Jump to content
Naimisiin.info

Vera Wang -hääpuvut


Guest Sarkku

Recommended Posts

Apua!

Olen löytänyt täydellisen morsiuspuvun, mutta en tiedä, mistä sitä olisi mahdollista saada. Tietääkö joku, myykö/toimittaako jokin liike Suomessa Vera Wangin pukuja?

Link to comment
Share on other sites

Luulenpa, että Vera Wangin pukuja ei ihan helposti Suomesta saa. Tosin varmaksi en osaa sanoa, mutta luulen, että markkinat ovat liian pienet. Loppujen lopuksi Suomessa on aika vähän morsmaikkuja jotka ovat valmiita maksamaan puvustaan useita tuhansia euroja. Saati yli 10 000 euroa.

Link to comment
Share on other sites

Itse olisin varmaan ostanut Wangin silmää räpäyttämättä jos niitä olisi jostain saanut. Harkitsin jopa oman hääpukuliikkeen perustamista Suomeen. ;) Veikkaan, että lähin liike on Lontoossa. Jos olet valmis maksamaan yli 5000 euroa puvusta niin yksi Lontoon matka ei tunnu budjetissa. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Minunkaan hääpukuani ei kukaan ainakaan Helsingissä myynyt, mutta hääpukuliike Lavem tilasi sen minulle valmistajalta, ja hinta tuli kaiken lisäksi monta sataa euroa halvemmaksi kuin se olisi ollut suoraan Lontoosta ostettuna. Kannattaa siis ehkä kysyä jotakin liikettä tilaamaan puku sinulle.

Link to comment
Share on other sites

Ei taida auttaa tässä tilanteessa kun yhdelläkään liikkeellä ei täällä ole Vera Wangin edustusta.

Ei ollut minunkaan pukuni suunnittelijalla. :) Ei siinä mitään menetä, jos kysyy.
Link to comment
Share on other sites

Supi ^ minkä puvun sitten tilasit? tai minkä suunnittelijan?

Puku on Augusta Jonesin mallistosta. He myyvät Euroopan alueella nettisivujensa mukaan vain Iso-Britanniassa, Norjassa ja Kreikassa, mutta suoraan valmistajalta sai tilattua puvun. Ainoa haitta oli, että sitä ei päässyt sovittamaan etukäteen, mutta osasivat kuitenkin Lavemissa tilata minulle juuri oikean koon (ja onneksi puku oli livenä niin ihana kuin olin kuvitellutkin, huh! :D ).

Jos on valmis ostamaan puvun "sokkona", niin luulisi että mikä tahansa ulkomaalainen morsiusliike suostuu pistämään mekon tulemaan postissa. Saman tyylisiä pukuja voi sovitella etukäteen Suomessa niin näkee, miten esim. helman muoto sopii omaan kroppaan.

Link to comment
Share on other sites

Supi ^ minkä puvun sitten tilasit? tai minkä suunnittelijan?

Puku on Augusta Jonesin mallistosta. He myyvät Euroopan alueella nettisivujensa mukaan vain Iso-Britanniassa, Norjassa ja Kreikassa, mutta suoraan valmistajalta sai tilattua puvun. Ainoa haitta oli, että sitä ei päässyt sovittamaan etukäteen, mutta osasivat kuitenkin Lavemissa tilata minulle juuri oikean koon (ja onneksi puku oli livenä niin ihana kuin olin kuvitellutkin, huh! :D ).

Jos on valmis ostamaan puvun "sokkona", niin luulisi että mikä tahansa ulkomaalainen morsiusliike suostuu pistämään mekon tulemaan postissa. Saman tyylisiä pukuja voi sovitella etukäteen Suomessa niin näkee, miten esim. helman muoto sopii omaan kroppaan.

Argh! Aika jännää! Tuo Augusta Jones oli yksi mun vaihtoehdoistani kanssa. Puku nimeltä Bess. Ja kun koitin kysellä, että voisiko jotain merkkejä tilata niin usein sanottiin että ei tai ei vastattu ollenkaan kyselyihin. Ei ois pitänyt kysyy ku nyt alko harmittaa. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Itselleni tulee todennäköisesti jokin Vera Wangin hääpukumallistosta. Onko jollain kokemusta näistä?

Olemme lähdössä Pariisiin ja tarkoitus ostaa sieltä puku.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Amerikkalaisilla ja englantilaisilla käytettyjen pukujen nettisivuilla myydään aika paljon Vera Wangia. Kannattaa käydä katsomassa esim. http://www.preownedweddingdresses.com/ ja http://www.oncewed.com/used-wedding-dresses/

Noilla sivuilla kauppaa tekevät sekä ihan tavalliset tallaajat että liikkeiden edustajat. Kannattaa aina pyytää lisäkuvia. Jos löytää haluamansa, kannattaa ottaa huomioon, että SUomen tulli lohkaisee kivat verot ostoksesta. Eli päälle pitää laskea tullin käsittelykulut ja ALV.

Muokattu: , käyttäjä: lacy dream
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...