Jump to content
Naimisiin.info

Cymbeline


Recommended Posts

Päätin perustaa tälläisen yleisen keskustelun kaikille Cymbelinen puvuista ja asusteista kiinnostuneille!

Keskustelu on vapaata!

ps. saa laittaa myös kuvia omasta puvustaan. ;)

Muokattu: , käyttäjä: rockon
Link to comment
Share on other sites

Tässä pari kuvaa minun suosikkipuvuista.

Colibrie

Cymbeline-Unknown-Colibrie-Ivory-2008-51080.jpg

Dolly

paris_cymbeline_wedding.jpg

012-CY-DOLLY.jpg

dolly.jpg

En tiedä tätä mallia.

rw_strickland_01.jpg

Dubai

1_sprzedam_suknie_cymbeline_dubai_2010.jpg

Muokattu: , käyttäjä: rockon
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Cymbeline-2011-Collection-Wedding-Dresses-1.jpg

Rakastan tuota helmaa, joskaan en halua tylliä niinkään. Mutta nämä ovat ihania pukuja, just sellaisia ranskalaisen tyylikkäitä. Jos puvussa ei ole niin paljoa diamondseja niin niitä voi ottaa koruiksi... :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Cymbeline on ihan paras. Kauniita pukuja joissa on särmää. Olisin voinut ottaa puvuista melkein minä tahansa, mutta minulle suureen päivään valikoitui Exalto (ent. Dolly).

Link to comment
Share on other sites

Nää on kyllä ihania ja aika kohtuuhintasia (jos vertaa vaikka Pronoviakseen). Mua myös odottaa hääliikkeessä jo maksettu Cymbeline. Vielä pitäisi aika monta kuukautta odottaa ennenkuin siihen voi hivuttautua sisälle :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Mulla on tämä päikyssäsi lupaamani kommentointi kestänyt, mutta mun hääpukuni on Daylice, jonka nimi muuttui tosin uuden malliston myötä Esperaksi. Ja ainoa muutoshan oli tosiaan nimi :)

7004148.jpg

Tää on niin kaunis!!! :-X Kelpais mullekin.

Link to comment
Share on other sites

^ Niinhän se on :-X Mutta mutta... Kävin tänään Tampereen häämessuilla ja näin livenä tämän:

7445994.jpg

*huokaus* Tuo oli livenä aivan ihana! Kangas on kiiltävää, ja kuvassa puku näyttää musta-valkoiselta, mutta todellisuudessa valkoinen on hopeaa. Myös tästä mallista saa helman pois. Tätä voisi käyttää myös häiden jälkeen. Nyt oon taas ihan et äääää, minkä puvun otan :grin:

Olen samaa mallia sovittanut valkoisena, mutta se ei sytyttänyt. Tuo kuvassa oleva väri olikin sitten ihan toinen juttu.

Muokattu: , käyttäjä: Branilla
Link to comment
Share on other sites

Tuo mekko on aina kiehtonut minuakin, mutta tämä kuva sai minut epäilemään jäisinkö kuitenkin kaipaamaan enemmän vartalonmyötäisyyttä.

Cymbelinen korsettiyläosat ovat kuitenkin niin imartelevia. Mutta jos olet jo sovittanut sitä (vaikkakin valkoisena) niin olet onneksi kuitenkin päässyt näkemään miten hyvin se istuu sinulle.

post-29651-129700449085_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Olen ihan rakastunut näihin pukuihin!

Osaatteko kertoa, onko Stilissimassa sovitettaviksi muitakin Cymbelinen malleja kuin heidän nettisivuillaan näkyvät? Vai täytyykö lähteä Pariisiin.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Itse ihastuin Cymbelinen pukuihin, kun aloin metsästää omaa hääpukuani. Ongelmana oli vain se, että Suomesta pukuja oli kovin vaikea saada. Stilissamakin edellytti, että puku olisi pitänyt maksaa kokonaan ennen kuin olisivat tilanneet sen, joten en uskaltanut ostaa sikaa säkissä. Ja se oli hyvä päätös, sillä kun sitten Pariisissa pukuja sovittelin, päädyinkin aivan toiseen pukuun, mitä olin alunperin kaavaillut. En perustanut tylleistä juurikaan, mutta bruand nykyinen ecuyre sitten päälleni kuitenkin päätyi, eikä tyllit haitannut pätkääkään :D Nyt pähkäilen raaskisinko myydä pukuni vai pitäisikö se säästää.

Link to comment
Share on other sites

Mäkin fanitan näitä!

Muuttui kyllä suunnitelmat täysin, kun sain cymbelinen puvun päälleni. Etsinnässä oli ollut yksinkertainen puku ja kokeilin Euriell -pukua "ihan muuten vaan" kun se näytti jänskälle Stillissimassa toisen tytön päällä. Oli ihan hämmentävää millaisen fiiliksen se puku toi! :girl_sigh: Olin mä siitä aiemminkin kuvan nähnyt, mutta ei se silloin ollut herättänyt muita ajatuksia kuin "onpa veikee", ja nyt olin ihan myyty! Extra houkuttimena oli vielä tuo puvun muunneltavuus, eli tuohon kuuluu alushame joka tekee alaosasta kokonaan röyhelöä peittäen tuon "aukon". Näin kirkossa on eri mekko kun jatkopippaloissa.

Näissä puvuissa taitaa olla joku taika :girl_smile: Puku oli aika lailla yli mun budjetin, mutta ei auttanut! Jotenkin ehkä luotan siihen että saisin myytyä tuon häiden jälkeen, jo pelkästään laatunsa vuoksi ja on se ainakin mun silmään kaunis ja sopivalla tavalla erilainen.

med_gallery_26344_776_78366.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei Cymbeline-morsiot!

Onko kellään tietoa, olisiko Agadir-pukua vielä saatavilla jostain/joltain? Se tuntuu nyt unelmien puvulta, eikä mikään tunnu miltään - ainoa vaan, ettei sitä saa enää liikkeestä tilattua. Olisiko joku halukas myymään omansa?

http://farm3.static.flickr.com/2599/3689283923_1e8e85d30b.jpg

Viestiä voi laittaa osoitteeseen smatil (at) gmail com

Ystävällisin terveisin,

Salla

Link to comment
Share on other sites

^Olen nähnyt jenkkien morsiuspuku second-hand sivustoilla tuota pukua myynnissä. Siis sellaisilla kuin naikkareiden hääkirppis mut jenkeissä. Koklaa myös Ebayta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Onko joku myymässä Cymbelinen Euriell pukua? Stilissimassa on, mutta hinta hirvittää. Tai tietääkö joku saako näitä tilattua netistä (aitona, ei kopiona)?

Link to comment
Share on other sites

Mäkin fanitan näitä!

Muuttui kyllä suunnitelmat täysin, kun sain cymbelinen puvun päälleni. Etsinnässä oli ollut yksinkertainen puku ja kokeilin Euriell -pukua "ihan muuten vaan" kun se näytti jänskälle Stillissimassa toisen tytön päällä. Oli ihan hämmentävää millaisen fiiliksen se puku toi! :girl_sigh: Olin mä siitä aiemminkin kuvan nähnyt, mutta ei se silloin ollut herättänyt muita ajatuksia kuin "onpa veikee", ja nyt olin ihan myyty! Extra houkuttimena oli vielä tuo puvun muunneltavuus, eli tuohon kuuluu alushame joka tekee alaosasta kokonaan röyhelöä peittäen tuon "aukon". Näin kirkossa on eri mekko kun jatkopippaloissa.

Näissä puvuissa taitaa olla joku taika :girl_smile: Puku oli aika lailla yli mun budjetin, mutta ei auttanut! Jotenkin ehkä luotan siihen että saisin myytyä tuon häiden jälkeen, jo pelkästään laatunsa vuoksi ja on se ainakin mun silmään kaunis ja sopivalla tavalla erilainen.

med_gallery_26344_776_78366.jpg

Moikka, Mä himoitsen tuota Euriell pukua! Mikä sun koko on ja milloin myyt? Mulla häät 3.9. ja pitäis tällä viikolla tehdä jo päätös tuosta puvusta jos sen meinaan ehtiä saada ajoissa. Mutta jos natsais koot, niin ottaisin ilomielin jo käytetyn puvun!!

Link to comment
Share on other sites

Mulle tulee Efie. :girl_in_love: Muutoin kun materiaalin osalta meni mullakin suunnitelmat uusiksi kun pistin puvun päälleni. En ois ikinä uskonut kuinka hyvältä voin näyttää kapeassa, olkaimettomassa hääpuvussa!...En siis ole mikään laiheliini. post-31127-130564040972_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kukkutimuru, viestistäsi on jo tovi aikaa mutta jos sinulla on vielä tuo puku myynnissä olisin minäkin siitä kiinnostunut! :)Olen sitä haaveillut viimeiset puoli vuotta mutta hinta on tosiaan aika suolanen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Itse ihastuin Cymbelinen pukuihin, kun aloin metsästää omaa hääpukuani. Ongelmana oli vain se, että Suomesta pukuja oli kovin vaikea saada. Stilissamakin edellytti, että puku olisi pitänyt maksaa kokonaan ennen kuin olisivat tilanneet sen, joten en uskaltanut ostaa sikaa säkissä. Ja se oli hyvä päätös, sillä kun sitten Pariisissa pukuja sovittelin, päädyinkin aivan toiseen pukuun, mitä olin alunperin kaavaillut. En perustanut tylleistä juurikaan, mutta bruand nykyinen ecuyre sitten päälleni kuitenkin päätyi, eikä tyllit haitannut pätkääkään :D Nyt pähkäilen raaskisinko myydä pukuni vai pitäisikö se säästää.

Link to comment
Share on other sites

Itse tilasin Stilissimasta elokuussa oman ihanan Exaltoni, eikä tuolloin ainakaan täyttä hintaa tarvinnut tilatessa maksaa. Puvun hinnasta pitää (ainakin nykyään) maksaa puolet tilauksen yhteydessä. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Täällä yksi Cymbelinen pukuihin ihastunut morsian lisää.

Erityisesti Euriel ihastuttaa ja odotan sovittamaan pääsyä. Toivottavasti puku on yhtä ihana kuin kuvissa :)

Olenko oikeassa että puvusta on saatavana ylikiiltävä ja normaaliversio?

Puvun mielenkiintoa kyllä lisää tuo alaosan muokattavuus, jos haluaa esimerkiksi juhlassa hieman muuttaa ulkoasua..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...