Jump to content
Naimisiin.info

Kristian Saarikorpi


Rezi

Recommended Posts

Onko kellään Kristian Saarikorvelta tilattua sormusta?

Oletteko olleet tyytyväisiä? Millainen oli tilausprosessi, entä valmiin korun käsityön jälki?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Me tilattiin Saarikorvelta sormukset. Eivät ole vielä tulleet mutta palvelu on ollut loistavaa. Ensin tuli ehdotus mallista, sen jälkeen tehtiin toivotut muutokset ja saimme toisen ehdotuksen jollaiset sormuksista sitten tulee. Saarikorven sormuksissa on aina joku "juttu". Meillekkin hänellä oli esittää ihana idea, joskaan en sitä tässä paljasta ;)

Link to comment
Share on other sites

Meillä on myös Saarikorven sormukset, ja muitakin koruja on hänellä teetetty. Ja tosiaan, palvelu on ensiluokkaista (kuten tuollaisessa firmassa tietysti kuuluukin olla) omia "erikoisvaatimuksiamme" ja toiveitamme myöten. Myös työn jälkeen olemme olleet tyytyväisiä. Tuotteilla on myös elinikäinen huoltotakuu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mulla on Kristian Saarikorven sormuspari, tarkemmin ottaen Wave III. Koostuu kahdesta ns. reunaosasta, toinen on kihlasormus ja toinen vihki, meillä ei ollut ihan varaa ostaa sitä keskimmäistä timanttiallianssia :girl_haha: Mutta ei ole poissuljettua että joskus ostaisimme sen, mutta ehkä päädymme istuttamaan noihin reunaosiin lisää timantteja. Tällä hetkellä minulla on yksi 0.05ct W/VS timantti vihkisormuksessa. Sormukset ovat valkokultaa. Lisäyksenä vielä, että minulle tehtiin vähän leveämpi Wave III kuin normaalisti, koska en halunnut sitä keskimmäistä allianssia ja ilman sitä se tuntui vähän kapealle.

Otin Saarikorpeen yhteyttä ensimmäisen kerran juhannuksen alla kosimista seuranneena päivänä, tapasimme ensimmäisen kerran sormuksen suunnittelun merkeissä seuraavalla viikolla. Kihlasormus oli valmis elokuun alussa kesälomien takia, mutta se riitti meille hyvin. Kihlajaiset olivat vasta elokuun puolessavälissä, ja halusimme sormuksen sinne. Sormuksen saamiseen asti pidin hopeasormusta.

Vihkisormusta alettiin puuhailla syyskuun lopulla ja kävin sovittamassa aihiota lokakuun puolessavälissä. Tämä sovitus oli tärkeä, koska jouduttiin säätää tarkkaan sormusten kokoja, että ne eivät ole löysiä tai liian tiukkoja. Lähinnä sen takia, koska sormuksen leveyden kasvaessa myös koon kanssa joudutaan jumppaamaan (lainaan tässä Saarikorven omia sanoja). Kihlasormustani jouduttiin hieman suurentamaan, että ne olisivat samankokoiset. Jätin kihlani sinne, että se sopii varmasti vihkisormukseni kanssa hyvin yhteen (sormusten reunat siis aallonmuotoisia ja ovat toistensa vastakappaleet). Sain molemmat sormukseni postissa muutaman päivän kuluttua tästä sovituksesta, timantti oli upea ja sormusyhdistelmä juuri sellainen kuin toivoinkin. :wub:

Olen todella tyytyväinen saamaani palveluun, suosittelen Kristian Saarikorpea kaikille, jotka haluavat henkilökohtaista palvelua, uniikin sormuksen ja tietää ja tavata henkilökohtaisesti, kuka sormuksen on heille tehnyt. Työn jälki oli myös erinomaista. Vaikka Fiskarsiin oli hieman matkaa, niin se oli sen arvoista. Emme tarvinneet kuin kolme käyntiä, tosin kihlasormuksenkin olisi saanut postissa, mutta halusimme sen itse hakea ja sulhaseni, nykyinen aviomieheni, pujotti sen siellä Fiskarsissa sormeeni :-X Sormukset ovat ihan "minun näköiset ja tyyliset", en parempia olisi mistään voinut löytää!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...