reso

Hääpukunne hinta

212 viestiä aiheessa

Moi

Miksi te haluatte ehdottomasti ostaa uuden, kalliin hääpuvun?

Mä en mistään hintaa laittaisi pukuun noin paljoa rahaa. Sitä käyttää vain YHDEN päivän ja mieluummin laitan puvun rahat itse hääjuhlaan, ohjelmaan, aitoon shampanjaan jne.

Kaikki vieraat kuitenkin ihastelee morsianta vaikka ois mikä puku päällä.

Ostin netistä käytetyn puvun 300 eurolla ja se oli täydellinen. Nyt kun olen koittanut myydä siskoni pukua 1,5 vuotta ja omaa pukua kuukausia huomaan ettei niitä saa millään kaupaksi. Morsiamilla on ihme ajatuksia että joku muu maksaisi vaikka tonnin käytetystä puvusta, kun itse on maksanut siitä vaikka 1600e. Pientä realismia. Käytettyjen pukujen myynti on netissä vaikeaa tai lähes mahdotonta.

Mä kaipaisin käytettyjen pukujen edullista kauppaa, jossa voisi sovittaa pukuja! Ja hinta olisi edullinen.

t, rouva

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun puku maksoi n. 400 € Tampereen morsiusgalleriasta. Siellä oli paljonkin vaihtoehtoja puvuista joiden hinnat oli alle 500 € :girl_smile: Monesti juuri edellisvuoden mallit saa reippaalla alennushinnalla!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Kiitos vinkistä, jos ei täältä löydy niin Tampereelle ajattelin suunnata joskus syksyllä :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi

Miksi te haluatte ehdottomasti ostaa uuden, kalliin hääpuvun?

Mun on kyllä vaikea uskoa että kukaan HALUAA ostaa kallista ja uutta pukua? Veikkaan että hääpuvun suhteen käy usein niin, että halutaan vain Se Oikea ja sitten se sattuukin olemaan juuri kalleimmasta päästä. Ja jos löydät sen Täydellisyyden liikkeen rekistä, et välttämättä halua "tyytyä" siihen käytettyyn sinne-päin-ihan-kiva-mekkoon.Mutta joo, kyllä minunkin mielestä 1000€ on hurja summa puvusta jota käytetään kerran. Ja jos miettii sitä kestävän kehityksen kannalta niin huhhuh... Pahoin pelkään kuitenkin, että oman hääpukuni tulen teettämään ja näin ollen maksan siitä maltaita. Haluan melko erikoisen puvun ja tiedän varmaksi, että en tule sitä käytettynä löytämään. Jos löytäisin sellaisen käytettynä ja se sattuisi olemaan vielä oikeaa kokoa, niin valitsisin sen ehdottomasti.

Täälläkin on myynnissä aivan hurjat määrät kauniita ns. "perushääpukuja", eli jos etsisin vaikka valkoista olkaimetonta hääpukua, niin etsisin sitä ensi sijaisesti käytettynä :) Idea käytettyjen hääpukujen liikkeestä olisi mielestäni toimiva, mutta ei sieltäkään voi olettaa saavansa parilla sadalla 2000 euron pukua. Eli jos mielestäni 1600e puku jota on käytetty kerran+pesetetty, siitä voidaan ihan hyvin pyytää sen 1000e. Onhan 600e on jo aikamoinen hinnanalennus!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun puku maksoi n. 400 € Tampereen morsiusgalleriasta. Siellä oli paljonkin vaihtoehtoja puvuista joiden hinnat oli alle 500 € :girl_smile: Monesti juuri edellisvuoden mallit saa reippaalla alennushinnalla!!

Tampereelta viime syksyn alennusmyynneistä (-40%) puku 289€!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ovh. 650€-60% eli 250€ maksoin puvustani, Morsiusgalleriasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, tosiaan, kyllä voisin ostaa käytettynäkin tämän kiikarissa olevan puvun, mutta sitä ei vielä edes saa mistään, sillä se se on 2012 mallistoa. Olen kierrellyt morsiuspukuliikkeitä, ja niissä roikkuvat olkaimettomat prinsessapuvut ja värinauhalliset puvut on jo nähty. En laittaisi sellaista päälleni vaikka kirveellä uhattaisiin. Joten ei auta kuin maksaa Täydellisyydestä. Ompelijaa voin harkita, mutta en tunne ketään hyvää ja täysin tuntemattoman kädenjälkeen ei voi luottaa. Köyhän ei kannata ostaa halpaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon ihastellu unelmieni pukua netistä jo ennenkuin edes tiesin koska omat hääni on. No, nyt kun hääpäivä on lyöty lukkoon ensi vuodelle, niin olihan tuo tietty puku pakko saada! Tilattava on, toimitusaika puolisen vuotta.

Ja se hinta; 1260€. Järkyttävä summa yhdestä tantusta, tiedetään. Kyllä sitä sulhokin siunailee mennen tullen...mutta en myöskään halua tyytyä huonompaan...morsiuspuku-liikkeet näyttää olevan täynnä pukuja, joissa on miljoonia helmikirjailuja ja vannealushameita ja viiden metrin laahuksia...ei kiitos.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä maksan puvustani näillä näkymin 1150 €. Teetän puvun eikä se ole vielä valmis, joten hinta voi nousta arvioidusta mikäli siihen laitetaan koristeluja enemmän kuin aluksi oli suunniteltu. Mielestäni n. tonni ei ole kovin paha hinta mittatilauspuvusta, joka on tehty täysin suomalaisena käsityönä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen budjetoinnut hääpuvun hankintaan max 1000 e. Olen jo jonkin aikaa ihaillut ja kuolannut Alfred Angelon pukua, olen päässyt lähellekin pukua, mutta valitettavasti koko oli liian pieni testattavaksi. Joten odottelen että sama puku tulee isompana ja saan testata sen sitten :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma pukuni oli $1,100, eli noin 760 euroa. Sen lisäksi "alteration fee" oli $365, n. 250 euroa, johon sisältyi kolme erillistä sovituskertaa. Niille tuli tarvetta, pukua piti pienentää yli kaksi kokoa :) Ja lyhennettiin myös reippaasti. Kaiken kaikkiaan siis melko tasan 1000 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitoin oman pukuni rajaksi 500€ ja monta kuukautta selasin netistä sopivia. Muutin monta kertaa mieleni, kunnes löysin sen täydellisen. Tilaushetkellä pukuni oli vielä alennuksessa ja hintaa jäi 216€! :-X Alunperin hintaa olisi ollut juuri se 500€. Olen siis hyvin tyytyväinen. Moni muu puku mitä katselin, olisi maksanut päälle 1000€, mutta en tosiaan maksaisi puvusta niin paljon mitä käytän sen YHDEN päivän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma mekkoni maksoi 200 euroa. Olin varautunut paljon kalliimpaan (kipuraja olisi varmaan mennyt noin 700:ssä eurossa), mutta mukava tietysti näin päin. Käytinpä tänään sitten toiset 200 euroa kenkiin ;)

Mekon lisäksi minulle tulee vielä jonkunlainen bolero ja tietty alusvaatteet. Niitä en ole vielä hankkinut, mutta olen varannut niihin pari-kolmesataa euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Budjetti oli 500, tähän mennessä olen tuhlannut omaan pukeutumiseeni jo yli 800..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä en halunnut maksaa maltaita puvusta jota käytän yhden päivän, joten tilasin nettikaupasta puvun ja otin tietoisen riskin että saatan pettyä. Puku tuli ja sehän oli aivan täydellinen! Muutama pieni reikä kirjailussa ja lyhennystä vaatii, mutta ompelija sanoi että pystyy korjaamaan ne helposti. Ilmoitti minulle hinnan korjauksista jonka ilmoitin sitten sinne liikkeeseen ja he hyvittävät summan tilille. Puvun hinnaksi tuli siis 269€

Olen ollut kerran naimisissa ja silloin maksoin puvusta n.1200€, ihan älytöntä... :hysteric:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

juu minen myöskään haluu maksaa montaa sataa puvusta jota käytän vaan kerran.tietty jos rikas olis..heh.Mie tilaan pukuni usa:sta eikä hintaa tuu ku vajaa 70e :D se pukuhan ei varsinainen hääpuku oo vaan itseasiassa kaason puku.mutta kyllä minusta ihan hääpuvulta näyttää.. :)mii laik! <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen katsellut pukuja 100-200e paikkeilla ja aivan upeita ovat vaikka ei miljoonia maksakkaan ;):-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maistraatissa käyttämäni polvimittainen puku oli 199 USD, juhlapäivän pitkä hääpuku oli 700 eur (korjauksineen).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin kerran käytetyn ihanuuden, maksoi 150e ja muokkaus(kavennusta hieman)siihen päälle n.60e...kerrankin kävi tuuri :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun pukuni tulee maksamaan varmaan reilun 1000€.

Mulle tulee uniikki, suomalaisella ompelijalla teetetty puku.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1400€ pelkkä puku, päälle vielä korjaukset ja asusteet... Mietityttää kyllä, mutta tää ois ihan ainoa joka on miellyttänyt silmää näin paljon!! Miinuksena vielä, että pukua ei voi sovittaa etukäteen, vaan tilaus on ostopäätös. :hysteric: Kuitenkin olen sitä mieltä, että jos tilaan parilla sadalla saman mallin teetettynä ulkomailta, niin riski siitä että materiaalit ovat huonolaatuisia tms jälki ei ole haluamaani, niin on pelottava... Tilaamalla aidon suunnittelijan puvun, varmistun laadukkuudesta vaikka hintaa tuleekin monin verroin enemmän...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kerran käytetty prinsessamekko 375e + 10e postimaksut

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1400€ pelkkä puku, päälle vielä korjaukset ja asusteet... Mietityttää kyllä, mutta tää ois ihan ainoa joka on miellyttänyt silmää näin paljon!! Miinuksena vielä, että pukua ei voi sovittaa etukäteen, vaan tilaus on ostopäätös. :hysteric: Kuitenkin olen sitä mieltä, että jos tilaan parilla sadalla saman mallin teetettynä ulkomailta, niin riski siitä että materiaalit ovat huonolaatuisia tms jälki ei ole haluamaani, niin on pelottava... Tilaamalla aidon suunnittelijan puvun, varmistun laadukkuudesta vaikka hintaa tuleekin monin verroin enemmän...

Mä en kyllä uskaltais tilata noin kallista pukua ilman sovitusmahdollisuutta. :unsure:

Kannattaa kysäistä ompelijoilta vastaavan puvun teettämistä, voi tulla jopa halvemmaksi ja saa takuulla istuvan puvun.

Muokattu: , käyttäjä: Terei

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miekii Morsein kirjotan tänne nyt ekaa kertaa - iikk :)

Häät vuoden päästä ja eka puku on sovitettu. Ollaan kaverin kanssa hyvin samankokoisia ja lähdin sovitusreissulle hyvillä mielin. Talonrakennus näköjään tehny tehtävänsä - selästä jäi ainakin 5 cm auki.. En nimittäin halua laittaa pukuun ihan mahottomasti rahaa, toivottavasti vaikka joku vanhojenpäivien puku tai tarjousmorsmaikkupuku löytyis jollain max 300€:lla. Käytetynkin voisin ostaa jos vaan hyvä löytyis. Puvun tulisi olla sellainen että sitä voi jatkossakin hyödyntää vaikka iltapukuna tai muuna juhla-asuna.

Kirjottelin just ylös paikkoja joissa vois käydä sovittamassa: Tampere, Helsinki, Lappeenranta.. Taitaa kilometrejä tulla ja siten taas tavallaan hintaakin puvulle. Tallinnaan mennään joka tapauksessa nyt syksyllä tai alkutalvella ja sieltä katson sillä reissulla pukuja. Varta vasten en sinne lähde. Puvuissa kuitenkin vain taivas on rajana..

Tsemppiä kaikille puvun etsintään!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään