Jump to content
Naimisiin.info

Kaikki mikä voi mennä pieleen, menee pieleen?


Kaarlo

Recommended Posts

Jep. Tämä olkoon ketju häiden järjestämisessä ilmenneiden vastoinkäymisten aiheuttaman harmituksen ja ärsytyksen purkamiselle. (kamala lause, heh)

Aloitan itse:

Häihin kuukausi aikaa:

Meidän varaus ei ollut mennyt pitopalvelulla eteenpäin henkilölle, jonka olisi pitänyt ottaa häämme hoitaakseen.

"Ai eikö Matti Meikäläinen olekaan ollut teihin yhteydessä??" -No ei.

Nyt toivotaan, että pitopalvelun omistajan "saadaan kyllä asia hoidettua omin voimin" pitää paikkansa...

Häihin alle vajaa kolme viikkoa:

Kampaaja peruu ajan, koska on saanut itse kutsun toisiin juhliin. Lupaa kuitenkin hommata sijaisen..

Huoh, en yleensä pahemmin stressaa mistään, mutta nyt vähän hirvittää :wacko:

Muokattu: , käyttäjä: Sannibal
Link to comment
Share on other sites

No meillä peruuntui melko vasta lihojen saanti ystävältä, mutta onneksein paikkakunnalla "Kylmänen", niin saadaan tarvittava sieltä. Mutta aluksi hätkähdytti, että mistäs nyt saadaan hääruoka! :)

Varmasti tulee vielä muitakin ongelmia matkan varrella, aikaa sentään vielä reilu 2kk ;)

Link to comment
Share on other sites

Jos otetaan nyt vain häitä edeltävän kuukauden ongelmat:

-3vkoa ennen häitä maksettu ja varattu DJ ilmoitti ettei pääsekään tulemaan, kun on varannut keikan toisaalle. Siis vasta kertoi sen jälkeen kun laitettiin lista, mitä musiikkia haluttaisiin.

-Tämä DJ1 järjesti meille toisen DJ:n, koska sopimus on sopimus. Tällä taas ei ollut lähes mitään meidän toivemusiikkia. Se olisi hakenut levyjä kirjastosta. Sovittiin että se tuo vaan soittovehkeet ja me soitetaan itse omia musiikkeja.

-Isä pääsee Suomeen (matkatyö) joko edellisenä päivänä tai hääpäivänä. Piti päästä töistä jo keskiviikkona eikä loppuviikosta.

-Juhlapaikka ilmoitti että päästään koristelemaan reilu tunti ennen vihkimistä, koska päivällä on joku toinen tapaus. Ennen oli ollut puhe että edellisenä iltana tai viim. hääpäivän aamuna.

-Kampaaja 1 ei suostunut suunnittelemaan kampausta, koska "hänellä on muitakin morsiamia".

-Toinen kampaaja oli vaikea saada.

-Tämä kampaaja ei kuuntele minkälaisen kampauksen haluan.

-Kävin koemeikissä kahdesti, molemmilla kerroilla meikki kesti kasvoilla 30min-2h, kunnes näytän siltä että olen meikitön tai minulla on musta silmä. Joudun siis meikkaamaan itse.

-Viikkoa ennen häitä mekko ei enää mahtunut kiinni.

-Värittömiä neppareita, joilla mekon voisi korjata, ei ollut lähes missään kaupassa ja viimein kun niitä löytyi, ne oli liian löysiä (ei tarvitse varmaan sanoa, että huomasin tuon vasta kotona kun olin ompelemassa niitä mekkoon)

-Mun mekossa on sivulla keltainen läntti jonka halkaisia on n.5cm, jota (luojan kiitos) ei kuitenkaan huomaa kuin ihan läheltä.

Olikohan muuta? :rolleyes: Vaikka onhan tässä reilu vuorokausi vielä aikaa kohdata 101 uutta ongelmaa ja stressin aihetta.

Mutta jotain positiivista, olin aivan varma että poltan silitysraudalla reiän mekkoon. En polttanut. :lol:

Muokattu: , käyttäjä: Tinakeiju
Link to comment
Share on other sites

Lisätään listaan vielä, että kampaaja vaihtui hääpäivän aamuna vielä kerran, ilman että kukaan oli kertonut minulle.

Mutta minulla oli hääpäivänä asenne "ihan sama, ei kiinnosta, jos joku tyrii, se on sen vika, ei minun, en stressaa mistään" :girl_haha:

Ja kaikki meni paremmin kuin hyvin loppujen lopuksi. :gpari: Mitä nyt kävelin isän kanssa etanavauhtia kirkon käytävää, niin että vieraat oli pohtineet edetäänkö me ollenkaan vai seisotaanko paikallaan :girl_sigh: ( :girl_haha: ), pappi alkoi lähes itkemään ja palokunta pistäytyi illasta kun joku sai aikaiseksi palohälytyksen...

:-X Maailman parhaat häät joka tapauksessa.

Link to comment
Share on other sites

Sulla on/oli maailman mahtavin asenne häihin!! Kadehdittavaa! Toivottavasti mäkin saan tollasen vaihteen päälle häitä ennen tai ihan viimeistään hääaamuna. :) Mutta ihana kuulla että kaikki sujui kuitenkin loistavasti! :-X

Link to comment
Share on other sites

No, onhan meilläkin tässä jotain ollut..

- juhlapaikan "jokapaikanhöylä" perui tulonsa, koska menee festareille. Onneksi ilmoitti asiasta aikaisin, tosin hänen tilalleen meillä ei ole ketäään. Kaaso ja bestmanit hoitaa..

- valokuvaaja meni vaihtoon maistraattikuvien jälkeen, onneksi löydettiin toinen

- tämän viimeisen viikon maanantaina juhlapaikka ilmoittaa, että koristelemaan pääsee vasta juhlapäivän aamuna (=minä en ehdi paikalle)

- kaverin tekemät rakennekynnet osoittautuneet huonoiksi, kunhan kestävät juhlapäivän niin hyvä

- pitopalvelua oli vaikea tavoittaa tuossa keväällä, mutta onneksi nyt on homma sujunut eikä tarvitse sitä stressata

- oli tosi vaikea löytää viininpunaisia tuikkuja! Oma vika, kun jätin viime tinkaan.

Muokattu: , käyttäjä: Kimkim
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Olihan niitä jokunen murphyn poikanen..

- Valokuvaaja oli vaikea tavoittaa ja sopia päivää sekä studioaikaa kuvien ottamiseen. Kun aika oli viimein sovittu sain useaan kertaan kysellä osoitetta minne meidän pitää ilmaantua hääpäivänä. Selvisi se viimein ja kuvia tuli kai riittävästi, mutta nyt häiden jälkeen odotellaan niitä kuvia 3:tta viikkoa..

- Hääpäivänä kuvien oton jälkeen hääpuvun helma tarttui korkokenkään ja kolme kertaa olin lentää selälleni. Se helman ommel ratkesi auki. Onneksi armas aviomies oli aivan vieressä ja sai pidettyä rouvaa pystyssä. Kotiin päästyä onneksi sisko on alan ammattilainen ja ompeli pikaisesti helmaa etten kompastellut enempää sen kanssa.

- Siirtyminen kotoa juhlapaikalle hoidettiin takseilla ja osa halusi mennä metrolla. Ei siinä mitään ihmeellistä jos taksikuski tuntee keskustan alueen ja osaa oikeaan paikkaan jättää. Valitettavasti huonosti suomea puhuva kuski ajaeli kierrellen kaarrellen vauhdilla ympäriinsä ja vieraat olivat muualta joten vieraat joutuivat etsimään jalkaisin loppumatkan perille..

- Edelliseen liittyen, vieraista yksi oli myös hääkakun tekijä ja hääkakku taksissa mukana, joka ajeli ralliturneen ja vieras yritti suojella kakkua. Koska eivät tunteneet kaupunkia niin kävely painavan kakun kanssa vei voimat vaikka jokainen kantoi vuorotellen ja sain todella vihaisen puhelun asian tiimoilta.

Loppu hyvin sentään ja pirskeet pidetty!

Muokattu: , käyttäjä: Karitasi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

- Edelliseen liittyen, vieraista yksi oli myös hääkakun tekijä ja hääkakku taksissa mukana, joka ajeli ralliturneen ja vieras yritti suojella kakkua. Koska eivät tunteneet kaupunkia niin kävely painavan kakun kanssa vei voimat vaikka jokainen kantoi vuorotellen ja sain todella vihaisen puhelun asian tiimoilta.

Loppu hyvin sentään ja pirskeet pidetty!

No mitä ne sulle kiukkuili, eihän se sun vika ollut että taksikuski oli kuutamolla?

Vähän karmivia tarinoita joillakin kyllä. Itse olen vielä kauhee stressaaha, niin mitenköhän sitä sais iteleen sellasen hälläväliä asenteen hääpäiväksi eikä ottais kommelluksista niin kauheita paineita... :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...