Jump to content
Naimisiin.info

kultasepänliike HALLBERGS


Guest reima

Recommended Posts

Hei

Itse olen käynyt katselemassa sieltä vihkisormusta, tosin oulun liikkeessä.

Sormuksia on monen hintaisia ja aika monet minun mielestä on 18 karaatin kultaa. Joten se nostaa sitä hintaa vähän.

Minun mielestä hyvä maine. Ja ainakin täällä Oulun hallbergsilla on aivan mahtava asiakaspalvelu.

En ole koskaan saanut missään muualla niin hyvää palvelua ku siellä. Monissa esim. kultajousessa, esiteltiin minulle halvimpia sormuksia (luultavasti ikäni perusteella 19v.) täytyi itse oikein sanoa että saa sillä enemmänkin olla hintaa jos se on mieleinen. Sama juttu kävi myös oulun korussa.

Mutta tuolla hallbergsilla esiteltiin ihan kaiken hintaisia.

Link to comment
Share on other sites

Itselläni olen vieraillut myös Oulun liikkeissä ja sekä Hallbergsillä että myös kultajousella sain itse parasta palvelua. Toisin kuin Oulun korussa myyjä esitteli minullekin halvimmat mallinsa koska varmaan ajatteli ettei noilla ole varaa kalliita ostaa (nuoria kun ollaan...)

Tuota en tiennyt, että se kuuluu samaan konserniin kuin kultajousi.. Juuri sen maineen ja laadun takia en halua ostaa sormustani kultajousesta, vaikkakin siellä yksi hyvä malli olisi ollutkin, niin nyt en tiedä sitten mihin päin kallistuisin... APUA! alkaa olla jo kiire sormuksen kanssa...

Link to comment
Share on other sites

Itse olen myöskin tietoinen että hallbergs kuuluu kultajousi konserniin. mutta ne sormukset mitä itse katsoin oli jotain näitä ruotsalaisia, eli ei kuulunut princess mallistoon jota kultajousella on myynnissä. Ja myyjä sanoi ettei muualta juuri niitä sormuksia saa kuin hallbergsilta. Joten uskon juuri niiden sormusten joita katsoin, olevan hyvälaatuisia. Oli niillä ovh hintakin yhteensä 4000€

Eihän ne kultajousen princess sormukset maksa juuri mitään, eikä kaikissa sormuksissa ole edes aitoja timantteja. Princess mallistossa ei minun mielestä käytetä 18 karaatin kultaa?

Ja MINUN mielestä halvalla ei saa hyvää, eli kultajousen princess malliston sormuksia en ikinä ostaisi. Jos he kerta pystyvät myymään jotakin todella halvalla, niin ei se laatukaan sitten ole hääppöstä.

Kannattaa kuitenkin tentata myyjää ja kysellä sormusten laaduista jne. Mutta itse en kyllä tyrmää hallbergsia vaikka kultajousi konsernii kuuluuki. p.s. vihaan kultajousta :D

Link to comment
Share on other sites

Kävin aikaisemmin Oulun Hallbergsilla ja suurin osa katselemistani sormuksista oli juuri Princess -mallistoa. Kihlani on ko. mallistoa ja kestänyt moitteettomana, timantitkin ovat ihan aitoja :) Toki liikkeessä oli muitakin mallistoja myynnissä. Se vaan ihmetytti, että sama Princess -sarjan sormus oli halvempi Kultajousessa kuin Hallbergsilla ja tämä ainakin kolmen sormuksen kohdalla.

Link to comment
Share on other sites

ÄH! loppujaan vissiin päädyn Hallbergsin sormukseen...

Kävin tänään vielä ihastelemassa sormuksia, ja tenttailinkin myyjää, ja sain sellaista tietoa jota halusinkin..

ja juuri tämä kyseinen sormus on sellainen joka täytyy ruotsista tilata minulle erikseen, kun kokoa ei löytynyt muualta, joten kai uskallan luottaa että se ei ole kultajousen rihkamaa! Se muuten unohtui kysyä, että eihän siinä valkokullassa ole vain nikkeliä, onko tietoa kellään tästä asiasta?

Link to comment
Share on other sites

Se minunkin sormus pitäisi tilata ruotsista saakka, kun oikeaa kokoa ei ole liikkeessä. Ja itse ainakin tiedän ettei kyseinen sormus kuulu princess mallistoon.

Varmasti ihan hyviä nämä princess mallistonkin sormukset, mutta itse olen kuullut niistä hyvää että paljon huonoa palautetta. esim. äidilläni on näitä princess malliston sormuksia, ja niistä on kiviä lähteny irti.

Hallbergs on kuitenkin eri yritys kuin kultajousi vaikka samaan konserniin kuuluu, ja onhan salen ja prismankin hinnoissa eroja saman tuotteen välillä vaikka samaa s-ryhmän puljuja ovat.

Ainahan voi tingata ;)

Onnea sormusten ostoon!

Link to comment
Share on other sites

Kyselin hallbergsin myyjältä tuosta nikkeli asiasta, niin sanoi, ettei voi koskaan olla varmuutta siitä, onko sormuksessa nikkeliä mukana vaiko ei. Hyvä että sanoi asian rehellisesti eikä kierrellyt asiaa.

Itse olen aika herkkänahkainen ja nyt tuli sitten tilattua valkokultainen timanttisormus ko. liikkeestä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...