Guest morsian

Kihlajaiskuvat

89 viestiä aiheessa

Mä oon ikuisesti katkera siitä että miehelle oli ok että otetaan kihlajaiskuvat, suunniteltiinkin niitä. Sit yhdessä vaiheessa kysyin että millon mennään ottaa ne, niin mies vittumaisehkoon sävyyn totes että tartteeko nyt niitä, ne on nyt taas noita sun hömpötyksiä. Itkuhan siitä tuli..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon ikuisesti katkera siitä että miehelle oli ok että otetaan kihlajaiskuvat, suunniteltiinkin niitä. Sit yhdessä vaiheessa kysyin että millon mennään ottaa ne, niin mies vittumaisehkoon sävyyn totes että tartteeko nyt niitä, ne on nyt taas noita sun hömpötyksiä. Itkuhan siitä tuli..

Voisiko teidän kihlajaiskuvat ottaa jälkikäteen? Kannattaa puhua miehelle kuinka tärkeä muisto kuvat on sulle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voishan ne ottaa, mutta jotenkin on sellanen olo että ei sit. Kun olis jotenkin tyhmä tai jtn kun noin "typeriä" haikaillu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olin selaillut tätä foorumia jo hetken aikaa ennen kihlausta ja tämän keskustelun myötä itselle oli selvää, että kihlakuvat meistä otetaan. Mies oli onneksi ihan mukana asiassa ja innoissaan myöskin! Kuvat otettiin viikon päästä kihlauksesta, kun halusin mahdollisimman nopeasti päästä ottamaan ne :grin:

 

Pyysimme valokuvausta harrastavaa tuttavaani ottamaan meidän kihlakuvat, kun häneltä löytyy hyvät kamerat ja taito käyttää niitä. Hän oli ennemmin ottanut rippi-, yo- ja hääkuvia ja innostui ihan täysin kihlakuvaideasta ja suunnitteli erilaisia ihania juttuja niihin kuviin.

 

Me vietettiin ihana ja rakkaudentäyteinen iltapäivä puistossa järven rannalla ja syksy kun on vuodenaikana, niin tuli aivan ihanat väritkin kuviin. Kuvat ylitti odotukset ihan täysin, niin hienoja niistä tuli ja rakkaus ja onnellisuus välittyy kuvista selvästi :girl_in_love: Näitä kuvia käytetään kihlajaisjuhlien kiitoskortteihin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä valokuvaus on yhteinen harrastus, minä tosin siellä kameran edessä ja kultani sen takana ja oli aika selvä homma, että meistä kihlakuvat otetaan kun ystävissäkin löytyy harrastajia.. Vaikkei kihlakuvaa otettaessa ollut tietoa sen enempää teemasta kuin itse hääpäivästäkään on apokalyptinen teema kihlakuvassamme

sekin hyvin meitä.

 

Kihlakuva

 

Save the date korttiin suunnitteilla ottaa kuvat myös, luultavasti nakitamme tähän saman ystävän (joka muuten on myös yksi kaasoistani) joka kuvasi kihlakuvammekin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä valokuvaus on yhteinen harrastus, minä tosin siellä kameran edessä ja kultani sen takana ja oli aika selvä homma, että meistä kihlakuvat otetaan kun ystävissäkin löytyy harrastajia.. Vaikkei kihlakuvaa otettaessa ollut tietoa sen enempää teemasta kuin itse hääpäivästäkään on apokalyptinen teema kihlakuvassamme

sekin hyvin meitä.

 

Ihanaa, että olette ottaneet täysin teidän näköisen kihlakuvan! Tyyli ei todellakaan ole minua, mutta jollakin tavalla todella kaunis kuva. Ehdottomasti siis pisteet teille siitä, ettette ole väkisin tyytyneet pönötyskuviin.

Meille tosiaan tulossa kihlakuva, joka liittyy meille rakkaaseen elokuvaan. Kyseisen kuvan "rekvisiitta" tulee myös näkymään häissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jonkinnäköiset kihlajaiskuvat täytyy kyllä ottaa, viimeistään ensi kesänä! Vanhemmille pidämme kihlajaiskahvit ensi kuussa, mutta silloin vielä tuskin kuvia otetaan. Eräs tuttavamme harrastelee valokuvausta, ehkäpä hän voisi ottaa meistä kesällä kivat kihlajaiskuvat. Toinen vaihtoehto on, että valitaan ensi kesän etelänmatkalta joku hyvä yhteiskuva kihlajaiskuvaksemme. Ehkä kaasoille annetaan kuva, kun askartelen heille sellaiset infopussukat. Ja miksei vanhemmille... No joo, kyllähän ne kihlajaiskuvat ihan hyvä idea ovat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei käynyt mielen vieressäkään otattaa kihlajaiskuvia silloin aikoinaan. Perheiden kesken juotiin kakkukahvit ja saatiin onnittelukortteja ja joitain pieniä lahjoja. Vähän harmittaa kun ei otettu kuvia, myöhäistäpä tuo on kun kihlajaisia vietettiin v.2007.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluaisin ehdottomasti kihlajaiskuvan! Meistä ei ole varmaan yhtäkään hyvää yhteiskuvaa, joten olisi ihana palkata joku osaava kuvaaja hommaan! Harmi vain kun se tuntuu olevan suhteellisen kallista ja näin opiskelijoina pitää miettiä onko varaa :s nooh katsotaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me kihlauduttiin viime kuussa ennen pääsiäistä ja mulle oli tärkeää, että kihlakuvat otetaan. Järjestettiin pienet kihlajaiskahvit, jotta vanhemmat tapais ja sen illan kuvat ei ollut kyllä oikein onnistuneita. Koska haluttiin kuvat edullisesti ja ei haluttu studioon kuvauksiin, niin ratkaistiin ongelma viime viikonloppuna veljen yo-juhlissa. Tuttu sukulaismies otti upeita kuvia vehreissä maisemissa (kauniisti vihertävällä pellolla, voikukkien seassa kirkkaan sinistä taivasta vasten <3), oltiin valmiiks jo juhlatamineissa ja sää suosi joten saatiin edullisesti hyvät yhteiskuvat :) Saatiin hieman rahaa kuvien otattamista varten kihlajaislahjaksi, mutta taidan teettää niille rahoilla näistä yhteiskuvista hieman isomman valokuvan itsellemme muistoksi sekä molempien vanhemmille. :) Olen kyllä niin onnellinen, että pidin pääni ja saatiin kuvat otettua vaikka vähän viiveellä. Toisaalta huhtikuussa luontokaan ei ollut vielä kovin kaunis, nyt kuvista tuli huomattavasti parempia kun alkukesän vihreys on niin kaunista!

Suosittelen kyselemään tuttuja, monilla on jo hyviä järkkäreitä joita voi pienestä summasta lainata ja ehkä samalla puhua jonkun kuvaamaan. Toinen vaihtoehto on esimerkiksi. kuvausta opiskelevat nuoret. :)

Muokattu: , käyttäjä: anni91

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mieheni hyvä ystävä otti meistä hienoja kihlsjaiskuvia:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä ystäväni otti meidän kihlakuvat. Haluttiin itselle kauniita kuvia muistoksi. Pidettiin myös pienet kihlajaiset, joten teetettiin kuvista vieraille kiitoskortit. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meistäkin otti hyvä ystävä kuvan ja käytimme kuvaa kiitoskortissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ei otatettu kihlajaiskuvia, sekä kosinnan jälkeen että sormusten hakupäivänä otettiin kuva (tällä kerrottiin kihlauksesta) kännykällä muistoksi ja pienimuotoisissa kihlajaisissamme (reilu 2 kk myöhemmin) vieraat ottivat joitain kuvia ja yritettiin muutamassa ihan poseeratakin :D Hääpotretteja odotellessa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua harmittaa kun ei kihlajaiskuvaa ole, kun varsinaisia kihlajaisiakaan ei ollut. Vähän kakkua tarjottiin kavereille ja siskoille. Noh, hääkuvia odotellessa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytiin ottamassa kihlakuvat samalla valokuvaajalla joka tulee kuvaamaan myös häämme. Teetimme muutamasta kuvasta taulut kotiin, saavat mulle kyllä joka päivä hymyn huulille. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ei otettu kihlajaiskuvia kihlajaispäivänä eikä huomattu ottaa edes juhlissa. Tarjoiluista otettiin kyllä kuvia senkin edestä  :girl_haha: Ei harmita, meistä on paljon kuvia muutenkin. Kävi kyllä mielessä että nyt hääkuvista lähtien voisi käydä ottamassa kerran vuodessa tai kerran parissa vuodessa jonkun pariskuntapotretin valokuvaajan kanssa, etteivät kaikki yhteiskuvat olisi pelkkiä welfieitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eipä meilläkään ole mitään "virallisia" kihlajaiskuvia, kihlapäivänä möllötettiin epävalokuvauksellisesti sängyssä. Sitten kun kerrottiin kihlauksesta jouluna vanhempieni luona niin siellä meistä kyllä otettiin tosi paljon hyviä (ällösöpöjä mätsäävissä punaisissa vaatteissa otettuja :D) kuvia, joten kai ne kihlakuvista menee. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me otimme yhdessä "viralliset" kihlajaiskuvat welfietyyliin kihlajaispäivänä ja julkaisimme suoraan Instagramissa somestrategiamme mukaisesti :) Tuli enemmän meidän oloiset kuin jonkun muun ottamana, kun saimme harjoitella hölmistyneitä ja onnellisia ilmeitä ainakin sadan kuvan verran.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei virallisia kihlakuvia ole. Kihlautumispäivänä omalla puhelimella otettuja kuvia kyllä on. Muutama niistä on ihan teettämisen arvoinen, joten kai ne epävirallisista kihlakuvista käyvät.  :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos mä oisin jo kihlautumispäivänä ollu yhtä "valistunu" näiden kaikkien ihanien häähömpötysten suhteen (mä kun aloin notkumaan tällä foorumillakin monta kuukautta kihlautumisen jälkeen, kun piti alkaa häitä suunnittelemaan), niin mä oisin kyllä ehdottomasti buukannu ihan virallisen kihlajaiskuvauksen ammattikuvaajalle. Ois saanu laittautua nätiks ja pukeutua kivasti, ja ois saanu muunkin kivan yhteiskuvan muistoks, kun on vielä nuori ja nätti, eikä pelkät hääkuvat. Ah, yhdessä häälehdessä oli niin kivoja ja erilaisia kihlajaiskuvia. Ois voinu sit vähän revitelläkin enemmän kun hääpuvussa viitsii.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei otettu erikseen kihlajaiskuvaa. Ollaan vuosittain otettu perhekuva lapsen syntymän jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä siskoni otti kihlajaiskuvat pari viikkoa kihlautumisen jälkeen kun oltiin saatu sormukset. Hyödynsimme kuvia kiitoskorteissa, jotka lähetimme kihlajaisissa olleille sukulaisille :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me kävimme studiossa ottamassa kihlakuvat. Otettiin virallisia pönötyskuvia ykköset päällä, ja sit rentoja söpöilykuvia farkuissa ja t-paidoissa. Kuvat ei ole vielä tulleet enkä malttaisi odottaa! Virallisemmat kuvat annetaan perheille takanreunuksia koristamaan, ja omaan kotiin varmasti kehystetään muutama kuva myös. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ole varsinaisia kihlajaiskuvia, ei tullut silloin aikanaan mieleenkään, köyhiä opiskelijoita kun oltiin (no, minä olen kyllä edelleen :D) Viime syksynä kuitenkin otatettiin hääkuvaajallamme "kihlajaiskuvat", käytetään niistä yhtä save the datena ja muita sitten ihan kotona kehyksissä, sekä varmaan hääjuhlaan johonkin esille. Tykkäsin myös, että näin päästiin tapaamaan kuvaaja ennen hääpäivää ja saatiin vähän tuntumaa hänen kuvaustyyliinsä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään