Jump to content
Naimisiin.info

Morsian sulautuu servetteihin?


Sari_O

Recommended Posts

Jos tästä aiheesta on jossain somistuspuolella tai täällä keskusteltu, niin laittakaa vinkkiä - itse en ainakaan löytänyt tästä ketjua.

Jos teillä on jokin teemaväri häissänne, niin toistuuko se niin vaatteissa kuin somistuksessakin?

Olen pohtinut, että onko typerää, jos häidemme teemaväri lila toistuu sekä serveteissä, ym. koristeissa että hääpuvussa? Onko kornia, jos morsian on sävy sävyyn kutsukorttien, kukkien, servettien tai kaitaliinojen kanssa?

Haluaisin lilaa myös pukuuni, mutta näytänkö naurettavalta, jos olen somistuksen kanssa sävy sävyyn? :girl_mad: Toki voihan sävyn voimakkuus vaihdella.

Miten te muut olette asian ratkaisseet?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No meillä oli ainakin samaa värisävyä niin somistuksessakin kuin hääpuvussa: fuksianpunaista oli hääpuvussa pitkä vyö. Minusta se oli oikein kaunista ja jotenkin sopi hyvin kuvaan enkä edes ajatellut että olisi typerän näköistä. Varsinkaan kun kaikki ei kuitenkaan ollut sitä suksianpunaista, vaan se oli aksenttina, kuten puvussakin tuo vyö. Go for it, sanon minä! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Anteeksi, kauheasti nauratti tuo "morsian sulautuu servetteihin" :girl_haha: Itse monesti kuvailen vähän näkymättömiä ihmisiä sillä, että he sulautuvat seinään.. No joo, mutta itsekin varmaan sulaudun servetteihin: meillä värinä on lime ja jos sää on kylmä, laitan mekon päälle limenvihreän silkkijakun - muutoin vihreää on sulhasen kravatissa ja vieheessä. Ja kattauksessa siis serveteissä sekä kukka-asetelmissa, ehkä myös kynttilöissä, jos löydän tuoksuttomia lime-tuikkuja.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minuakin hymyilytti ketjun otsikko ja sen tuoma mielikuva. :grin:

Ja mielipiteeni asiasta: jos teemaväriä on tosiaan kaikkialla, siitä saattaisi minulle ehkä tulla hieman huonot vibat. Kohtuus tässäkin asiassa on mielestäni tyylikkäintä. Vaan kannattanee tehdä niin kuin itsestä parhaalta tuntuu. :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Minulla tämä aihe pyörii juuri nyt kovastikin päässä. Meidän häissä tulee olemaan teemavärit, ja kieltämättä kiinnostaisi tietää, millaiset vaikutelmat ihmisille tulee jos väriteema toistuu vähän kaikessa. Me ollaan ajateltu nimenomaan teemavärien mukaisia sevettejä, morsiuskimppua, morsiuslasten vaatetusta, miesten taskuliinoja ja rinnuskukkia, hiuksiin tulevia kukkia, kiutsuja, muita kirjallisia tuotoksia, somisteita noin muuten. Morsiuspuku taitaa olla ainoa, johon minä en punaista - joka on teemaväreistämme toinen - halua yhdistää. Tosin ajatuksena on ollut, että korvakoruissa olisi sitten vaikka punaiset kivet. Pöytiin voisi tietysti käyttää pääsääntöisesti vehreää koristelua, jota sitten ehostaisi punaisella ja valkoisella - ei tulisi tavallaan sellaista "väriähkyä" tai miksi sitä kuvailisi. 

 

Mutta että onko tuo liikaa? Jos mielestänne on, niin kertokaahan, mihin osioihin rajaisitte tämän teemavärien käytön? 

Link to comment
Share on other sites

Niin me varmaan silloin tehdään :) Eräs lähipiiriin kuuluva henkilö ehdotti sitäkin, että koska astiat tulevat olemaan valkoiset liinojen tapaan, niin myös servetit olisivat valkoiset - punaisella painatuksella. Minusta tuo vain jotenkin menee liian valkoiseksi omaan makuun ja parempi on, jos sitä punaista on sitten enempikin jos kerran on ollakseen... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...