Marenki

Millainen hääkampaus minulle?

43 viestiä aiheessa

Mitä mieltä te olette, miten hiukset kannattaisi laittaa jos pitää boleroa hääpuvun kanssa? Olen haaveillut puoliksi-auki olevasta kiharakampauksesta, mutta olisko yksinkertainen ja sileä nuttura sittenkin tyylikkäämpi? Mun puku on hyvin muhkea helmainen ja yläosa helmikirjailtu eli sen takia en esim. halua hiuksiin enää koruja, menee överiksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä mieltä te olette, miten hiukset kannattaisi laittaa jos pitää boleroa hääpuvun kanssa? Olen haaveillut puoliksi-auki olevasta kiharakampauksesta, mutta olisko yksinkertainen ja sileä nuttura sittenkin tyylikkäämpi? Mun puku on hyvin muhkea helmainen ja yläosa helmikirjailtu eli sen takia en esim. halua hiuksiin enää koruja, menee överiksi.

Minulle tulee bolero. Ajattelin että hiukset olisivat selkeästi ylhäällä, mutta nutturan ei välttämättä tarvitse ihan sileä ja yksinkertainen olla. Omalta kohtdaltani puoliksi avonaiset hiukset näyttäisivät myöhemmin illalla hyvin epäsiistiltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä mieltä te olette, miten hiukset kannattaisi laittaa jos pitää boleroa hääpuvun kanssa? Olen haaveillut puoliksi-auki olevasta kiharakampauksesta, mutta olisko yksinkertainen ja sileä nuttura sittenkin tyylikkäämpi? Mun puku on hyvin muhkea helmainen ja yläosa helmikirjailtu eli sen takia en esim. halua hiuksiin enää koruja, menee överiksi.

Minulle tulee bolero. Ajattelin että hiukset olisivat selkeästi ylhäällä, mutta nutturan ei välttämättä tarvitse ihan sileä ja yksinkertainen olla. Omalta kohtdaltani puoliksi avonaiset hiukset näyttäisivät myöhemmin illalla hyvin epäsiistiltä.

Vitsi tää on vaikea päätös :mellow: Mun omat hiukset ovat hyvin taipuisat ja pysyisivät luultavasti siististi kiharoilla koko illan. Molemmissa tyyleissä on kuitenkin puolensa (nuttura vs. puoliksi-avoin), mutta ainakin muiden hääkuvia katsellessa puoliksi-avoin kampaus näyttää jotenkin pehmeämmältä ja romanttisemmalta. Ja sitten kun tää haluais myös sen hunnun kirkkoon! En mä tiedä, onneksi on vielä aikaa miettiä :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä mieltä te olette, miten hiukset kannattaisi laittaa jos pitää boleroa hääpuvun kanssa? Olen haaveillut puoliksi-auki olevasta kiharakampauksesta, mutta olisko yksinkertainen ja sileä nuttura sittenkin tyylikkäämpi? Mun puku on hyvin muhkea helmainen ja yläosa helmikirjailtu eli sen takia en esim. halua hiuksiin enää koruja, menee överiksi.

Minulle tulee bolero. Ajattelin että hiukset olisivat selkeästi ylhäällä, mutta nutturan ei välttämättä tarvitse ihan sileä ja yksinkertainen olla. Omalta kohtdaltani puoliksi avonaiset hiukset näyttäisivät myöhemmin illalla hyvin epäsiistiltä.

Vitsi tää on vaikea päätös :mellow: Mun omat hiukset ovat hyvin taipuisat ja pysyisivät luultavasti siististi kiharoilla koko illan. Molemmissa tyyleissä on kuitenkin puolensa (nuttura vs. puoliksi-avoin), mutta ainakin muiden hääkuvia katsellessa puoliksi-avoin kampaus näyttää jotenkin pehmeämmältä ja romanttisemmalta. Ja sitten kun tää haluais myös sen hunnun kirkkoon! En mä tiedä, onneksi on vielä aikaa miettiä :girl_impossible:

On mullakin taipuvainen tukka jossa kampaukset pysyy hyvin, mutta en ole vielä yhtään morsianta nähnyt jonka kiharat olisivat pysyneet koko illan hyvänä. Mutta tää onkin mun oma neuroosini. :grin:

Muoks. Itse ajattelin jotain vähän tällaista hörselöisempää nutturaa:

9uymmq.jpg

33p9aqg.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Maddie-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On mullakin taipuvainen tukka jossa kampaukset pysyy hyvin, mutta en ole vielä yhtään morsianta nähnyt jonka kiharat olisivat pysyneet koko illan hyvänä. Mutta tää onkin mun oma neuroosini. :grin:

Kyllä tuo on itse asissa myös mun neuroosi :D Mä tykkään näistä molemmista tyyleistä tosi paljon

Edit. lainaus nyt ei jostain syystä onnistunut...

Muokattu: , käyttäjä: Redrika
Lainaus korjattu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei. Mietin nyt kuumeisesti millainen kampaus sopisi pukuuni. Alun perin mietin banaaninutturaa joka on edelleen hyvänä vaihtoehtona. Mutta tiaran saatuani aloin miettiä myös muita vaihtoehtoja. Minkä tyyliset kampauset sopisivat? Sopiiko huntu puvun kanssa? Jos jollain on ideoita, niin otan innolla vastaan.

Tässä puku:

27209_1456797698715_1196541483_31299777_3049852_n.jpg

26519_1444757157709_1196541483_31271576_3607181_n.jpg

Ja tässä tiara:

28820_1479021414294_1196541483_31349871_4962180_n.jpg

28820_1479021454295_1196541483_31349872_7345870_s.jpg

Lisään vielä tämän kuvan, joka on ihan nätti, mutta mulla on lähes joka päivä töissä tällanen. Joten mulle hiukan liian tavallinen. Vaikka kaunis onkin. :)

FrenchBraid.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Egenc

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

2009-wedding-hairstyles-2.jpg2009-wedding-hairstyles-7.jpg

2009-wedding-hairstyles-6.jpg2009-wedding-hairstyles-4.jpg

ehkä joku tollanen sliipatumpi nuttura, ehkä korkee olis hyvä. toispuoleinenkin vois käydä, mut sun puvun kanssa laittaisin mielummin symmetrisen kampauksen. jos hiukset auki niin ehkä kiharoista siisti versio, ei sellasta villiä, koska sun puku on niin runsas.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mullakin on leveähelmainen puku ja bolero, sekä siis kampausongelma.. paksu karhea kihara ja pitkä hiuspehko..

en ole yhtään nutturaihmisiä, mutta kuinka sekavalta näyttää bolero, huntu ja hiukset puoliksi auki..

kunpa keksisin kampauksen, joka

a)sopisi minulle

B) ei valuisi kokonaan niskassa

c)ei olisi nuttura

poninhäntä?

B)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

bets, mites tällainen, mutta hiukset vielä enemmän koossa:

47.jpg?t=1282418210

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sopisiko tällainen kampaus

fn7aqa.jpg

ja

tämän tyyppinen

mekko, joko valkoisena tai vihreänä/vihertävänä

Hakusessa olisi rento, mutta "morsiameksi tunnistettava" look hääjuhlaan. Vihkiminen on jo viikkoa aiemmin ja mitään siunausta tms. ei tule. Muuten mennään aika normaalilla maalaishäät-kaavalla; paljon ruokaa, vielä enemmän juotavaa, tanssia ja laulua, tuskin mitään kummempia leikkejä tai puheita, 200-250 vierasta.

Kuvan kampauksesta pidän kovasti, varsinkin nuo letit tuossa viehättää ja tuollainen "ei-niin-sliipattu" -tyyli. Mutta mutta, onko liian arkinen yhdistelmä, varsinkin jos mekko ei ole valkoinen..? Entä jos kampaus olisi jotain tuohon suuntaan, mutta siihen saisi vaikka tiaran tuomaan juhlavuutta? Tai jotain kukkaa tuonne nutturan kaveriksi? Mielipiteitä ja neuvoja, kiitos :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tähän ketjuun voit tuoda kuvan puvustasi ja kysellä muiden mielipiteitä siitä, millainen kampaus siihen sopisi :)

Omaan pukuuni mietin aluksi simppeliä nutturakampausta, mutta nyt olen miettinyt kiharakampausta... Mitä mieltä olette?

post-30657-130226517992_thumb.jpg

post-30657-130226529036_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi mikä ihana puku! :-X

Mun mielestä tuohon sopis vähän "sotkuinen" nuttura..

starfish-comb-150x150.jpg

jessica-alba-sideways-bun.jpg

ce132_lcvmahair.jpg

Puku on sen verran muhkea ja koristeellinen, että auki olevat kiharat saattaisivat viedä huomiota puvulta..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva ketju! ^_^

Mulla on jo jotain ajatuksia omaa kampausta ajatellen, muttei kovin selkeää visiota. Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä :)

Hiukset vat tällähetkellä kasvaneet juuri ja juuri olkapäämittaan :)

haapukuoma001-3.jpg

Ja kun kuvia on jo useampi siellä sun täällä foorumilla, niin laitettakoon myös nassukuva :D

ellimy002.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Miten ois toispuoleinen jakaus ja kevyet laineet tai sitten kiharapilvi? :girl_smile:

curly-bob-hairstyle.jpg

Jessica-Simpson-hairstyles-5.jpg

Curly-Bob-Hairstyles.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Tuo Anne Hathawayn kampaus on kyllä tosi nätti :girl_sigh:

Mulla on aika "kova" ja samalla liukas hiustyyppi, joten pelkään hiukan kiharoiden pysyvyyttä (kun siitä ei kovinkaan paljoa ole kokemusta).

Kaipailen söpöä, tyttömäistä kampausta, jossa on melko rento asenne. Sellainen "herkkä luonnonlapsi"-look huoliteltuna :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin suunnitellut haluavani suuria kiharoita ja hiukset olisivat osittain kiinni, mutta ongelmani onkin, että millä nämä taakse kiinni laitettavat hiukset sitten laitettaisiin kiinni? Jonkinlaisilla pinneillä? soljella? Haluan myös hunnun. Lisäksi olen ihastunut koristeellisiin pantoihin, mutta mietin että tuleeko kampaukseen liikaa jos on huntu, panta ja hiukset osittain kiinni?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Tuo Anne Hathawayn kampaus on kyllä tosi nätti :girl_sigh:

Mulla on aika "kova" ja samalla liukas hiustyyppi, joten pelkään hiukan kiharoiden pysyvyyttä (kun siitä ei kovinkaan paljoa ole kokemusta).

Kaipailen söpöä, tyttömäistä kampausta, jossa on melko rento asenne. Sellainen "herkkä luonnonlapsi"-look huoliteltuna :D

Oletko harkinnut birdcage-huntua? Se sopii mun mielestä lyhyiden hiusten kanssa tosi hyvin :)

1783661366_12e50447fc.jpg

42.jpg

2395305023_287a69a27b.jpg

Tai entäpä jokin näistä? :girl_wink:

hair-accessories.jpg

sung2.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Tuittu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin suunnitellut haluavani suuria kiharoita ja hiukset olisivat osittain kiinni, mutta ongelmani onkin, että millä nämä taakse kiinni laitettavat hiukset sitten laitettaisiin kiinni? Jonkinlaisilla pinneillä? soljella? Haluan myös hunnun. Lisäksi olen ihastunut koristeellisiin pantoihin, mutta mietin että tuleeko kampaukseen liikaa jos on huntu, panta ja hiukset osittain kiinni?

Minkälaista pantaa tarkoitat?

wedding-hair-tiara-02.jpg

Tässä on hiukset osittain auki hunnun ja tiaran kera.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle on tulossa bolero ja kampaukseen huntu ja tiara. Itselläkin vähän ongelmia miten hiukset haluaisin. Ehkä nuttura olis kiva. Saisi niska vähän tuulettua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten päättää kampaus? mistä tietää millanen kampaus sopii pukuun, kampaajaan kun en luota valitettavasti yhtään. osittain auki oleva kiharakampaus kiinnostaisi ja rennompi nuttura. Mulla on hyvin koristeellinen puku

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Miten päättää kampaus? mistä tietää millanen kampaus sopii pukuun, kampaajaan kun en luota valitettavasti yhtään. osittain auki oleva kiharakampaus kiinnostaisi ja rennompi nuttura. Mulla on hyvin koristeellinen puku

Miksi sinulla on kampaaja, johon et luota yhtään? Eikö se tuo aivan turhaa lisästressiä, jos pelkää, että kampaus menee ihan piloille? Kuuluuko pakettiin suunnittelukerta (kansioista katselua tms.) tai koekampaus?

 

Kampauksen sopivuuteen vaikuttaa aika moni asia.. ja kampaaja on ammattilainen, jonka nimenomaan pitäisi neuvoa tässä, mutta ainakin:

- Oma tyyli ja mieltymykset ehdottomasti! (esim. jos ei ikinä pidä esim. hiuksia auki, niin meneekö rämpläämiseksi sitten hääpäivänä)

- Hiusten mitta ja laatu (esim. helposti suoristuvia hiuksia ei minusta kannata laitattaa kiharapilveksi, sama jos "olosuhteet" tulisivat lätistämään kuitenkin)

- Mitä muuta päähän tulee (huntu, birdcage, panta, koriste) ja onko tiettyjä koruja, jotka aikoo ehdottomasti laittaa

- Puvun malli (Millainen yläosa? Tarvitseeko kampauksen tasapainottaa jotain, esim. isompi ala-kuin yläruumis?)

- Kasvojen/pään muoto (pieni/iso pää, korvat, otsa, leukalinja)

 

Kuvien katselusta sen verran, että henk.koht. olen sitä mieltä, että tummiin hiuksiin ei kannata tehdä mitään suuritöisiä lettikoristeita tai kiekuroita, koska ne näkyvät paljon paremmin vaaleissa hiuksissa. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valitettavasti asun maalla ja tällä paikkakunnalla on tasan yksi kampaamo mihin voin kuvitella meneväni, isoon kaupunkiin eli lahteen on liikaa matkaa koska aikatulu on  huono aikaisen vihkimisen takia.

Hiukseni yleensä ovat kestäneet kiharaa huonosti että siinä mielessä osittain auki kampaus voi oll tuhoon tuomittu, mutta nuttura tuntuu liian paljastavalta kun ei ole kaunis kaula ym, pukukin on olkaimeton. Kampaaja ei puhunut mistään kansioista tai keskusteluista sanoi että varaa koekampaus sitten joskus, et silleen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ hmm.. onpas harmillista. Oletko kokeillut, jos Lahdessa olisi joku kampaaja, joka tekisi kotikäyntejä? Matkakulut yms. siinä saattaa sitten joutua maksamaan päälle.

 

Minullakaan ei kiharat pysy yleensä (kerran kampaajan tuolista tulleet kestävät), joten tämän takia vaatisin "testikiharat" tai sitten en valitsisi kiharapilveä (tai jos valitsisin, niin valmistautuisin siihen, ettei näytä samalta parin tunnin kuluttua ja loppuillaksi joutuisi laittamaan kiinni kuitenkin, joten miksi maksaa sitten kampauksesta, kun sitä joutu korjaamaan itse).

 

Oletko saanut ideoita näistä ketjuista:

Millainen hääkampaus sinulla oli/tulee olemaan?

Toiselle olkapäälle laskeutuvia kampauksia

Pitääkö tietää mitä haluaa?

Kuka kampauksessa

Kampaus + huntu (kuvia)

Hiukset osittain auki -ideoita!

Hääkampaus lyhyeen tukkaan  (et sanonut onko sinulla pitkät vai lyhyet hiukset)

Nutturakampaukset

 

Lisää ideoita googlen kuvahaulla ;)

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
 Kampaaja ei puhunut mistään kansioista tai keskusteluista sanoi että varaa koekampaus sitten joskus, et silleen

Tuosta piti vielä sanoa, että koekampauksessahan nimenomaan keskustellaan ja hän varmaan näyttää esimerkkikampauksista kuvia (sinulla voi olla myös omia kuvia mukana).

 

Jotkut kampaajat myös tekevät koekampauksessa itse kampauksen, toiset mallailevat vain, ja kolmannet näyttävät vain kuvia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on paljon huikean ihania kuvia upeista kampauksista! Todella monessa vaan on olkaimeton puku, joka tuo kampauksen kauniisti esiin. Minulle ei olkaimetonta tule, vaan hihaton venepääntiellä varustettu puku.

 

Löytyisikö ideoita, millainen kampaus kannattaisi laittaa? Minulla on pitkähköt suorat vaaleat hiukset ja bonushaasteena otsis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään