niiskunen

Kampaamo- ja meikkauspalvelut Kemi-Tornio alueella?

12 viestiä aiheessa

Eli Kemi-Tornio alueelta etin kampaamo- ja meikkauspalvelua. Mieluiten sellanen josta sais molemmat samalla kertaa.

Kokemuksia?! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemusta ei ole kuin parturipalveluista, mutta Kemin keskustassa on Tuccabaja josta saa sekä kampaamo- että kauneudenhoitopalveluja. Kynnetkin saa laitetuksi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaamo- ja meikkauskokemuksia lähinnä Kemin alueelta minäkin kaipailen.. Vielä sellaista, jossa saisi molemmat. Jotkut ovat täällä kehuneet kosmetologiopiskejoiden meikkejä, mutta itsellä häät keskikesällä, että taitavat olla kesälaitumilla silloin.

Etenkin Face to facesta olisi kiva kuulla kommentteja, meinasin sinne kyllä ottaa kasvohoidon joulun alla tutkaillakseni millainen paikka tyyliltään ja hinnaltaan on ;) Saakohan Hair & Beautylinessä sekä kampauksen että meikin??

Vastauksia odotellen muilta alueen morsmaikuilta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse menen Hius- ja kauneuskeskus TiaRa:an Tervolaan. Jossa kaksi ammattilaista tekevät kampauksia ja meikkauksia. Kampauksen hinta oli koekampauksen kera 55€ ja meikin 55€ koemeikin kera :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaipallis kans kokemuksia Kemin alueelta.. Itse olen asunnut useamman vuoden rovaniemellä ja edelleen siellä käyn kampaajalla.. Kuitenkaa ei oikein hääkampaus siellä onnistu :girl_smile: joten nyt tarvis kemistä joku hyvä kampaaja.. Tuccabajasta en ole kyllä vielä kuullut mitään hyvää ja on aika törkeen kallis paikka..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pieni Hiushuone Kemissä on mahtava paikka - sieltä varaan myös hääpäiväksi kampaajan =)

Muokattu: , käyttäjä: Eve-82

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin mielelläni kuulisin kokemuksia hyvistä paikoista Kemi-Tornion alueelta. Hakusessa olisi myös luottokampaaja, jonka luota en lähtisi pettyneenä hiustenleikkuun jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen käynyt vuosia tuossa Pienessä Hiushuoneessa ja siitä on tullut luottokampaajani  :girl_in_love:  Hääkampausta varten on jo aikakin varattu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääkampaus itsellä tulee Hair Heroesilta. Se Mikko siellä on aivan loistava. Ihan semmoinen "suuren maailman" taituri kampausasioissa ja hiustenhoidossa. :) 

Meikki tulee Albana Mustafilta. (kosmetologi ja parturi-kampaaja) Hän on tehnyt muutamalle ystävälleni häämeikin ja niitä olen ihastellut.

Varasin ajan ja otin samalla kasvohoidon ennen h-hetkeä. Hyvissä ajoin katsottiin meikkityyli ja kaikki. Albana ajaa kaasoni luokse aamulla tekemään meille kaikille meikit, samalla kun nautimme skumppaa hieman. :D   Mukavaa, ei tartte kuin kampaajalla käydä ja sitten mennä vaan kaason luo rentoutumaan ennen vihkimistä. Ja saa molemmat kaasoni ihanan juhlameikin myös.

Ja hääaamuna Albana laittaa ripsiin tupsut korostamaan silmiä. Todella mukava ja ammattitaitoinen. Suosittelen! :girl_in_love:

Kemissä on myös parurikampaamo ROC mikä on myös todella suosittu.  Ja miehelle otin ajan parturi-kampaamo Elmeristä. Sekin on kehuttu ollut. 

Onhan noita hyviä kampaamoja Kemi pullollaan. :grin:   

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko lisää, ajankohtaisia kokemuksia? Mieluiten Kemistä tai Keminmaasta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei oo omakohtaista kokemusta, mutta työkaverini on kovasti kehunut tuota yllämainittua Albanaa. Hän kävi Albanalla häämeikissä ja -kampauksessa, ja näytti kyllä kuvissa todella kauniilta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään