Jump to content
Naimisiin.info

häävalssi ja veuraava...


-neeze-

Recommended Posts

kirjoitin tämän myös jo tuonne toiselle osastolle, mutta laitanpä tänne vielä uudelleen..

mietin tässä siis sitä kun häävalssin ja jälkeen tulee ns. vanhempienvalssi jossa sulhasen vanhemmat tanssivat yhdessä, morsian isänsä kanssa ja sulhanen anoppinsa kanssa ja n. puolessavälissä vaihto. mutta kun meidän tilanne on se että isiä ei ole, voisikohan siis esim. veljeni tanssia kanssani koko valssin ja äidit sitten sulhasen kanssa (puolet ja puolet)? veljeni saattaa minut alttarille ja nostaa tervetuliaismaljan niin siinä mielessä se ei olisi ehkä ollenkaan huono ajatus..

kertokaa ehdotuksia häävalssin jälkeiseen valssiin, mikä olisi kiva/hyvä? meillä häävalssina on maijan ja jannen häävalssi.

Link to comment
Share on other sites

Tuo kertomasi järjestely kuulostaa hyvältä, joten toteuttakaa se vaan noin.

Valsseja on paljon erilaisia, eikä sen välttämättä tarvitse olla enää ns.häävalssi, vaan se voi olla mikä tahansa valssi.

Nousee päivä, laskee päivä voisi olla kiva esimerkiksi :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Kaunis, mutta jostain syystä hyvin tuntemattomaksi jäänyt valssi on nimeltään Aina sinun. En nyt muista, kuka Päivi sen levytti, jokatapauksessa sellainen euron hintainen pahvikuorissa myytävä cd, jolla on pelkkiä valsseja. Sanat ovat jotain suurinpiirtein tällaista:

Voi huuhtoa rannan hiekasta

aalto nimes pois,

vaan ei sydämestäin koskaan

tätä tunnetta viedä vois.

Voi puhaltaa tuuli kylmästi,

syys kun kohta on.

Me vain silti oomme kuin nuo

lapset auringon.

Aina sinun, oon aina sinun,

enkä salaa onneain.

Aina sinun, oon aina sinun

ja puolet sun on haaveistain.

Kun aurinko laskee meren taa

jäämme hämärään

ja sä kuiskaat mulle rakas

vielä hetkinen viivytään

jne.

-Tuo sopii vallan hyvin vaikka toiseksi valssiksi, mutta sitä ei tosiaan esitetä koskaan missään. Olen sen siltä halpalevyltä vain löytänyt.

Link to comment
Share on other sites

:grin: Minullakin on tuo kyseinen levy. Olisikohan Päivi Nieminen ollut esittäjä. Joku hyvin tavallinen sukunimi kuitenkin. Kauniit sanat ja hyvä haitarilla säestettäväksi.

pilkunviilari kävi muokkaamassa, yksi ä-kirjain oli jäänyt pois, joten pakkohan se oli tulla tunkemaan paikalleen :grin:

Muokattu: , käyttäjä: helmiannikki
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...