Nykä

Monissako häissä olet ollut?

271 viestiä aiheessa

2000-luvulla oon ollut 13 häissä ja sitä ennen vähintään yhtä monissa, luultavasti useammissakin, kokonaismäärä varmaan jossain lähellä 30.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen päässyt vain kaksi kertaa häihin - lapsena paljon vanhemman serkun häissä ja jokunen vuosi sitten toisen serkun häät. Ikää minulla siis 23. Ei oo naimisiinmenevää tyyppiä minun suku tai kaveripiiri. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut vieraana kolmissa häissä. Ensimmäiset joissa olin olivat isovanhempieni naapurintytön häät. Pääsin lähinnä mukaan, koska satuin juuri silloin olemaan mummolassani käymässä ja tunsin heidän naapurinsa. Kahdet seuraavat häät olivat äitini serkkujen, mummoni siskon lapsien häät. Meillä ollaan tuolta mummon puolelta sukua tosi läheisiä, niin oli ihan ymmärrettävää, että saatiin koko perhe kutsut häihin. Tosin nyt noista myöhäsemmistäkin häistä alkaa jo aikaa olemaan ainakin viitisen vuotta, että nyt viime aikoina ei ole kukaan tuttu taikka sukulainen mennyt naimisiin. Saa nähdä olenko sitten itse seuraava ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena olin morsiustyttönä äidin serkun häissä, ja sitten muutamia vuosia myöhemmin oli tämän rouvaantuneen siskon häät. Sen jälkeen vierähtikin "muutama hetki", seuraavat häät olivat entisen poikaystäväni (toki se oli silloinen sillä hetkellä) siskon häät, ja tuolloin olin jo täyttänyt 18v.

Mieheni ei ole IKINÄ ollut häissä, ainoastaan monissamonissa hautajaisissa... :D Onneksi nyt tänä kesänä on hänen kummiensa tyttären häät, jotta pääsee näkemään edes yhdet ennen omia.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen ollut häissä kolme kertaa, joista yhdet olivat yllätyshäät. :) Tätini vihittiin silloisen miehensä kanssa heidän poikansa ristiäisissä, täysin yllätyksenä kaikille. :D Sitä ennemmin olen ollut kaukaisen, minulle täysin tuntemattoman sukulaiseni häissä joskus nuorempana. Nyt nykyisen mieheni kanssa olimme hänen siskonsa häissä viime kesänä ja mukavaa oli. :)

Muoks: Nyt takana neljät häät. Ystäväni astuivat eilen (30.6) avioon ja toimin morsiamen kaasona. :)

Muokattu: , käyttäjä: Sennay

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mie nopeesti laskin, et oisin ollu 6:ssa häissä. Voi olla et jotkut häät tuosta unohdinkin.. Viime kesänä oli kahden kaverin häät, siskoni häissä olin morsiustyttönä monta vuotta sitten, yksissä häissä olin hoitamassa hääparin lasta mll:n kautta, sit yhdet ristiäishäät ja yhdet serkun häät.. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä en ole ikinä ollut kenenkään häissä. Onneks on tällainen Naikkarit- palsta olemassa, olisin muuten aika pulassa omia häitä suunnitellessa :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

---

Muokattu: , käyttäjä: NeNNi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut (ainakin) viisissä häissä. Veljeni häät ovat olleet ainoat, joissa olen ollut aikuis-iällä. Muissa häissä olen ollut melko nuori, enkä niistä kauhean paljoa muistakaan. Mukavia kokemuksia kuitenkin on olleet, että ei mitään traumojaa oo mistään jääny.:D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huh huh, mitä lukemia joillakuilla :D

Minulla kolmet: serkun, kun olin ihan pieni; äidin, kun olin vähän isompi, ja veljen muutama vuosi sitten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on takana ainoastaan neljät häät... jos ei lasketa mukaan sitä, kun kolmen kuukauden ikäisenä käärönä juhlin äitini ja isäni häissä :rolleyes: Olen ollut seitsemän vanhana setäni häissä, yhdeksän vanhana äitin serkun häissä, 11-vuotiaana jonkun äitin kaverin häissä ja 14-vuotiaana äitin pikkuserkun häissä. Kokemusta ei siis kauheasti ole, mutta onneksi on vino pino häälehtiä, kirjasto, hääblogeja, kokeneempia kavereita ja Naikkari ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena olin oman mummini häissiä.

Teini-iässä olin silloisen poikaystäväni molempien veljien häissä.

Nyt aikuisiällä ennen omia häitä tulee ainakin kolmet, mahdollisesti neljät häät käytyä. Näistä kaksi (tai kolme) miehen serkkuja ja yksi minun läheinen ystävä.

Eli kuudet tai seitsemät häät ennen toukokuuta 2013, tällä hetkellä tosin vasta neljät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muistaakseni olen ollut viisissä häissä, ensin morsiustyttönä n. 10-vuotiaana, sitten teininä vaihtarivuonna kaksissa jättihäissä hostperheeni kanssa, ja viime vuosina sulhon siskon ja yhden kaveriparin häissä. Näistä on valittettavasti selvinnyt vain se mitä itselle ei ainakaan halua, onneksi on naikkarit että saa vinkkejä siihen mitä itse haluaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut 5 häissä, jos oikein muistan. Kolmet näistä olleet viimeisen 4 vuoden aikana ja kahdet, kun olin lapsi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihmeen vähissä on tullut oltua, oikeasti. Sain laskettua hataralla muistillani vain kuudet (voi olla, että varhaislapsuudesta joku juhla unohtuu...). Kaverit paria yksittäistapausta lukuunottamatta ovat menneet naimisiin enimmäkseen maistraatissa salanpäiten. Sinänsä harmillista, noista voisi tulla jälkikäteen mieleen jotain hyviä käytännön vinkkejä, mutta toisaalta, eipä tarvitse paineilla siitäkään, ettei vahingossa jonkun mielestä "matki" jotain. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksissa häissä. Toissa vuonna olin ensimmäistä kertaa häissä ja kesällä olinkin kaasona kaverini häissä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onneksi minulla on häävieraana olosta kokemusta 9 häistä, joten ehkä voi hieman auttaa omia suunnitellessa. Toisaalta näitä muita ei ole vielä tullut katseltua "sillä silmällä", että mitä vinkkejä saisi omiin häihin, kun omista ei ole ollut vielä silloin tietoa ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neljät häät on tullut käytyä.

Serkkuni meni maimisiin kun olin vielä melko nuori, ja sen jälkeen olen vieraillut kolmissa ystävieni häissä, joista viimeisimmissä kaksi vuotta sitten toimin kaason tehtävässä. Ei vaan ole koskaan tullut katseltua juhlia sillä ajatuksella, että omat häätkin ovat joskus edessäpäin.....

Muokattu: , käyttäjä: Jenny_2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut viisissä häissä nyt aikuisella iällä, lapsena vanhempieni mukana vaikka kuinka monissa. Helmikuussa taas yksien kavereiden häät tulossa, joten ennen omia on kyllä ehtinyt saada vinkkejä monenlaisista juhlista! Ja pakko vielä kommentoida että kaikki missä olen ollut ovat olleet ihania omalla tavallaan :girl_in_love: Joten älkäähän arvon morsiammat liikaa stressatko niistä omista, tunnelmalliset ja kivat häät voi toteuttaa tosi monella tapaa eikä aina tarvi olla kaikkea mitä "kaikilla" muillakin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vain kaksissa. Ensimmäisissä, kun äitini avioitui uudelleen ollessani ala-asteella, ja toisissa tässä pari vuotta sitten kun serkkuni meni naimisiin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon ollu yhdeksän kertaa häissä. Ellei yllätyshäitä tähän väliin tule, niin omat on vuorossa seuraavaksi. Niiden lisäksi ens vuonna on luvassa ainakin kahdet häät. Ja ikää löytyy 27v. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut häissä 7 kertaa, pari kutsua olen joutunut jättämään väiliin..ja kolme kertaa olen saanut kimpun kiinni :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En yksissäkään ennen 25v ikää. :( Paitsi parissa vihkiäisissä "kuokkimassa" (olin museokirkon opas). Nyt yhdet häät takana, ja nappasin kimpunkin :D

edit. Tuon jälkeen olen ollut vielä kaksissa häissä ja seuraavat onkin (tämänhetkisen tiedon mukaan) omat :)

 

edit. vielä yhdet häät vietettiin (ensimmäiset ei-kirkkohäät) ennen meidän häitä :)

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen ollut muutamissa sukulaisten häissä ja muutamissa kavereiden häissä... alkaa menemään laskut sekaisin pikku hiljaa. Äkkiseltään saan lasketuksi ainakin 10 häät.

Viime kesänä meidän ystävistä meni neljä pariskuntaa naimisiin, joista kahdet oli jopa samana päivänä (jakauduimme mieheni kanssa eri juhliin, koska toisissa olin itse kaasona ja toiset oli mieheni siskon häät). Olimme molemmat siis kesän aikana kolmissa häissä ja niistä kaksissa olin kaasona. Hääkokemusta alkaa siis olemaan jo jonkun verran (ikää himpan vaille 28v), jotta on joku käsitys mitä haluaa omiin häihin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään