aadamaria

Nuotit Janne Raappanan Kaksi onnellista- valssiin?

72 viestiä aiheessa

Onko kenellekään nuotteja Janne Raappanan Kaksi onnellista - kappaleeseen tai tietoa, mistä ne voisi saada? Olemme kovin ihastuneita kyseiseen kappaleeseen ja olisi ihana päästä tanssimaan sitä häävalssina hääbändin esittämänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos hääbändi on hyvä, se osaa kyllä itse kuunnella oikeat soinnut ja sovittaa itselleen sopivaksi ilman että tarvitsevat nuotteja :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
:-X Täälläkin kaivattaisiin Janne Raappanan Kaksi Onnellista biisin nuotteja.. bändi varmasti osaa soveltaa ilman nuotteja, mutta henkilö joka laulaa, pitäisi päästä harjoittelemaan hänelle tuntematonta biisiä..jos jollakin on nuotit tai tietää, mistä sellaiset voi tilata, infotkaa..kiitos :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän bändille tuo ihana valssi oli onneksi tuttu jo etukäteen <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin olisi tarvetta näille nuoteille! Joten jos jollain ne on tai on tietoa mitä ne voisi löytään niin olisin kiitollinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos hääbändi on hyvä, se osaa kyllä itse kuunnella oikeat soinnut ja sovittaa itselleen sopivaksi ilman että tarvitsevat nuotteja :)

Kapulat järjestykseen :girl_haha:

Jos hääbändi on hyvä, niin sillä on todennäköisesti niin paljon keikkoja, että ehtinevätkö kaikkia toivelaulujen nuotteja ja äänitteitä metsästämään - nuotteja äänitteiltä pomimaan, soinnuttelemaan ja sanoja kirjoittelemaan?

Yleisesti: Hienoa ja huomaavaista ehkä olisi, jos esitettäisiin bändeille toiveita kera nuottien ja äänitteiden? Samoista lauluista saattaa joskus olla äänitteille tehtyinä hyvinkin erilaisia sovituksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aina kun on valmiita lappuja ne on asiaa. Pitkin kesää kun noita kappaleita blokkailee joka keikalle se on aina pois siitä nk. rakentavasta työstä. Soitimmepa tuon kappaleen pari viikkoa sitten. Poikkeaa normaalista hääbiisistä, että jää ainakin hetkeksi ohjelmistoon. Laput on kirjoitettuna. Nuotteja ei ole. Eipä tuo kappale niin ihmeellinen ole, että siihen varsinaisesti nuotteja tarvisi. Ne jutut joutuu jokatapauksessa opettelemaan sieltä ulkoa.

Oisko niitä "lappuja" mitenkään mahollista saada?? :grin: Kipale pitäisi kuukauden päästä häissä laulaa, mutta en oo päässy harjottelemaan kun ei pianistilla ole aikaa alkaa ite poimimaan sointuja ja sävellajia pitäs saada yks napsu ylöspäin, niin ois hyvä olla jotain mistä lähtä nostamaan.. :rolleyes: (itse en soita mitään, lauleskelen vaan ;) )

Vähän alkaa olemaan jo epätoivon partaalla kun ei nuotteja kyseiseen viisuun mistään löydy ja aika alkaa käymään vähiin. :huh:

Kyllähän tuota you tubesta löydetyn videon mukana laulelee, mutta ku liian matala, ni ei oikein pääse "kiinni", joikhaaminen joko mahotonta murinaa tai vastaavasti kiikaamista - ei hyvä! APUA! :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä ns. pohjat.. eli esim. em soi muutaman tahdin ennen kuin vaihtuu D:ksi jne..

Mutta jos bändi kuuntelee biisin niin pitäs näillä pärjätä.

Intro: Em

A-Osa: Em D Em | Em D Em | Hm Em Hm Em D

Kertsi: G D H Em H x2

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

moro,

taidat olla basisti, sulle ei pidä antaa 5-kielistä soitinta . . ..

noissa biiseissä kun on melodiatkin olemassa . . .

tapsa

Tässä ns. pohjat.. eli esim. em soi muutaman tahdin ennen kuin vaihtuu D:ksi jne..

Mutta jos bändi kuuntelee biisin niin pitäs näillä pärjätä.

Intro: Em

A-Osa: Em D Em | Em D Em | Hm Em Hm Em D

Kertsi: G D H Em H x2

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään tähän nuotteja? Meidän musiikkivastaavalle niitä tarvitsisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häihin on enää 2 viikkoa ja nuotteja ei löydy mistään ! Veli soittamassa ja se ei osaa itse soveltaa nuotteja. Ja siis kitaranuotteja tarvitsisimme kiireesti! Kiitos jo valmiiksi jos joku ihana vois ne tähän laittaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä ovat kitaranuotit? Minulla on nuotti jossa on soinnut, sanat, laulun melodia ja välisoittojen melodia... Niinkuin yleensä nuoteissa. Jos uskaltaa laittaa mailiaan tohon esille niin voin koittaa muistaa lähettää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä ovat kitaranuotit? Minulla on nuotti jossa on soinnut, sanat, laulun melodia ja välisoittojen melodia... Niinkuin yleensä nuoteissa. Jos uskaltaa laittaa mailiaan tohon esille niin voin koittaa muistaa lähettää :)

Voisitko lähettää myös minulle osoitteeseen [email protected]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lauri: samoilla asioilla minäkin...olisitko halunnut lähettää minulle myös kaksi onnellista-kappaleen nuotit mailiin [email protected] Kiitos jo etukäteen!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä ovat kitaranuotit? Minulla on nuotti jossa on soinnut, sanat, laulun melodia ja välisoittojen melodia... Niinkuin yleensä nuoteissa. Jos uskaltaa laittaa mailiaan tohon esille niin voin koittaa muistaa lähettää :)

Moi Lauri. Voisitko lähettää minullekin nuotit sähköpostiin. Tarvisin pikaisesti niitä.. [email protected] Kiitos.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään