteet ja palvelu ei ehkä ole Glamourin tms hienon paikan tasoa, mutta asiantuntevaa, ja todellakin hiukan edukkaampaa. Nythän siellä on koko pukuvalikoima -50%.

Ainoa mistä annan miinusta, on myyjän lievä "ei kiinnosta" -asenne ja hidas korjausompelu. Luulin saavani mekkoni kotiin jo viikko sitten, kunnes selvisi, että pukua ei oltu korjattukaan vielä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytyy tulla kehumaan Josefiinaa, koska sain niin hyvää palvelua tänään että oksat pois. Myyjä on äärimmäisen ammattitaitoinen ja osaa tosiaan jo valita suoraan omalle vartalolle sopivimmat puvut. Mä siis soitin tänä aamuna sinne ja onnistuin saamaan sovitusajan iltapäivälle. Mukavaa oli sekin että olin ainoa asiakas koko liikkeessä, ja tuli oikeesti semmonen olo että on tärkeä..että myyjä tosiaan halus löytää sen mun unelmapuvun. Ja, niinhän se sitten löytyikin, ja vielä -30%! :-X

Tunnin ajan kuitenkin mietin oman pukuni ostoa, jonka aikana kävin läpi Juhlashopin ja Glamourin. Juhlashopissa myyjä oli kanssa ihan ok, ei nyt mikään supermyyjä ja kieltämättä Josefiinan myyjään verrattuna hyvin valju. Sielläkin oli muutama tosi kiva puku, mutta loppupelissä mulle tuli niistä vähän halpa olo. Olishan ne toki ollu miltei puolet halvempia alennusten jälkeen (siellä oli tosiaan tuo jo yllä mainittu -50%) mutta ehkä niistä kyllä vähän tulikin se fiilis.

Glamouriin kun mentiin, olin siis äipän kanssa liikkeellä, myyjä kysy voiko auttaa ja kerto sitten missä rekissä on mitäkin kokoa. Ja siinä kaikki. Muita asiakkaita siellä ei ollu, ja kummatkin myyjät oli takahuoneessa ompelemassa kun me kateltiin pukuja. Hieman ihmetytti ettei heillä ollut intoa sen enempää myydä mitään. Pois lähtiessä toinen sitten tuli huikkaamaan että tuu joskus paremmalla ajalla. No, mulla on sovittuna sinne kyllä sovitusaika, mutta perun sen huomenna kun jo pukuni löysin. En tiiä oliko heillä sitten tosi kiire, vai miksei palvelu maittanut, mutta jäi kyllä semmonen maku suuhun että enpä taida tulla uudestaan.

Joten kaikki ruusut ja suositukset multa Josefiinalle. Sinne jäi munkin unelma varastoon oottamaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tää nyt ei oikein tänne varmaan kuulu, MUTTA!

Voisiko joku kertoa mistä Lahdesta kannattaisi ostaa hääpuvun alle alusvaatteet?

Joku ostanut ja joku varmaan osaa suositella jotain liikettä!smile.gif

I

tse kävin Funky Lady-nimisessä alusvaateliikkeessä Vesijärvenkadulla. Sieltä löytyi heti oikeat, myyjä oli tosi asiantunteva ja ystävällinen. ainoo että aika kalliiksi tuli :girl_hide: mut kerranhan sitä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä Lahdesta löytyy hyviä hääkenkiä tai muita korkkareita?smile.gif

Taitaa vasta keväämmällä tulla myyntiin joka paikkaan korkkareita.

Mistä te muut olette ostaneet kenkänne?smile.gif

Vanha viesti, mutta mitä muita liikkeitä teillä tulee mieleen?

Triossa: Aleksi13, Bianco, Kekäle, DinSko, KooKenkä (SpiritStore, Ecco, ja tietty halpiskenkiä löytyy sitten Seppälä, H&M jne.)

Sokos ja muut tavaratalot

Mekka

Mononen

Nikkinen

Karismassa: Cip Cap, Tapas

Sitten olen kuullut sellaisesta kuin Kenkä-Alliance, onko tästä liikkeestä tietoa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Tuossahan nuo taitaakin olla aika lailla kaikki. Kenkä-Alliance näyttää googlen perustella olevan tukkukauppa, joten ei varmaan myy sitten suoraan yksityisille. Mikäs se on tuossa Vapaudenkadun ja Vesijärvenkadun kulmassa, vanhalla Pazzon paikalla? Siellä on kyllä ilmeisesti vähän kalliimpia, ainakin Parikkaa. Triossa on muuten noiden lisäksi Clarks ja Andiamon vanhoissa tiloissa joku uusi liike, jonka nimeä en kyllä muista..

Joissain pikkuputiikeissa on kenkiä myös, Rautatienkadulla Sokoksen lähellä. Samoin Rauhankadulla siellä Antonion pizzeriaa vastapäätä on joku pikkuputiikki, josta löytyy myös juhlalaukkuja.

Ja sitten tietysti myös hääpukuliikkeet eli Josefiina, Glamour ja Kavaljeeri/Lahden Juhla-asu. Josefiinaan kannattaa varata aika, jos sinne meinaa mennä. Kavaljeerista löytyy kohtuullisen edullisiakin (siis hääkenkien yleiseen hintatasoon verrattuna :D).

Omat ostin huuto.netistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Kompaan täysin! :)

Itse ostin ko. liikkeestä itselleni unelmien hääpuvun. Myyjällä on todellakin silmää millainen puku sopii ja osasi ehdottaa juuri sellaista pukua jota lähdin etsimään. Palvelu oli kaikinpuolin todella ystävällistä.

Ja liikkeessä on tosiaan käytäntö että kun sinne varaa ajan, ei liikeeseen tule samaanaikaan muita asiakkaita katselemaan pukuja. Myyjä on silloin juuri ajan varaajan käytössä. Ainakin minun aikana myyjä pyysi toista asiakasta varamaan ajan toisaalle, koska minulla oli aika varattuna silloin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään