nuttykitty

Suositelkaa parasta kampaamoa Helsingistä?

6 viestiä aiheessa

Kuumeisesti mietin mistä varaisin hääkampauksen+meikin, mielellään ajansäästämisen kannalta samasta paikasta haluaisin molemmat ja kaasolle myös samaan aikaan.

Itse käyn yleensä perusleikkaus- ja värin tekemässä Espacessa tai Impulsissa, mutta muistaakseni Espacessakin kukaan ei tee kampauksia, joka tuntuu olevan normaalia monessa "trendikampaamossa"?

Mites parturikampaamo Peili? tai TS-Salonki? Onko kokemuksia?

Haluan siis aika tavallisen lainekiharakampauksen hiukset auki eli tuskin mitään erikoisia nutturoita tulee, meikki on tärkeä! Ei mitään hailakkaa pliisumeikkiä vaan kunnon meikki koska valokuvissa pitää olla meikkiä, en toki tarkoita mitään drag-queen meikkiä ;)

Muokattu: , käyttäjä: nuttykitty

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kävin Studio Tähtisilmässä (Taina) ja sain sieltä todella hyvän kampauksen ja meikin, joka kesti ilman korjailua loskakelissä otetut ulkokuvat ennen vihkimistä ja siitä eteenpäin myöhään yöhön.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ kuten myös. Olin 110% tyytyväinen sekä hiuksiin, että meikkiin

Muokattu: , käyttäjä: Marenki

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Marenki tai Arby, saisko teiltä referenssikuvia Tähtisilmän tekemistä hiuksista/meikeistä viestillä tai tähän ketjuun?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen Kalliossa sijaitsevaa Salon Simonettaa; kampaaja; Mari, ja sinne hankkimaan liikkuvan meikkaajan, esim Minna gmc-studiolta, tulee huippu hyvää jälkeä, molemmilta, ja ovat rentoja! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen Kalliossa sijaitsevaa Salon Simonettaa; kampaaja; Mari, ja sinne hankkimaan liikkuvan meikkaajan, esim Minna gmc-studiolta, tulee huippu hyvää jälkeä, molemmilta, ja ovat rentoja! :)

Minkähän hintaisia olivat?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään