anniina00

hääyö hotellissa vai kotona?

117 viestiä aiheessa

.

Muokattu: , käyttäjä: Tipsukka81

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me päädymme viettämään hääyön ihan kotona. Meistä on mukavampi tulla kotiin, sillä meillä yöpyy myös paljon vieraita ja tuntuu hullulta jättää vieraat seuraavaksi päiväksi keskenään. Me vietämme "hääyön" sitten myöhemmin, sviitti ja ihanat hemmotteluhoidot on varattu etukäteen seuraavalle viikolle. Silloin pääsee rentoutumaan, sillä ihan kaikki häähössötys on ohi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me vietetään hääyö hotellissa. Varattiin hääyöpaketti, johon sisältyy Span käyttö, aamiainen huoneeseen ja myöhäinen check-out. Voi olla ettei siitä hotelliyöstä jaksa niin paljon nauttia, mutta ainakin on jotain spesiaalia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ilman muuta hotelliin mennään. Taisikin itseasiassa olla heti kirkon ja juhlapaikan jälkeen seuraava asia mikä varattiin eli siis noin vuosi ennen häitä :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tuleekin sitten mökki, kun sulhanen sai päättää ja hoitaa :girl_wink: Sopii minulle ihan hyvin hotellisviitin sijaan kunhan sulhanen pitää huolen myös siitä että aamupalaa ja koristeluita löytyy (ja pitäähän se).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään varmaan kotiin. Juhlapaikka on 100 metrin päässä ja meillä on kaksi koiraa. Olisi vähän hassua ajaa taksilla 10 km keskustaan ja mennä pariksi tunniksi hotelliin nukkumaan, pakata hillittömät kamat mukaan ja sitten raahata ne taas muutaman tunnin päästä takaisin kotiin ja purkaa laukut.

Minulle koti on paras paikka ja jotenkin tuntuu hyvälle ajatus että saa sitten rauhassa heräillä seuraavana aamuna sitten kun huvittaa ja kokkailla vaikka alasti herkkuaamupalaa.. :grin:

En oikeastaan tajua mitä luksusta on mennä nukkumaan sänkyyn missä on ties kuinka moni laskenut siittiöt menemään.. Mutta tämä oli vain minun mielipide :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me meinattiin jättää hääyö pois ihan säästämisen vuoksi. Mutta kuitenkin kun meille ei ole tulossa mitään suuria, myöhään kestäviä juhlia, niin haluttiin sitten hemmottelua ja varasin tänään hääyön hotellista. Saatiin vielä aikaisen varaajan alennusta 30 €, jolloin yölle jäi hintaa 126 €. Huone on superior, jossa on sauna ja poreamme (oih!), huoneessa odottaa meitä vip-kori, eli viiniä ja suklaata, aamiainen tarjoillaan huoneeseen ja myöhäinen check-out. Siis aivan täydellistä! Lisäksi saadaan s-bonukset ;) Ihanaa, ihanaa, ihanaa! Elukoille vain pitää keksiä joku järjestely, kissat voi joku käydä hoitamassa, mutta koira tarvitsee erityishuomiota, saa nähdä meneekö sekin hurttahotelliin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tosi hyödyllisiä ajatuksia. Itse olin ollut sitä mieltä että ehdottomasti hotelliin koska en halua häitä edeltävänä viikkona puunata kotia jottei arki lyö liian kovaa kasvoille jos tänne tullaan yöksi. Sulhanen, joka sitä puunaamista ei varmaan tekisikään, on ollut alusta asti sitä mieltä että kotiin yöksi. Toisaalta hotelliin meno mietityttää juuri sen takia että jos menee myöhäksi niin onko siinä mitään järkeä? Ihanaa olisi lorvia vaikka koko päivä sängyssä. Plus että asutaan lähempänä juhlapaikkaa kuin yksikään hotelli on. Hääyöstä säästyneet rahat voisi laittaa siihen häämatkaan, toisaalta hääyö on vain kerran. Meillä voisi toimia myös tuo seuraavaksi yöksi hotelliin koska häät ovat perjantaina. Mutta kotikaupungissa hotellissa yöpyminen tuntuu hassulta, varsinkin kun tuntuu ettei täällä ole mitään oikeita luksus-hotelleja. Vitsilläni jo sanoin että voisi iskeä sisaruksille avaimet käteen ja käskeä mennä siivomaan meidän kämpän sillä aikaa kun minä istun kampaajalla.

On se hyvä että meillä on 14 kk aikaa miettiä ja että vaihtoehtoja on vain kaksi!!! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tosi hyödyllisiä ajatuksia. Itse olin ollut sitä mieltä että ehdottomasti hotelliin koska en halua häitä edeltävänä viikkona puunata kotia jottei arki lyö liian kovaa kasvoille jos tänne tullaan yöksi. Sulhanen, joka sitä puunaamista ei varmaan tekisikään, on ollut alusta asti sitä mieltä että kotiin yöksi. Toisaalta hotelliin meno mietityttää juuri sen takia että jos menee myöhäksi niin onko siinä mitään järkeä? Ihanaa olisi lorvia vaikka koko päivä sängyssä.

Mun mielestä - vaikka mielestäni koti on se maailmankaikkeuden paras paikka - se hääyön kertaluontoisuus on jotain, josta itse haluan ottaa kaiken irti. En halua miettiä mitään spesiaalijuttuja kotiin hääyöksi, ja sitä se vaatisi, että hääyö olisi muita kotona vietettäviä öitä paljon erityisempi. Hemmotteluja ja luksusaamiaisia meillä on kuitenkin muulloinkin kotona, samoin uusia lakanoita jne.

Just puhuttiin mieheni kanssa lähipäivinä, että ei kiirehditä juhlista lähtemistä siksi, että hotellin käyttöaika pitäisi erityisesti maksimoida. Jos sinne konttaa vaikka kahden-kolmen aikaan, ja on varannut myöhäisen luovutuksen (meillä muistaakseni 16.00 vai oliko viideltä jopa), siinä ehtii kuitenkin kertyä ihan kivasti aamupäivä-, keskipäivä- ja iltapäivähengailua sängyssä edellistä päivää muistellen ja toisen läheisyydestä nauttien.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääyöksi kotiin, joka on myös ensimmäinen yhteinen yömme yhteisessä kodissamme. Emme siis asu tai vietä öitä yhdessä ennen häitä, joten turha jännitysmomentti iskee, jos mennään hotelliin. Kotona kivempi. Ja sit voi olla, et koira jää kotiin juhlien ajaks, joten sen luo on kiiruhdettava. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hotelliin, luulisin. :) Vielä reilu vuosi aikaa miettiä. Jokin mökkikin voisi toki olla kiva.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me päädyttiin menemään kotiin hääyöksi, kun sattuu olemaan nuo Sauna open air festivalit samana viikonloppuna ja kaikki hotellit on joko ihan tupaten täynnää tai hinnat taivaissa. Seuraavana päivänä lähdetään sitten pienelle häämatkalle pääkaupunkiseudulle. ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hotelliin, ehdottomasti. Tässä just tutkin eri vaihtoehtoja. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hotelli houkuttaisi, mutta tuntuu ehkä turhalta maksaa koska

- yövyttäisiin kotikaupungissa

- juhliessa menee kuitenkin myöhään -> ei ehdi nauttia hotellin ylellisyyksistä

- kotona saa parempaa aamupalaa, tosin joutuu itse tekemään :D

Ehkä toi seuraavan yön hotelli vois toimiakkin, toisaalta jos lauantaina on häät, seuraava yö on sunnuntai-maanantai ja maanataina on työpäivä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emme vietä häitämme kotikaupungissamme, joten menemme hotelliin sekä häitä edeltäväksi yöksi että häitä seuraavaksi yöksi. Voisimme yöpyä myös vanhemmillani, mutta rentoudumme mielummin omassa rauhassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään ehdottomasti yöksi hotelliin.

Suunnitelmassa on, että lauantaina kun on häät, niin poistumme klo 00 ja menemme lentokentän lähelle hotelliin (juhlapaikaltamme ajaa n. 30min lentokentälle), luultavasti suht tavalliseen huoneeseen, mistä saamme kuitenkin aamiaisen huoneeseen.

Sitten tarkoitus hankkia lennot, jotka lähtevät heti sunnuntaina, iltana mieluiten.

Jos lentoja ei saa kun maanantaiksi, olemme kaksi yötä hotellissa. Sunnuntain me sitten käymme syömässä ja mahd. kylpylä osastolla tai hieronnassa..

Kuitenkin niin ettei tarvitse kotiin mennä välissä. :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kotona nyt voi nukkua aina, mutta hääyö hotellissa on vain kerran elämässä... Eli ehdottomasti hääyö morsiussviitissä! ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan aikeissa olla hääyö kotona. Aiotaan laittaa koti kauniiksi hyvissä ajoin ennen häitä. Kynttilöillä saa luotua tunnelmaa jne. :girl_wink: Ostetaan kaikkia ihania herkkuja aamupalaksi jne. Laitetaan sitten ihanaan häämatkaamme sekin raha, mikä menisi muuten hotellisviittiin :girl_wink: Olen hyvin tyytyväinen tähän ratkaisuun, ei tarvitse sitten väsyneenä alkaa seuraavana päivänä hankkiutumaan kotiin jostakin hotellilta :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jo siksi, ettemme mene naimisiin asuinpaikkakunnallamme, vaikuttaa siihen, että hotelliin olemme menossa yöksi.

Varmasti viihdymme pitkälle yöhön vieraiden kanssa, niin varasimme hotellin saman tein kahdeksi yöksi, jotta voi vielä seuraavan päivän oleilla rauhassa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me menemme naimisiin pikku paikkakunnalla, jonka hotelli on suoraan 70-luvulta. Joten me ollaan varattu minun veljen asunto, joka vastaa hotelli sviittiä. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hotelliin mennään yöksi, koska häät pidetään kotipaikkakunnalla ja vaihtoehtona olisi lähteä erilleen nukkumaan kumpikin vanhempiensa luo. Eli siis ei ole vaihtoehtoa oikeastaan. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan ajateltu viettää hääyö kotona. Mietittiin, että kun kuitenkin halutaan juhlia vieraiden kanssa pikkutunneille, ei ole mitään järkeä maksaa hotellihuoneesta. Ja toisaalta, mä ainakin menen mieluiten (toivottavasti) ihanista juhlistamme onnellisena rouvana kauniiksi laitettuun omaan kotiin, kuin persoonattomaan hotellihuoneeseen. Mutta nää on tietysti mielipideasioita. ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma punkka kullankallis, eli kotona vietetään :P

Ja kun Mollastiina yllä sanoi

mä ainakin menen mieluiten kauniiksi laitettuun omaan kotiin, kuin persoonattomaan hotellihuoneeseen

Muokattu: , käyttäjä: Miyu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hotelliin mennään, meillä yöpyy sitten ainakin appiukko + puoliso ja miehen setä jos pääsee häihin.

Tilaa on vielä 2 aikuiselle, joten minä haluan ihan kahdestaan hotelliin yöksi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään