Kaley

Kuvia omasta kihlasormuksesta

169 viestiä aiheessa

Tässä minun kihlani. Se vaihtuu sitten vajaan vuoden päästä oik. nimettömään, kun sopivaa vihkiä en rinnalle ole löytänyt ja yhdistelmästä tulisi aikas leveä... Eli sitten tulee tod.näk. yksinkertainen titaanisormus + timanttititaanisormus.

Minun kihla

Miehellä samanlainen ja hänellekin vaihtuu sormus, mutta hän ei ole osannut vielä päättää millainen... Tod. näk. valkokultainen, sileä ja leveä.

Muokattu: , käyttäjä: <3 280612 <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onpa teillä hienoja kihlasormuksia!! Mulla on ihan tavallinen puolipyöreä keltakultainen kihla. Kuvaa en valitettavasti osaa laittaa, mutta eiköhän jokainen osaa tämän kuvitella mielessään. Leveyttä on 3mm.

Olen salaa haaveillut shinig star-sormuksesta, sellainen taisi olla tässä ketjussa kesäprinsessalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tässä tämä mun oma kihla :) Hopeinen, luultavasti zirkon-kivellä. Anteeksi kuvan huono laatu ja epäselvyys :/ Muokattu: , käyttäjä: riiT

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on tämä. :) Tykkään hirveästi, kuvasta ei ehkä saa oikeaa käsitystä, kimaltelee kauniisti sormessa. :-X Miehellä on ihan perinteinen sileä keltakultainen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

sormukset.jpg

Minun on kiiltävä ja miehen on tuo matta, jossa pieniä viivoja. Titaanisormuksia ovat. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun kynsimallikuvassa näkyy kihlasormustani joka on Sandbergin mallistosta :-X

8628730.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Terei, jos sopii kysyä niin mistä ostit ja millä hinnalla?

Anteeksi, ihan jäänyt huomaamatta tämä kysymys :blush: Sormus on Kultajousesta. Koitin etsiä sivuilta hintatietoja, mutta en löytänyt enää. Ei ollut kallis.

Sugar Plum Fairylle kiitokset kynsikehuista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä meidän kihlasormukset, mulle tulee vihkisormus sormeen 11.11.11.

post-34072-1316434690,5409_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä oma uusi ihanuus

IMG_1098.jpg

Tämä on oikeastaan jo toinen kihla koska sovittiin, että uusitaan vanha joka jo nyt on kärsinyt... Tämän olisi paree pysyä hyvänä hyyyyvin monta vuotta! Tosin tätä en pidä sormessa kun remontoin tms :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

rings-box.jpg

Tänään juuri pujotimme sormukset sormiin, olen onnesta mykkyrällä... :-X Minun on tuo mattapintaisempi, 4mm leveä teräs-titaanisormus, miehellä pelkkää titaania ja reunat kiillotettu sekä leveyttä hiukan enemmän (vaikkei sitä tuosta kuvasta näykään).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Torstaina saatiin Morrikselta kihlat, rakkautta :-X

sormus2-1.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Golden Eagle

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan on tavallinen 3mm puolipyöreä keltakultarinkula, mutta on kyllä niin rakas etten raaskisi käydä edes pienennyttämässä vaikka olis vähän pakko kun tippuu sormesta.. :) hetken kävi mielessä josko siihen istuttaisi blingiä mutta enpä sitten sen enempää ainakaan tällä hetkellä lämmennyt ajatukselle. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En näköjään ollut omani kuvaa laittanut, ihastellut vain muiden kaunokaisia.

Tällainen on kihlani:

033_s5444v.jpg

9 x 0,11ka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

003_011.jpg

Meillä on vielä puolisentoista kuukautta tällaiset, olleet sormessa noin 6 vuotta. Ihana ja rakas, mutta sen kanssa ei saanut minkäänlaista vihkiä sopimaan. Uudet versiot ovat sitten pelkistetymmät.

Oi, meillä samanlaiset! En hennonnut vaihtaa, joten nyt yhdistettynä Kultajousen Princess malliston trilogy-sormukseen. Sopii tai ei, siinä se nyt on kaverina :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

sormus.jpg

Tälläinen minulla: valkokultaa ja 5x0,05. Kaveriksi sitten 7 timanttinen jossa ainakin se keskimmäinen olisi 0,07 ja muut 0,05 tai 6x0,07 ja keskimmäinen reippaasti isompi. Numerot siksi niin tarkkoja kun 5vuoden seurustelulla kihloihin ja 7 vuoden seurustelulla naimisiin. Minusta on jotenkin kiva kun vuodet toistuu sormuksissakin

Muokattu: , käyttäjä: Hemera

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä sain vähän aikaa sitten Palladium kihlan sormeeni, ja todella kaunis on ja toivon että myös säilyy hyvänä ilman sen kummallisempia naarmuja:)

Tässä muutama kuva minun sormuksestani, Tekijänä Kultaseppä Pasi Torkkeli:

http://www.flickr.com/photos/75300764@N08/6859266424/in/photostream

http://www.flickr.com/photos/75300764@N08/7005017639/in/photostream

Sormuksessa on vaaleanruskea 0,71ct timantti ja 16kpl 0,02 kirkkaita timantteja. Aivan upea ja todella näyttävä sormus, juuri sellainen kuin halusinkin. Löysyin sormuksen kultasepän Facebook-sivuilta, ja täytyy sanoa että tuli juuri sellainen kuin halusinkin:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana huomata, miten erilaisia kihlasormuksia on käytössä! :) Itselläni kihlasormus tulee olemaan varmasti pitkään ainoa sormukseni, joten haluan sen olevan näyttävä ja omanlainen. Sitä paitsi tässä kihlausvaiheessahan hankimme molemmille sormukset, joten kihlasormuksella tulee olemaan varmasti erityinen tunnearvo.

Teetätän sormukseni ihanalla vanhanaikaisella kultasepällä. Keskelle uraan tulee punos, ja reunat ovat sileät. Yritän kuumeisesti päättää, olisiko punos valkokultaa vai keltakultaa. Muuten sormus on keltakultaa. Tulen tänne päivittämään kuvat, kun sormus on valmis!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla on samanlainen ¨^¨^ 7 kivellä kuin ylläolevilla tuo valkokulta rivisormus

Muokattu: , käyttäjä: eekoo

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään