Jump to content
Naimisiin.info

Vistaprint


Miiuska123

Recommended Posts

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta? Oletko ollut tyytyväinen kortteihin ja onko toimitus luvatussa ajassa? Ajattelin että jos sieltä tilaisin kutsukortit, kun on aika edukas ja nättejä juttuja saa tehtyä :girl_smile:

Käy tutustumassa --> Vistaprint :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mä tilasin tuolta viime viikolla 250 kpl kortteja, joissa näkyy kauniilla pohjalla meidän hääsivujen osoite sekä hääpäivämäärä. Ne asetellaan sitten pöytiin jokaisen vieraan kohdalle.

Toimitusajaksi ilmoitettiin ~20 vrk (älypitkä aika!!) vaikka heidän mainoksissaan luvattiin "nopeaa toimitusta". Jäänpä siis odottelemaan näitä kortteja... Hintaa tuli yhteensä joku 9,25 €.

Link to comment
Share on other sites

No eipä ollut kovin kalliita nekään :girl_smile: 20pv toimitusaika on kyllä aika pitkä, mutta onneksi tässä on aikaa.. ajoissa vain tilaa niin ehtii ^^

Link to comment
Share on other sites

Me tilattiin seka meidan Save the date-kortit etta kutsut tuolta, toimitus oli nopea (musta sielta voi valita vahan kalliimman pikatoimituksen) ja kutsut sellaiset kuin pitikin.

Olen kayttanyt niita aiemmin aika paljon muihinkin duunimatskuihin ja aina ollut tyytyvainen palveluun.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Minä tilasin hääkutsut vistaprintiltä. Oli juuri sellaiset kun pitikin ,eli olin tyytyväinen :) siellä sai valita erikseen että haluaako nopean vai hitaan toimituksen jne. jonka mukaan määräytyy sitten postikulut. Minä valitsin hitaan toimituksen n.21vrk mutta tuli kyllä nopeammin meille!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mä tilasin tuolta viime viikolla 250 kpl kortteja, joissa näkyy kauniilla pohjalla meidän hääsivujen osoite sekä hääpäivämäärä. Ne asetellaan sitten pöytiin jokaisen vieraan kohdalle.

Toimitusajaksi ilmoitettiin ~20 vrk (älypitkä aika!!) vaikka heidän mainoksissaan luvattiin "nopeaa toimitusta". Jäänpä siis odottelemaan näitä kortteja... Hintaa tuli yhteensä joku 9,25 €.

Tuliko näistä sellaiset kuin olit odottanut?

Me tilasimme kutsukorttimme Vistaprintiltä ja nyt kun vahingossa törmäsin toisella keskustelufoorumilla ikäviin kokemuksiin niin alkoi jännittää isolla J:llä.

Lähinnä jännittää laatu sillä jollei tilaus tule perille alkuunkaan niin sen voi toki riitauttaa tai saada luottokunnalta ainakin omansa takaisin.

Kertoilen täällä sitten kun on omia kokemuksia...

Link to comment
Share on other sites

Me tilattiin kutsut Vistaprintiltä eikä meilä ollut mitään ongelmia tilauksen kanssa. Tuotteet tulivat jopa n.viikko ennen ilmoitettua aikaa, vaikka otimme juuri "hitaan kuljetuksen". Kutsu on hyvännäköinen, paksu ja kirjekuoretkin olivat juuri sopivat kutsuihin.

Suosittelen!(laskin, että kaikkineen maksuineen 1 kutsulle tuli hintaa 1,50€- Tämä siis parhaalla laadulla olevalla paperilla ja nelivärillä + kirjekuoret+ alvit ja postimaksut)

Link to comment
Share on other sites

Komppaan Mimosaa,

kutsut oli mitä piti, kuorineen ja sinettitarroineen, valittiin hidas toimitus ja tuli kuitenkin viikon aikasemmin kun luvattiin. Eli pelkkää positiivista sanottavaa! :girl_smile:

Muokattu: , käyttäjä: Satu81
Link to comment
Share on other sites

No näin, ajattelin, että olisinkin tänään päivittänyt tuota edellistä postaustani. Tänään nimittäin sain postilta noutaa laatikon, jossa tuotteet olivat juuri sitä, mitä pitikin.

Painojälki priimaa ja tuotteet olivat juuri sitä mitä pitikin.

