Littis

Sweet Pepper Catering

14 viestiä aiheessa

Onko kenelläkään kokemuksia Sweet Pepperistä? Kuulostaa herkulliselta ja asialliselta vaihtoehdolta, mutta kokemuksia kaivattaisiin niin ruoista kuin henkilökunnastakin ennen päätösten tekoa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

MOIKKA!

Meillä oli töissä yhdessä tilaisuudessa heiltä ruuat ja ruoka oli erinomaista. Meillä oli välimerellinen menu ja ihmiset tykkäsivät ruuasta,myös esillepano oli mielestäni onnistunut. Tarjoilusta en osaa sanoa sillä kyseessä oli seisova pöytä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin kaasona viime viikonloppuna häissä, joissa oli tämä pitopalveluna. Alku meni hyvin. Ennen kirkkoa kun kävin juhlapaikalla, siellä oli todella mukava ja osaava nainen hoitamassa järjestelyitä. Kirkon jälkeen huomasin että tämä nainen oli lähtenyt ja jäljellä oli kaksi ei-niin-mukavaa tarjoilijaa. Aluksi kritisoitiin meidän päätöstä alkumaljojen ja onnittelujen järjestyksestä. Sitten tiuskittiin vieraille kun he menivät pyytämään puhdasta viinilasia. Osa laseista oli kuulemma likaisia siis heti alussa. Ruoka oli ihan ok muttei mitään kovin kummoista. Hääkakku oli ihan hyvän makuinen mutta tylsän näköinen. Jouduin koko ajan pyytämään heitä tekemään sitä ja tätä kun ei hommat sujuneet. Tiuskimista sain vain koko ajan vastaukseksi. Hääparin kuvaus myös myöhästyi koska kuvaaja ei saanut ruokaansa, koska tarjoilijoilla oli tupakkatauko. He myös lähtivät liian aikaisin ilmoittamatta kellekään että lähtevät. Hoputtivat vain vieraita kaatamaan kesken olleet juomat muovimukeihin että saisivat lasinsa pois. Heti kun morsian tulee häämatkalta niin otetaan kyllä yhteyttä pitopalvelun omistajaan. Varsinkin kun on vielä niin tuoreet ja lämpimät muistot omista häistä ja loistavasta pitopalvelusta niin tuntuu todella ikävälle ystäväni puolesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä rouva!

Keskustelin kyseisten hääjuhlien morsiamen kanssa, ja hän oli erittäin tyytyväinen järjestämiimme häihin.

Vieraat olivat kehuneet ruokiamme ja asiakaspalveluumme oltiin tyytyväisiä. Samoin olen keskustellut juhlissa olleiden tarjoilijoidemme kanssa ja heidän mukaansa juhlat menivät suunnitelmien mukaan.

Väittämäsi eivät pidä paikkansa, mm. kuvaajan erillisestä ruokailusta ei oltu sovittu mitään. Sekä morsiamen että tarjoilijoiden mukaan yksi lasi oli ollut likainen, joka vaihdettiin puhtaaseen. Tarjoilijat tapansa mukaan ilmoittivat morsiamelle lähtönsä.

Kummallista on, että lupaamaasi yhteydenottoa meihin ei koskaan tullut, etkä tietoni mukaan ole keskustellut asiasta morsiamenkaan kanssa. Teemme vuosittain satoja häitä ja muita juhlia saaden niistä ylistäviä palautteita niin ruoastamme kuin asiakaspalvelusta, aina ensimmäisestä tapaamisesta tilaisuuden loppuun.

Tällainen perätön kirjoittelu loukkaa kymmeniä ihmisiä ja saattaa tahrata yrityksemme maineen.

Tällainen foorumi on oikein hieno palvelu, koska täältä löytää vinkkejä ja vastauksia juhlien järjestämiseen.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että kirjoittelussa tulisi ensin selvittää faktat, olla yhteydessä ko. yritykseen

ja reilusti keskustella asioista.

Heikki Känsälä

toimitusjohtaja

Sweet Pepper Catering

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsian on ollut nyt varmaan vain liian uupunut alkamaan taistelemaan asiasta kanssanne, mitäpä on enää tehtävissä kun päivä on jo ohi. Minä kaasona kun huolehdin järjestelyistä enkä antanut morsiamen päivää moisen pilata, enkä siis häntä vaivannut. Kirjoitin rehellisen kokemukseni päivästä enkä näe mitään syytä mollata ketään turhaan. Omasta käyttämästäni pitopalvelusta kirjoitin tänne ylistävän kirjoituksen, koska kaikki meni loistavasti.

Tämän palstan tarkoitus on juuri se että voi kertoa kokemuksiaan, sekä huonoja että hyviä. Kaikilla pitopalveluilla on varmasti niin onnistuineita kun epäonnistuneitakin häitä. Nämä olivat mielestäni epäonnistuneet. Mielestäni pitopalvelun työntekijöiden/omistajien on turha tänne tulla kertomaan omia mielipiteitään miten asiat ovat menneet. Lukijat osaavat varmasti tehdä omat päätöksensä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Herra Känsälä on kohta jäämässä eläkkeelle ja hänen on pakko puolustautua kaikessa jotta saa firmasta hyvän hinnan :girl_haha:

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pikkujoulut takana ja täytyy sanoa etten voi suositella kyseistä cateringia. Ruoka oli hyvää, mutta niin tympeää palvelua en ole koskaan kokenut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omat kokemukset olivat ihan positiivisia. Kivaa oli varsinkin se, että catering kutsui meidät suunnittelutapaamiseen, jossa käytiin juhlan kulku läpi ja tarkistettiin kaikki sellaiset asiat, joita emme välttämättä olisi tajunneet itse ajatella.

 

Ruoka oli sellaista, mitä tuolla hinnalla odotimmekin. Ei siis mitenkään erityisen upeaa hintaansa nähden, mutta hyvää, emmekä joutuneet pettymään mihinkään. Saimme siitä myös vierailta kiitosta. Ilmeisesti myös näistä palvelua koskevista negatiivisista kommenteista on opittu jotain, sillä meillä oli juhlassa todella ystävälliset, ammattitaitoiset tarjoilijat paikalla.  He huomioivat varsinkin meidät hääparina koko juhlan ajan ja mm. kiertelivät täyttämässä vieraiden laseja juhlan aikana, kun muuta pakollista tehtävää  ei ollut. Heistä jäi tosi positiivinen kuva meille.

Muokattu: , käyttäjä: rabarberi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin itse nyt kommentoida Sweet Pepper catering-pitopalvelua kun itseä ainakin jossain vaiheessa mietityttivät nuo aiemmat negatiiviset kommentit. Meidän häissämme tässä kesällä 2014 ainakin palvelu pelasi hyvin eikä ainakaan minun korviini kantautunut kommentteja työntekijöiden tympeydestä tms. Ruokaa meidän vieraamme kehuivat ja vielä jälkikäteen muistelivat, joten ainakin meidän ja vieraidemme makuun valinta oli sopiva. :girl_smile: Valitsimme heidän menuvaihtoehdoistaan "Toscanan kesän". 

 

muoks. kauhiaa kun oli kirjotusvirhe :P

Muokattu: , käyttäjä: Meritähti_

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sweet Pepper: Hyvä ruoka mutta töykeä palvelu

 

