Timanttikoriste


Guest syysmorsian

Recommended Posts

Guest syysmorsian

Hei,

Miten olette käyttäneet "timantteja" koristelussanne?

Minulla oli suuri visio liimailla timantteja organzaan ja tehdä siitä koristeita pöydille, mutta aikamoisen hurja työmäärä siinä tuntuu olevan. Taidan vaihtaa suunnitelmaa... Olisi kiva nähdä kuvia erilaisita timanttien käyttötarkoituksista koristelussa!

Link to comment
Share on other sites

Heippa,

Minä itse ajattelin käyttää kahta erikokoista "timanttia" pöytäkoristeena ihan vain ripottelemalla niitä pöytäliinalle. Kun laitan valkoisia ja punaisia kiviä mustalle kimaltelevalle organzaliinalle, niin saan varmaan kunnon blingblingiä aikaiseksi :D

Ja laiska kun olen, niin en kyllä ala niitä liimailemaan. Minusta ne toimivat ihan hyvin vain pöydälle ripoteltuna, ei kai se haittaa jos ne illan mittaan vähän siirtyilevät :huh:

Link to comment
Share on other sites

Me ripottelemme myös erikokoisia akryylitimantteja pöydille. Ajatuksena on käyttää kirkasta muovipleksiä kaitaliinana ja ripotella timantit sen päälle. Laitamme pleksin päälle myös sylinterin mallisia maljakoita ja kivi-tuikkuja. Maljakoihin upotamme orkidean tms. kukan oksan ja kellukynttilä päälle. Timangeja voisi ripotella myös maljakoiden pohjalle. En siis varsinaisesti ajatellut askarrella timanteista mitään. Kutsuihin, paikkakortteihin ym. ajattelin tosin myös liimata timantteja jossain muodossa.

Link to comment
Share on other sites

Hellou! Mie meinasin laittaa pöytiin n.15cm korkeat lasipallot/maljakot ja niiden pohjalle timantteja/lasikiviä ja kynttilän. Kynttilän valo heijastuu lasikiven läpi kauniisti luoden upean varjon pöytiin.... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minä ajattelin laittaa pöytäliinojen päälle vaaleanpunaiset organzakaitaliinat, jonka päälle tuikut ja paaaaaljon "timantteja" levälleen vaan :girl_smile: Ei siis mitään kukkia tms. tulossa. Mutta jos laittaisin v.punaisia ruusunterälehtiä niin olisiko liikaa? Vai laitanko kirkkaiden "timanttien" lisäksi v.punaisia "timantteja"? :girl_sigh: Häiden teemavärit ovat vaaleanpunainen ja hopea.

(joo en ole menossa yksinäni naimisiin, mutta sulhasta ei koristelut kiinnosta, siksi "minä"-muoto :D)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Me laitamme timantteja lisäksi maljakoiden pohjalle, saadaan samalla tuki niistä kukille ja näyttävät kauniilta. Samoin ripotellaan pöydille liinan päälle ja kakun päälle tulee tietysti iso timantti. :girl_wink: Me löydettiin meidän kamat täältä

http://www.nowandforever.fi/index.aspx?&Lang=finland&type=PGTag&menuIdx=4&tagval=party_venue_decorations

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Paljonko te olette tilanneet noita timanttikoristeita?!en yhtään tiedä paljonko niitä tilaisin,maljakoihin ajattelin niitä ainakin laittaa ja pöytiin..kelluuko ne jos vettä laittaa myös maljakoihin?

Tilasin 1 cm timantteja muistaakseni 500 kpl, eipä voi sanoa että olisi suuri määrä (tahdon paljon lisää)... kyllä niitä saa olla aika iso kasa jos laittaa maljakkoihin :) tai tietysti riippuu montako maljakkoa :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...