Meillä lopulta toimitus oli luvattua nopeampi, meille luvattu toimituspäivä oli vasta ensi viikolla!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

en suosittele kyseistä firmaa.

me tilattiin joulukortit omista valokuvista tuolta. valitsimme myös tuon hitaan toimituksen ja muistaakseni tilauksen tein lokakuun lopussa. tilasin 30 korttia ja siihen päälle tarjottiin vielä 10 kpl kortteja 2 eurolla. kortteja ei kuulunut eikä näkynyt, viestiä laitoin useaan otteeseen ja ei mitään, lopulta, joskus joulukuun 10. pv:n tienoilla sain viestin jossa kerrottiin ettei tilaukseni ole mennyt perille (sain kyllä tilausvahvistuksen), sanoivat hoitavansa kortit minulle mahd. pian. ja niin ne sitten tulivat 19. joulukuuta, ja tämän takia jouduin ostamaan uudet postimerkit (kalliimmat) ja joulumerkit jäi käyttämättä. ja kaiken huipuksi kortteja sain 25 kpl!!! en edes sitä määrää minkä olin ilman lisätarjouseta tilannut. asioiminen tämän firman kanssa oli hankalaa koko ajan, kun eivät edes viesteihin vastailleet..

Link to comment
Share on other sites

Mä tilasin tuolta viime viikolla 250 kpl kortteja, joissa näkyy kauniilla pohjalla meidän hääsivujen osoite sekä hääpäivämäärä. Ne asetellaan sitten pöytiin jokaisen vieraan kohdalle.

Toimitusajaksi ilmoitettiin ~20 vrk (älypitkä aika!!) vaikka heidän mainoksissaan luvattiin "nopeaa toimitusta". Jäänpä siis odottelemaan näitä kortteja... Hintaa tuli yhteensä joku 9,25 €.

Tuliko näistä sellaiset kuin olit odottanut?

Me tilasimme kutsukorttimme Vistaprintiltä ja nyt kun vahingossa törmäsin toisella keskustelufoorumilla ikäviin kokemuksiin niin alkoi jännittää isolla J:llä.

Lähinnä jännittää laatu sillä jollei tilaus tule perille alkuunkaan niin sen voi toki riitauttaa tai saada luottokunnalta ainakin omansa takaisin.

Kertoilen täällä sitten kun on omia kokemuksia...

Tässä todella pieni ja tumma kuva tuotteista, mutta livenä ne ovat todella kauniit ja printtijälki on ensiluuokkaista. Kortit ovat paksua kiiltävää kartonkia, tms.

Jälkeenpäin tilasin tuolta uudestaan vielä BANDEROLLIN (kooltaan joku 100x50 cm), jossa lukee meidän "hääslogan" ja pvm. Hinta joku 12-13 euroa, ja toimitus oli tällä kertaa nopeampi. Itse banderolli on myös upea (paksua kerniliinan tyyppistä muovia), ja sen ripustamme sitten juhlapaikan esiintymislavan yläpuolelle. Siitä ei valitettavasti ole valokuvaa olemassa..

post-29934-130457238062_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moi,

Omat hääkutsut teetettiin graafikkoystävän voimin omista ideoista. Vistaprint olisi näin jälkikäteen ajatellen ollut varmasti hyvä vaihtoehto. Tuntui, että nuo now&foreverin kutsut on niin nähty ja kaikki kaverit kyllä tietävät mallia myöten, mikä kutsu on kyseessä. Oma askartelu ei myöskään innostanut.

Ideoita etsin jo tosi paljon aiemmin jenkkilehdistä jne. ja sitten kaverin kanssa pohdittiin toteutusta. Painatin kokkolalaisessa idepapissa, ja kustomimerkit tietty myös :D Meillä on kutsuja kolmenlaisia (suomeksi, englanniksi ja erikseen supermakeat iltakutsut). Aluksi pelkäsin hintaa, mutta kun ystäväni veloitti reilun satasen, paino 215 (kutsut ja kirjekuoret painatuksineen) ja sitten vielä postimerkit, niin hintaa tuli n. 2,15 e /kutsu. Siis halvemmaksi tuli kuin nuo now&foreverin kalleimmat kutsut, joissa painatus maksaa vielä erikseen!

Ja itse olen aivan rakastunut näihin kutsuihin ja saanut hurjan ihastuneita reaktioita ystäviltakin. Postiin lähtivät perjantaina.

Täällä kuvia:

http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2011/05/tinde-lahettaa-postia.html

Tiina

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kehun nyt vielä tännekkin, vaikka tuonne toiseen ketjuun jo annoinkin palautetta.

Me tilattiin Vistaprintiltä kutsut ja kirjekuoriin sulkijatarrat. Valittiin paras mahdollinen paperilaatu, koska meille tuli tekstiä molemmin puolin kutsua. Painojälki on todella hyvää ja selkeää, kutsut on just sellaset kun haluttiinkin. Oon ihan supertyytyväinen etten alkanut itse askartelemaan :girl_smile:

Hintakaan ei ollut kovin paha, veroineen ja toimituksineen 60kpl kutsuja, sulkijatarrat ja tosiaan se paras paperilaatu oli jotain reilu 80e.

Suosittelen kaikille :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kutsuja en ole tilannut Vistaprintiltä, mutta viimejouluksi valokuvakalenterin rakkaalle ja se oli ainakin pettymys. Kuvien terävyys oli heikkoa ja toimitusaika tosi pitkä, meinasi mennä joulun yli, vaikka olin ihan ajoissa liikkeellä. En aio käyttää heidän palveluja uudestaan.

Link to comment
Share on other sites

Me tilasimme kutsut Vistaprintiltä ja painojälki oli erittäin hyvä. Kutsu oli kaksipuolinen (ei taitettava). Valitsimme Vistaprintin, koska kutsun pystyi suunnittelemaan täysin netissä ja esikatselemaan, ja meitä miellytti melko yksinkertainen malli. Meillä oli kaksikieliset häät eli kutsussa käytettiin molempia. Toisella puolella oli teksti "tervetuloa Helsingin Tuomiokirkkoon" jne. kahdella kielellä ja kutsun takapuolella oli valitsemamme runo samoin kahdella kielellä. Tilasimme myös logotarroja meidän nimikirjaimilla M & J ja hääpäivämäärä sekä nimitarroja kirjekuoriin. Kutsut olivat mieleiset ja tosiaan kohtuuhintaiset.

Muokattu: , käyttäjä: Pupunenka
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Mekin tilattiin Vistaprintiltä kutsut (ja sulkijatarrat) enkä voisi olla tyytyväisempi. Suunnittelu oli helppoa, kutsuista tuli juuri sellaiset kuin olimme suunnitelleet, laatu oli loistava ja toimitus oli erittäin sujuva (lähetti toi töihin kun en ollut kotona niitä vastaanottamassa).

Link to comment
Share on other sites

Näistä kommenteista vois vetää sellasen johtopäätöksen, että kutsut onnistuu, mutta valokuvalliset jouluun liittyvät tilaukset ei..

Link to comment
Share on other sites

Meillä kiitoskorteista puolet olivat pilallisia (niihin oli painautunut jotain tekstiä jostain aivan muista tuotteista) ja muutenkin laatu oli aika huonoa. Saimme kyllä sitten uudet kortit tilalle, mutta eivät nekään mitään parasta laatua olleet :girl_mad:

Link to comment
Share on other sites

Tilattiin Vistaprintiltä Save the date joulukortit, enkä voisi tyytyväisempi olla! Laatu todella hyvä ja kortit tulivat ajallaan.

Link to comment
Share on other sites

mä kannatan smartphotoa! :) mun mielestä vistaprint vaikuttaa jotenkin.. vähän humpuukilta kun viimeseen asti yrittävät tyrkyttää ja hirveetä lisähintaa ottavat toimituksesta.

Tilattiin Vistaprintiltä Save the date joulukortit, enkä voisi tyytyväisempi olla! Laatu todella hyvä ja kortit tulivat ajallaan.

Mitä teillä luki näissä korteissa? :) Olen itse miettinyt että voisi kyseisenlaiset kortit lähettää kun häät kuitenkin kesällä.. Mutta ei mitään havaintoa että mitä siinä läpyskässä sitten pitäisi lukea.. :)

Muokattu: , käyttäjä: Flik
Link to comment
Share on other sites

Toiseen ketjuun omat kokemukseni olenkin jo kertonut, mutta laitan tähänkin pääasiat, kun nyt on ihan erillinen ketju Vistaprintille.

Itse voin suositella. Kutsumme näyttivät todella kivoilta, paremmalta kuin uskalsin toivoa. Olemme saaneet niistä paljon kivoja kommentteja ja ne ovat herättäneet ihastusta vastaanottajissa. Hinta laatu -suhde oli mielestäni hyvä. Otimme kutsut molemminpuolisella painatuksella ja kuoret samalla kuviolla painettuna. Meidän kutsuun kuului sattumalta kuori, joka on kokonaan samaa kuviota kuin kutsu, joten erityisen kivan näköinen. Kaveri tilasi samasta paikasta, heillä kuorissa on vain yksi tehosteraita samalla värillä kuin kutsu, eli ne vaihtelevat.

Suunnitteluohjelma netissä oli helppokäyttöinen, vaikka ensimmäisellä kokeilukerralla jätin tilaamisen kesken, koska sivut vaikuttivat monimutkaisilta. Onneksi eksyin sivuille uudestaan.

Negatiivisena puolena täytyy sanoa, että vähän ärsytti se, että kaikki maksoi erikseen. Lopullisen hinnan näki vasta sitten kassalla, kun painatus, erilaiset pintamateriaalit, kuoret, kuorten sisäsivu jne. piti erikseen valita ja monet lisäominaisuuksista sitten maksoivat - eivät paljon, mutta kumminkin. Kun tästä ärsytyksestä pääsi yli (ja skippasi sivut, joilla yritettiin myydä lisätuotteita samalla kuvalla) tilaaminen oli tosi helppoa. Ja hinta oli hyvä, meillä sattui olemaan vielä -50% päivät, joten hyvään aikaan tilattiin. Asiakaspalvelua ei saa suomeksi, mutta meille se ei ollut ongelma.

Netissä löytyy paljon ihmisten kokemuksia kyseisestä firmasta ja itsekin niitä lueskelin (virhe, meinasi mennä yöunet :girl_haha: ), monia negatiivisia kommentteja löytyi esim. käyntikorttien tilaajilta. Kokemuksia on siis monenlaisia, mutta meidän osalta kaikki meni kivasti.

Toimitusaika 21päivää piti tarkalleen. Viikko ennen kutsuja tuli viesti, että kutsut lähtevät ajoissa. Näkyi tulevan Alankomaista.

Mutta nämä siis meidän kokemukset. Tsemppiä kutsupohdintoihin :)

Link to comment
Share on other sites

Kas, tällekin on oma ketju. Joitakin kokemuksia Vistaprintista ajattelin tähän kirjata: Me tilattiin myös hääkutsukortit ja muuta oheissälää Vistaprintiltä. Lisäksi laitettiin vielä samaan syssyyn joulukortitkin, ettei tartte sitten erikseen vielä niiden kanssa tuskastella.

Suunnittelu oli tosiaan tosi helppoa ja suunnittelupalvelu toimi teknisesti moitteettomasti. Malleja mistä valita oli myös paljon, että jokaiselle varmasti jotakin. Ainoa mikä ärsytti, oli se että eri sivuilta pääsi eri toimintoihin (esim. kutsun eri värimalleihin pääsi vain etusivulta eikä suunnittelusta, joka on aika outoa. Meinas vähän hermo mennä... :hysteric: ) ja tuntui että sivut ovat vähän hallitsematon kokonaisuus. Piti tarkkaan tutkia että mitä pystyy tekemään milläkin sivulla ja harjoitella pariin otteeseen että päästiin haluttuun lopputulokseen.

Itsessään sitten tilaus sujui helposti ja kortit tulivat molemmilla tilauskerroilla sovitun ajan sisällä. Plussaa on että valkoiset kirjekuoret tulee automaattisesti mukaan (olisin muuten meinaan unohtanut koko jutun!).

Toinen aika ärsyttävä asia on jatkuva spammailu... mutta se kait kuuluu noiden nettipalvelujen luonteeseen ja jos ne ohjaa sähköpostissa johonkin mainos-kansioon suoraan, niin ei käy häiritteen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Toinen aika ärsyttävä asia on jatkuva spammailu... mutta se kait kuuluu noiden nettipalvelujen luonteeseen ja jos ne ohjaa sähköpostissa johonkin mainos-kansioon suoraan, niin ei käy häiritteen smile.gif

Niiden mailien alareunasta pääsee asetuksiin, jossa voi valita etteivät enää lähetä niitä mainosposteja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...