Järjestimme noin 110 hengen syntymäpäiväjuhlat Poliisien Kesäkodissa 7.8.2015. Sweet Pepperin ruoka oli oikein hyvää ja tarjoilijat ammattitaitoisia, mutta ikäväkseni on sanottava, että kanssakäyminen keittiömestari/toimitusjohtaja Känsälän kanssa oli todella nihkeää. Kohtelu oli parhaimmillaan asiallista ja pahimmillaan töykeää ja jopa ivallista. Siitä tuli erittäin paha mieli. Myös tarjoilijatunnit lisääntyivät kuin huomaamatta, vaikka olin moneen kertaan korostanut, että kysymys oli rennoista synttärijuhlista eikä esimerkiksi häistä. Halusimme vain hyvää ruokaa ja kakkukahvit – suhteellisen nopean ruokailun, jonka jälkeen jäisi aikaa jutteluun, juhlimiseen ja tanssiin hyvän bändin johdolla. Ei viinin kaatamista eikä muuta hienostelua! Ainoastaan ensimmäisen kahden tunnin aikana vieraille tarjoiltiin lasillinen kuohuviiniä (jonka tarjoilu sujui oikein hyvin).

Sovimme etukäteen, että pitopalvelu voi lähteä heti kun astiat on kerätty kakkukahvien jälkeen ja pysyimmekin hyvin aikataulussa. Kuitenkin he olivat paikalla vielä tunti astioiden keräämisen jälkeen (kolmen tarjoilijan voimin!), koska Känsälän mukaan "on yrityksen maineelle tärkeää että pöydät on siivottu". Kun kieltäydyin maksamasta näistä ylimääräisistä tunneista (vaivaiset 109 euroa 5100 euron laskusta), Känsälä uhkasi minua välittömästi perintätoimistolla.

Vaikka hän oli itse paikalla koko juhlan ajan, ei hän kertaakaan käynyt puhumassa kanssani vaikkapa juhlan kulusta tai seuraavista toimenpiteistä. Jouduin itse vähän väliä juoksemaan keittiössä ja varmistamaan, että kaikki sujuu kuten sovittu. Olisin toki mieluummin keskittynyt juhlimiseen, kun kerrankin koko suku ja ystävät olivat koolla! Minulle jäi todella paha mieli epäonnistuneesta yhteistyöstä Känsälän kanssa, mistä olen erittäin pahoillani. Onneksi juhlamme onnistuivat muuten hyvin, koska kaikki muu sujui onnistuneesti. En siis voi suositella Sweet Pepper -pitopalvelua, koska mielestäni iloinen ja ystävällinen palvelu on tällä alalla kaikkein tärkein asia.

Lukiessani tämän sivun kommentteja ennen juhliamme, minulle heräsi epäilys - ensin tietysti aiemmista negatiivisistä kommenteista - mutta eniten Känsälän suorastaan törkeästä vastineesta ("väittämäsi eivät pidä paikkaansa" - eikö asiakas olekaan aina oikeassa?) Vaistoni sanoi, että vaihda pitopalvelua, mutta valitettavasti varausmaksu oli jo maksettu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko jollain tuoreita kokemuksia Sweet Pepper Cateringista? Meillä on tähän mennessä mennyt ihan hyvin. Viesteihin on vastattu välillä todella myöhään, mutta vastaukset ovat olleet ystävällisiä ja perinpohjaisia. Hääpäivä on kuitenkin vasta reilun parin viikon päästä. Ei varmaan ollut kovin fiksua eksyä tänne tässä vaiheessa, kun mitään ei olisi kuitenkaan tehtävissä :D mutta tosiaan tähän mennessä asiat sujuneet hyvin ja odotan niiden sujuvan mallikkaasti myös tärkeänä päivänämme :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vietimme häitämme viime syksynä Soutupaviljongissa ja kaikki sujui juuri niin kuin oli sovittu! Sweet Pepper Cateringin omistaja oli kuulemma vaihtunut 2016 ja ilmeisesti aikaisemmin mainittu Känsälä ei ole enää kuvioissa sillä ainakin meidän häissämme oli ihana naispuolinen keittiömestari paikalla. Juhlissamme vieraat kehuivat ruokaa ja ainakin meille jäi erittäin mukavat muistot päivästä ja kyseisestä yrityksestä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään