Jump to content
Naimisiin.info

Brasilialainen (Helsinki/Tampere)


Guest morsmaikku

Recommended Posts

Guest morsmaikku

Hei!

Onko täällä morsiamia jotka on ottaneet brasilialaisen vahauksen (tai sokeroinnin)? Suunnittelen ottavani sokeroinnin the päiväksi, miten lähelle hääpäivää aika kannattaa varata? Kestääkö kalju miten pitkään? :)

Entä tiedättekö taitavia tekijöitä Helsingissä tai Tampereella?

Link to comment
Share on other sites

Mulla on brassi, ja on ollut jo jonkin aikaa. Itse tykkään eniten sokeroinnista, mutta pakon edessä olen valmis vahaukseenkin. Sokeri vaan tuntuu mukavammalta monestakin syystä. Parasta kuitenkin on se, että sokeroinnin jälkeen karvojen sisäänpäin kasvu on vähäisempää kuin vahauksen jälkeen. Näin ainakin mulla.

Karvattomuuden ja sileyden kesto on tosi henkilkohtainen ominaisuus. Mulla itsellä saisi sokeroinnin tehdä jo kahden viikon päästä edellisestä, käytännössä pidän kuitenkin kolme viikkoa väliä. Mä otan brassin vuorokautta aiemmin jos haluan tiettynä päivänä olla siistitty. Mahdollisimman viime tingassa, mutta en koskaan samana päivänä, sillä herkkä ihoni punottaa loppu päivän railakkaasti.

Link to comment
Share on other sites

Guest morsmaikku

Mahtavaa, tuo selventääkin jo paljon suunnitelmia. Taidan valita sen sokeroinnin häitä edeltäväksi päiväksi. Nyt on vielä taitava tekijä haussa. Tietääkö kukaan? (ei kiitos mitään Igoria...) :)

Link to comment
Share on other sites

Brassisokeroinnista ei ole kokemusta mutta muusta sokeroinnista kyllä. Sen perusteella varoituksena: iho voi ärtyä ekasta käsittelykerrasta todella paljon. En missään nimessä uskaltaisi ottaa brassia päivää ennen häitä ensimmäistä kertaa. Mieluummin kävisin vaikka yhdellä testikiekalle ensin tms. Oma ihoni toipui ensimmäisestä sokeroinnista viikon (tuli näppyjä ja turvotusta), sen jälkeen on ollut ok jo samana päivänä.

Link to comment
Share on other sites

^Samoilla linjoilla minäkin. Kokemukseni mukaan (muutaman kerran brassin otatanut) ihoni punoittaa päivän kaksi ja on arka. Mutta meillä kaikilla on oma reagointitapa tuohon, joten kokeilemalla selviää. En kyllä ensimmäistä brassia päivää ennen häitä otattaisi vaan kuukautta ennen ensimmäinen ja sitten toinen lähempänä häitä. Kaljuus säilyys kyllä muutaman päivän (mulla liki kaksi viikkoa, sitten alkaa tulla hiukan "läpi").

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minä käyn Helsingissä Sanomatalon Senses Skin Care Centerissä, voin suositella lämpimästi! Mukavaa ja ammattitaitoista henkilökuntaa. :) Itselläni on sama kuin jollain aiemmin vastanneista oli, eli sokerointipäivänä iho punoittaa, mutta on seuraavana päivänä sitten parhaimmillaan. Siistinä kestää 2-3 viikkoa. Yhdyn myös siihen, että kokemukset ovat yksilöllisiä! Toisten iho on herkempää kuin toisten. Joten ehkä parempi kokeilla brassia ensimmäisen kerran jo hyvissä ajoin ennen häitä, varmuuden vuoksi. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...