Valokuvaavatko maitsraatin oma porukka pyydettäessä hääparin?


jemina_86

Recommended Posts

Ei tähän varmaan ole mitään yleispätevää vastausta antaa. Riippuu täysin maistraatin henkilökunnasta. Toiset voivat suostua, toiset eivät.

Jos itse olisin maistraatissa töissä, en välttämättä jaksaisi innostua parien kuvaamisesta toimituksen aikana, kun kyse olisi kuitenkin omien virkatehtävien hoitamisesta, mutta ehkä voisin ottaa kuvan tilaisuuden jälkeen ym. Jos siis ei olisi heti joku toinen pari tulossa paikalle tai muita työtehtäviä odottamassa. Sit tossa on vielä se, että jos ne kuvat eivät olisikaan parin mieleen, niin ei sellaisesta haluaisi ainakaan ottaa palautetta, joten ois helpompi olla kuvaamatta.

Link to comment
Share on other sites

tää on vain niin hakalaa keksiä noi todistajat tuonne kun kyseessä salahäät. Mun ystävä piiri kun asuu erikaupungissa ja ainut joka ois läheellä niin ois mun sisko mutta hää on semmoinen juorukello että en oikeen uskalla häntä ottaa jos salassa kerta halutaan pitää nämä vihkimiseen asti.. No pitää kysellä miettiä sitten että mitenkä tehdään..

Link to comment
Share on other sites

Minäkin luulen, että maistraatin henkilökunta ei mielellään ryhdy kuvaajiksi.

Voisitko jemina_86 pyytää jotakuta sinun tai miehen tuttavaa, työkaveria tai muuta vastaavaa ei kovin läheistä ihmistä kuvaamaan vaikka pientä palkkiota vastaan (ei tarvitse olla rahaa, vaan esim. lounas ravintolassa tmv.)?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

shiet! ajattelin ite että ''tottakai ne voi kuvata, kun pyytää'', mutta jos moni on sitä mieltä etteivät mielellään suostu niin ollaan pulassa.. meillä kun on todistajat talon puolesta kun pidämme tilaisuuden salassa. illalla sitten lähemmille ystäville kerrotaan  :girl_to_take_umbrage2:

 

pakko sitä on kumminkin kysyä koska kaikki ovat perjantai-aamuna töissä ja huono sitä enään nyt pyytää ketään ottamaan töistä vapaata kun on pari päivää enään jäljellä  :girl_cray2:  APUVA!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...