empu

Klondyke (Savio/Kerava)

7 viestiä aiheessa

Heippa!

En voi uskoa, että en löytänyt kyseisestä paikasta mitään "etsi"-toiminnon avulla :girl_impossible: Olemme nimittäin harkinneet tätä paikkaa häävastaanotollemme.

Onko jollakin kokemuksia (hää)juhlasta Ravintola Delicatessen Klondyke -juhlatilasta Saviolla, eli entisestä Planet FunFunista? Kaikki kommentit ovat tervetulleita!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhlista minulla ei ole Klondykestä kokemusta, mutta oli muutama vuosi sitten töissä yhdessä rakennuksessa toimivista firmoista. Juhlatila on minulle jäänyt mieleen lähinnä henkilöstöruokalana, vaikea mieltää juhlatilana. Runsaasti tilaa ja avaruutta Klondykessä toki on, ja amfi toimisi tanssitilana varmasti hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Johonkin ketjuun aiemmin kirjoitin kokemuksia tuosta paikasta, mutta jostain syystä en mäkään haulla löydä sitä ketjua... Liekö joku mennyt poistamaan, harmin paikka.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi, taitaa tulla tämä vastaus liian myöhään mutta laitan kuitenkin, jos on vaikka muille apua :)

http://www.yritysjuhlat.com/juhlatilat.php?id=13

Sieltä löytyy myös virtuaaliesittely.

Meillä oli 1-vuotishääbileet tuolla vuonna 2005, ainakin silloin kaikki toimi ihan loistavasti, lukuunottamatta että paikan piti olla tyhjä klo 24 ;) Mutta paikka, pitopalvelu, ruoka yms. oli hyviä. Meillä oli pitkät pöydät siinä ravintolatasanteella ja bändi & tanssit siellä amfiteatterin lattialla.

Kannattaa myös ottaa huomioon että siellä on valtavat ikkunat, myös katossa - eli jos haluaa hämärän tunnelman ja häät on keskellä kesää, niin tuolla ei ehkä onnistu ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me varattiin klondyke juhlatilaksi. On mun mielestä ihanan erilainen! :) pienellä koristelulla saa kyllä juhlavaksi. :) äänentoistoa vaan ei ole, että pitää bändiltä pyytää eikä ole anniskeluoikeuksia että pitää juomat tuoda itse. Ruoat saa tilattua kätevästi sieltä ja siivouksenkin hoitavat he. Ja koristella voi mennä lounastuntien jälkeen. Koristeet voi hakea kun itselle sopii, että eivät heitä siis automaattisesti pois.. ja tosiaan koko tilan saa käyttöön, ettei ole ketään tuntemattomia sitten. Tarjoiliatkin sieltä saa. :)

Enkä siis halunnut mitään pirttiä tai muuta vastaavaa koska henkkoht en tykkää yhtään ja halusin pitopalvelun ja siivouksen yms talolta. Monet paikat käytiin läpi tuusulan seudulta ja tämä oli ylivoimaisesti paras.

Yhtenäinen, suuri korkea tila viehättää. Amfiteatteri todella kivasti omassa tasossaan ruokailutasosta.

Noh, minä ainakin tykkään ihan hirveästi. Eikä ole mikään järkkykalliskaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko täällä joku joka on pitänyt tuolla sittemmin häät? Kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään