Jump to content
Naimisiin.info

Millainen hääkampaus minulle?


Recommended Posts

Täällä on paljon huikean ihania kuvia upeista kampauksista! Todella monessa vaan on olkaimeton puku, joka tuo kampauksen kauniisti esiin. Minulle ei olkaimetonta tule, vaan hihaton venepääntiellä varustettu puku.

 

Löytyisikö ideoita, millainen kampaus kannattaisi laittaa? Minulla on pitkähköt suorat vaaleat hiukset ja bonushaasteena otsis.

 

Aika monesti venepääntiellisten mekkojen mainoskuvissa on nutturat, tsekkaas ketjut Etutukka (kuvia) ja Nutturakampaukset

 

hairstyle.jpgkuva täältä

 

Jenkkivinkki on toispuoleinen kampaus.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Onko kellään pitkä+suorahiuksisella ollut hiukset suorana häissä? Olisiko kuvia?

Meillä tuli juuri viikonloppuna esille pieni "ongelma", koska sulhanen ei pidä kiharoista yhtään ja minä taas en halua mitään nutturakampausta. Mä olin suunnitellut kampauksekseni vain ISOJA kiharoita ja sitten etuhiuksia vedettynä jollain kikalla taakse ja niihin jotain koristeita.

Yritin etsiä pitkien suorien hiuksien kampauksia googlella, mutta en löytänyt yhtään juhlavaa. Onko jollakulla ollut?

Link to comment
Share on other sites

^ Näin puhelimella tulee kuvaton ehdotus: mitenkäs sellainen linnanneito-kampaus? Suorana ja auki, mutta pienet letit tai "kierteet" ja tiara.

Tuosta miehen mielipiteestä pitää kyllä vielä kysyä, että inhoaako mies kiharoita ylipäätään vai isoja kiharoita sinulla? Termi "kiharat" voi nimittäin miehen päässä viitata äitinsä ysäripermikseen :D

Link to comment
Share on other sites

Mies vihaa kikkuroita :D Sillä on silmissä kuva minusta krepatuissa hiuksissa ja hieman jo pehmeni, kun näytin sille kuvaa oikein isoista kiharoista (muistuttavat siis lähinnä laineita). inhoaa kiharoita siis ylipäänsä. Hänen mielestään suorat hiukset ovat kauniit, eikä ymmärrä, miksi ne pitäisi "pilata" kihartamalla.

 

Linnanneito-kampaus voisikin olla hyvä, mutta mulla ei ole ihan niin pitkät hiukset, että näyttäisin oikeasti linnanneidolta. Mun hiukset on hieman lapaluiden alapuolelle. Mun mielikuvassa linnanneidolla on vähintään tuonne takapuolen päälle olevat silkkiset hiukset..

Muokattu: , käyttäjä: niiskutin
Link to comment
Share on other sites

Mielestäni linnanneidon edellytyksenä ei ole metriset hiukset :) kun tähkäpäästä ei ole kyse. Ajattelin esim. Valtiatar-sarjan hiuksia (kuvahaulla löytyy paljon kuvia Reign hair).

 

3c232795f66bd0d0f83323560a4966ed.jpg102913GossipGirlReign5.jpgstraight-wedding-hairstyles-02.jpg10_coafuri_de_nunta_pentru_par_lung_tend9-Wedding-hairstyles-for-long-hair-pictubridal-hairstyles-half-up-2.jpg95379ca520c92a6aa196d98338548f64.jpg

 

 

Vielä pakko laittaa nämä:

Nainen sanoo: "..isot kiharat..."                                    Mies ajattelee:

20131010100931125.jpg             8e136c42e15bd9f58faf5391d8a6557d.jpg

Link to comment
Share on other sites

^Heheh :D

 

Tuo ylhäällä oikealla oleva kampaus on kyllä oikein kaunis, siihen vielä jotain koristetta mukaan niin avot :) Tosin lähes aina kiharretut hiukset on laitetumman näköiset kuin suorat. Riippuu hirveästi puvustakin, että millainen kampaus siihen sopii! Niiskutin, millainen puku sulle on tulossa?

Link to comment
Share on other sites

Nauran niin kovaa, että vesi valuu silmistä! :D Tuo viimeinen kuvapari on tosiaankin sitä, mistä meillä on kyse :D

 

Mä en tuosta yläoikean kuvasta niin välitä, mutta ylävasemman lettihässäkkä näyttää tosi kauniilta!

 

Mulle tulee pellavainen, olkaimeton, pitkä, a-linjainen puku. Pääosin norsunluunvalkoinen.

Ja mun hiukset on sellaisen punertavan ruskeat, ellei kampaaja keksi ennen häitä jotain radikaalia..

Tässä kuvassa on aika samansävyiset hiukset, kuin minulla http://i54.tinypic.com/r2p7pz.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Niiskutin, mulla on myös pitkät ja suorat hiukset ja noi ns. linnanneito-kampaukset on ollut aika usein juhlakampauksena (siis niinä päivinä kun hiukset ovat suvainneet leikkiä nätisti :girl_haha: ).

 

 Oma hääkampaus on tosiaan ihan auki vielä, mutta onneksi luotan mun kampaajaan ja mulla on vielä aikaa päättää miten mun metriletti laitetaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Olisikohan sellainen pitkä, paksu, hieman hipahtava kalanruotoletti (päältä melko korkeaksi kammattu) liian pliisu/arkipäiväinen kampaus? Pidennykset sitä varten pitäisi toki laittaa. Pukuni on suht näyttävä, samoin tukkaan tulee aika näyttävä, isohko blingbling-panta. Tarvitsevatko ne parikseen myös näyttävän, viimeistellyn kampauksen, vai menisikö tuollainen yksinkertainen, boheemi kampaus kivasti noiden puvun ja hiuskoristeen vastapainona? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

^Siirsin T.I kysymyksesi tähän ketjuun :)

 

Helpompi neuvoa, jos vielä tarkennat vähän, esim.

- -

Kampauksen sopivuuteen vaikuttaa aika moni asia.. ja kampaaja on ammattilainen, jonka nimenomaan pitäisi neuvoa tässä, mutta ainakin:

- Oma tyyli ja mieltymykset ehdottomasti! (esim. jos ei ikinä pidä esim. hiuksia auki, niin meneekö rämpläämiseksi sitten hääpäivänä)

- Hiusten mitta ja laatu (esim. helposti suoristuvia hiuksia ei minusta kannata laitattaa kiharapilveksi, sama jos "olosuhteet" tulisivat lätistämään kuitenkin)

- Mitä muuta päähän tulee (huntu, birdcage, panta, koriste) ja onko tiettyjä koruja, jotka aikoo ehdottomasti laittaa

- Puvun malli (Millainen yläosa? Tarvitseeko kampauksen tasapainottaa jotain, esim. isompi ala-kuin yläruumis?)

- Kasvojen/pään muoto (pieni/iso pää, korvat, otsa, leukalinja)

 

Kuvien katselusta sen verran, että henk.koht. olen sitä mieltä, että tummiin hiuksiin ei kannata tehdä mitään suuritöisiä lettikoristeita tai kiekuroita, koska ne näkyvät paljon paremmin vaaleissa hiuksissa. 

Link to comment
Share on other sites

Apua mielipiteitä arvon naikkarit!  :girl_pinkglassesf:

 

Tämä.... VAI..

13165713.t.jpg

 

 

TÄMÄ?  :)

13165714.t.jpg

 

 

Mulle tulee aitohius pidennykset kampaajalla. Omat olkapäille. Ja valinnan vaikeus on kova :girl_haha:

 

 Millainen puku sulla on? Haluatko paljastaa niskaa ja selkää enemmän vai vähemmän? Millaiset korut sulle tulee?

 

 Molemmat on tosi nättejä kampauksia, mutta sen valintaan että kumpi on parempi vaikuttaa aika monta asiaa.

Muokattu: , käyttäjä: Hirilore
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ihania kampausideoita täällä! :-X  itsellä on kans onglema, miten omani laittaisin. Kaverin tuttu,joka on kampaaja, luvannut laittaa hiukset ja koekampaus on tuossa keväällä, mut en ole vielä saanut päätettyä millaiset haluan :unsure:   Sen pitää kuitenkin kestää tanssimista. Puoliaukinaista nutturaakin harkinnut. Olen vaalea luonnostaa,mutta nyt miul värjätyt, hiukan alle olkapään ulottuvat tummat hiukset. Ajatuksena värjätä takas vaaleaksi. Puku on olkaimeton, turkoosin värinen ja sweet heart kaula-aukko. Eli jollain muotoa aukinaiset hiukset pitäs olla. hmm..

Yksi,mitä miettinyt, on waterfall ranskanletti (löytyy varmaan goglettamal,kuvaa en saanu liitettyä) ja toinen on puolinuttura, joka näyttää ruusunkukalle.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Mitäpäs sitä päähänsä laittais häihin kun tukka on siis ihan lyhyt. Huntu ei siinä pysy millään ilveellä (paitsi jos työntää pinnit päähän).

Tiara ei oikein näytä mielestäni nätiltä kun ne varsiosat jää kokonaan näkyviin päätä myöten.

 

Olen miettinyt jotain pitsikoristetta tai vastaavaa mutta milläs sen liimaa päähän?

 

Äh ideoita hei ladyt kehiin.

 

Terveisin morsian epätoivoinen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...