Jump to content
Naimisiin.info

Polttarit toisella kerralla?


Sugar Plum Fairy

Recommended Posts

Te jotka olette menneet tai menossa uudelleen naimisiin: halusitteko/haluatteko että polttarit järjestetään toisellakin kerralla? Vai tuntuuko se jo tässä vaiheessa turhalta? Varmasti nykyaikana kukin saa tehdä niin kuin itse haluaa, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan mitä muut ovat mieltä asiasta. :girl_smile: Meillä siis mies on toisella kierroksella ja kysyessäni asiaa sanoi kyllä haluavansa jonkinlaiset polttarit tälläkin kertaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä ei kumpikaan halua polttareita, itse olen toisella kierroksella ja Inssi ensimmäisellä. Aikoinaan sain ihanat polttarit, joista on jäänyt paljon hyviä muistoja. Nyt tuntuu vähän tarpeettomalta, kun emme järkkää mitään isoja juhlia, vieraita tulee alle 20 ja muutenkin olemme riisuneet kaikki meille tarpeettomat jutut pois päivästä. Ei tule pitopalvelua, kukkia, pöytäkoristeita jne.

Link to comment
Share on other sites

Minulla ei ole ollut polttareita ekalla kerralla, koska olin raskaana. Eikä ne silloin muutenkaan olisi minua inspiroineet. Tällä toisellakaan kerralla ei tule, en vain ole sellainen, joka pitäisi tiivistä tuttavapiiriä, eli ei olisi edes kenen kanssa pitää.

Eikä taida kultsillakaan polttareita olla. Toki, jos joku ne hänelle järkkää, niin ihan vapaasti, mutta meidän vihkiminenkin on niin minimoitu, että olisi noloa bilettää porukan kanssa, jota ei edes kutsuttaisi katsomaan tahtomistamme kirkkoon.

Link to comment
Share on other sites

Ekalla kerralla oli polttarit, nyt toisella kerralla kaaso meinas että tottakai niitä pitää olla. Ei tosin ihan perinteiset juopottelu/pilailupolttarit vaan kuulemma ihanaa hemmottelua jne :) Eli kyllä mä ihan tykkään, en ole vaatinut vaan annan homman kaasolle ja hän näköjään haluaa järjestää niin mikäs siinä. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Mulla ei ollut ekalla kerralla polttareita, nyt on kuulemma kyllä tulossa :) Ja vaikka olisi silloin ollutkin niin tuskin kieltäytyisin jos ne toistamiseen haluttaisiin järjestää.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ekalla kerralla oli polttarit ja myös nyt. Mutta ei enää rooliasuja ja nolausta. Toivottavasti kaasot ovat ottaneet toiveeni huomioon. :flirt:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä mies tokalla kierroksella. Ekalla kerralla oli ollut polttarit ihan perinteiseen tapaan, nyt haluaa vain viettää saunaillan kavereittensa kanssa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Meillä minä olen toisella kierroksella ja mies ensimmäisellä. Vaikka mies onkin minua reiluhkosti vanhempi, hän ei ole koskaan erehtynyt naimisiin. ;) Minä sen sijaan olen kerran ollut naimisissa ja toivoisinkin, etteivät ystäväni järjestäisi ainakaan mitään kovin suureellisia polttareita. Mieluiten istuisin iltaa läheisimpien ystävieni kanssa ja jauhaisin p*skaa ja siemailisin kuohujuomaa hyvässä seurassa.

Miehelle sen sijaan on ihan sama vaikka järjestäisivät suuremmankin luokan polttarit...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Minä sain ekalla kerralla kunnon perinteiset polttarit, miehellä ei ollut polttareita. Hän haluaa polttarit ja minä samoin, mutta tällä kertaa vain istuttais iltaa, olis jotain hemmottelua. Tuskin mieskään haluaa mitään nolauspolttareita, vaan jotain kivaa ohjelmaa, hauskaa ystävien kans. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mun mies on toisella kierroksella. Hänellä ei ollut lainkaan polttareita ennen ensimmäisiä häitä ja minä kovasti yllytin tällä kertaa ne järjestämään. Muutama kaveri ajatuksesta innostuikin ja järjesti illan: veneilyä, saunaa, ruokailua, baaria ja sen sellaista. Olen iloinen, että mies sai polttarinsa. :)

Link to comment
Share on other sites

Ekalla kerralla ei ollut polttareita, joten haluan polttarit tällä kertaa. Ja järjestän vaikka ihan itse itselleni jos ei kaaso ja muut ystävät meinaa :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Todellakin haluan polttarit. Ensimmäisellä kerrallani polttarit olivat täysi fiasko. Kaasoni oli suunnitellut ne sillä perusteella mistä luuli, että pidän tai mistä hän itse piti. Illalla hän vain itki ja syytti minua kaikesta. 

 

Uskon, että tällä kerralla saan hyvällä tapaa ikimuistoiset polttarit. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kyllä haluan polttarit kun ekalla kierroksella ei ollut, mutta olen ilmoittanut että ns "hemmottelu" polttarit.. eli ei mitään urpoilua ja pukeutumista typeriin pukuihin :wacko: tai mä lähden himaan :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ekalla kierroksella mentiin vähän salaa naimisiin ja oli kyllä polttaritkin muutamalla hengellä. Haluisin saada kokea ne hurjat isotkin polttarit vielä, joten kyllä tulee moiset! Miehellä ekalla kierroksella ei ollut polttareita myöskään ollenkaan, joten nyt odotellaan molemmat niitä!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Kyllä, haluan polttarit, mutta tällä kerralla järjestän ne itse :D

 

Olen kutsunut mukaan parhaat kaverini ja yhdessä ideoimme jotain oikeasti mukavaa puuhasteltavaa niin, että päivästä tulee oikeasti mukava ilman typeriä pukuleikkejä, nolausjuttuja ja kortsunmyymisiä. 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

häihin ei kutsuta lainkaan ystäviä, (paitsi kaaso ja bm) vaan ollaan perheen ja lähisuvun kesken, joten myöskään polttareita ei tule

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Me sovimme kaason kanssa, että pidetään kesällä jokin kiva ilta tyttöjen kesken (risteily, spa, tms). Ekalla kerralla nuoruudessa polttareita ei ollut lainkaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

häihin ei kutsuta lainkaan ystäviä, (paitsi kaaso ja bm) vaan ollaan perheen ja lähisuvun kesken, joten myöskään polttareita ei tule

 

olen muuttanut mieleni - järkkään ihan itse tytöille illanistujaisgeimit ruokien ja herkkujen kera jotta saan juhlistaa myös heidän kanssaan naimisiinmenoani :) mutta siis ei sellaisia polttareita, missä muut maksaa kaiken ja kaikki on mulle ylläriä. Morsian järkkää itse :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mulla ei ensimmäisellä kierroksella ollut varsinaisia polttareita. Joten ehdottomasti tällä kertaa haluan polttaritkin kokea.

Tosin en ole sen tyyppinen ihminen että hirveästi haluaisin bailata, joten mökkeilyreissu, hemmottelut ja mukava yhdessäolo on enemmän mun mieleen. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Haluaisin polttarit. Ekat polttarit oli aivan hirveät. Paska maku jäi niistä.. jos nyt saisin kauniita muistoja niistäkin!

Link to comment
Share on other sites

Mä haluaisin kans polttarit. Ekalla kierroksella ne oli sanalla sanottuna perseestä. Kesto kaksi tuntia. Että jos nyt sais sen tyttöjen illan, mitä jo silloin toivoi.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...