Jump to content
Naimisiin.info

Hääjuhla ilman leikkejä ja ilman kaasoa/bestmania


KiTi2011

Recommended Posts

Kertokaapa vinkkejä miten hääjuhla hoituu, kun meille ei ole tulossa kaasoa/bestmania ja emme halua hääjuhlaan mitään leikkejä. Haluaisimme hääjuhlasta kuitenkin sujuvan niin, että jokainen tietää mitä tapahtuu jne. Eli pitäisikö olla juontaja? Tämä on se ongelma nimittäin kummankaan puolella ei oikein suulaita ihmisiä ole. Mitä ohjelmaa tällaisissa häissä on muilla ollut? Itse mietimme, että jos saisimme papin hääjuhlaan pitämään puheen, sitten ehkä powerpoint kuvaesitys, tietokilpailua, kimpun/nauhan heittoa, ruokailua, kahvittelua, mutta mitä muuta???

Link to comment
Share on other sites

juontaja olis varmaan hyvä..ei meilläkään ole bestmania eika kaasoa..vanhemmat auttaa sen ja mun veli minkä tarvii..sulhasen sisko juontaa meillä tai kertoo mitä seuravaks tapahtuu...voihan teillä olla paperi ja kynä pöydissä ja ihmisten pitää kirjoittaa elämän viisauskia tuoreelle avioparille loppuelämää varten...

Link to comment
Share on other sites

Minä suosittelisin palkkaamaan paikalle seremoniamestarin. Ammattilaisella saattaisi olla hyviä ideoita myös ohjelman suhteen!

Jos ei halua häihiin leikkejä, ohjelmassa voi olla vaikkapa musiikkiesityksiä ja puheita. Power point- esitys esimerkiksi hääparin vaiheista on mielestäni myös hyvä ajatus.

Bändi/tiskijukka olisi siinä mielessä myös hyvä juttu, että vieraat voisivat halutessaan tanssia - näin aika ei tulisi pitkäksi, ainakaan tanssimisesta pitäville häävieraille.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...