Nykä

Lyhyt puku syksy/talvihäihin?

10 viestiä aiheessa

Niin, mitä mieltä olette, onko typerää jos morsiamella on esim. marraskuussa (pienissä häissä) päällään lyhyt mekko. Haluaisin hirveästi pohjemittaisen koltun, mutta sopiiko se ajankohtaan!!! (eikä välttämättä valkoisena)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ainakin aion etsiä lyhyehkön, pohje-polvimittaisen mekon maaliskuuhäihini. Tosin maaliskuu on ehkä enemmän kevättä, mutta kuka tietää, vaikka silloinkin olisi -35 astetta pakkasta.. :grin:

Ja kuitenkin, sinun hääsi ja sinun päiväsi se on, joten eikö kannattaisi valita sinua itseäsi miellyttävä puku? Jos pidät lyhyemmistä malleista ja et välttämättä halua juuri valkoista pukua, niin kuka väittämään vastaan? ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ajattelin, että jos vieraat pettyy, kun eivät näekkään perinteistä rynkkyrinsessaa...Ja ehkä myös, että onko se epäkäytännöllinen. Vaikka pitkä helma syysloskassa se vasta työläs onkin :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla ainakin on syyskuun lopun häissä polvimittainen mekko. En tiedä, pitääkö sitä joku outona, mutta mekko on ainakin takuulla minun näköinen ja -tyylinen. Värikin on musta valkeilla yksityiskohdilla. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Marraskuussa lyhyeen mekkoon voi yhdistää halutessaan jotkut mageet saappaat :girl_wink: Ei ollenkaan huono vaihtoehto.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En halua kovin perinteistä häämekkoa, eli luultavasti ei kokopitkää, vaan joku polvien alapuolelle ylettyvä vaalea mekko olisi ihanin! Mutta koska vietämme häitä luultavasti syys/lokakuussa (vähemmän ruuhkaa kuin kesähäissä, ei tule ajallisesti liian pian, ihanan tunnelmallinen aika jne. syitä), en myöskään haluaisi hytistä koko päivää tai olla takin alla sisälläkin, koska kuitenkin haluan kivan mekon jossa näyttää nätiltä! : ) Olen tosi huono muutenkin sietämään kylmää.

Mietinkin että entä jos laittaisin vaikka jotkut siistit mustat sukkahousut mekon alle, vaikka sellaiset vähän läpikuultavat, ja sitten mustat matalat korkokengät.

Muuta ei oikein tule mieleen... Kun en halua kuitenkaan olla peitetty päästä varpaisiin vaan siksi etten palele. Mekon yläosaan ajattelin jotain läpikuultavaa kangasta, joka ei olisi liian raskas mutta peittäisi olkapäät ja vähän käsiä.

Haluan olla keveä kesämorsian keskellä syksyä! Ehkä voitais hankkia paljon kynttilöitä ja nostaa sisälämpötilaa niillä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viesti on jo vanha mutta vastaanpa siltin. Itselläni on lokakuun alun häissä vajaa polvipituinen valkoinen pitsimekko. Puku on minulle juuri se oikea! Vihkimisemme on maistraatissa ja samana päivänä pidettävä hääjuhla on melko pieni (alle 40 henkilöä). Itse olisin kokenut pitkän puvun laittamisen maistraattiin vähän outona...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tiedossa talvihäät tammikuussa 2017. En ole itselleni oikein muuta ajatellutkaan kuin polvi-/pohjemittaista mekkoa. Sellaista 50-luvun tyylistä halter neck-kellohametta lähdetään metsästämään. Minun häät, minun mekko. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on lokakuun lopulla häät ja mulle tulee sellainen ihana keijukaismekko, jonka helma on edestä lyhyempi ja takaa pitempi. Se on olkaimeton mutta kirkkoon laitan pitkähihaisen pitsipaidan siihen päälle. Minusta ei ole ollenkaan hassua, että syksyllä tai talvella on lyhyempi mekko. Yhdessä hääpukuliikkeessa myyjä oli aivan kauhuissaan kun kerroin, että haluaisin lyhyemmän mekon syyshäihin, oli tietävinään paremmin mikä tälle morsiammelle käy :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään