Jump to content
Naimisiin.info

Hotelli Fabian, Helsinki


Kitty*

Recommended Posts

Löysin netistä juuri todella kiehtovan oloisen hotellin eli boutique Hotel Fabian. Hotelli tuntuu olevan aika uusi ja kaipaisinkin nyt kokemuksia kyseisestä paikasta. Mitä tykkäsitte huoneista ja minkä hintaisia olivat, millainen henkilökunta, onnistuuko myöhäinen huoneenluvutus? Kaikki tieto tervetullutta!

Muokattu: , käyttäjä: Kitty*
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

nyt on kokemusta, jos vielä ehtii vaikuttamaan päätökseen... hieno hotelli ja mielettömän hyvä palvelu. hotelli saa ehdottomasti täydet suositukseni! meillä oli style room ja hääpaketti. tarjousta kannattaa kysellä.

Muokattu: , käyttäjä: kuutti83
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Oliko teillä myöhäinen huoneenluovutus? Emme ajatelleet ottaa hääpakettia kun sen hinnalla yöpyy jo melkein kaksi yötä, mutta hyvä kuulla, että hotelli täytti odotukset :) Olitteko tyytyväisiä aamupalaan/ oliko aamupalalla tungosta?

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli tuo hääpaketti vähän sovellettuna. Kun ottaa (esim. sähköpostitse) yhteyttä ja kertoo mitä haluaa, he laskeskelevat kyllä tarjouksen.

Meillä ei ollut myöhäistä huoneenluovutusta, koska jatkoimme "juhlimista" seuraavana päivänä.

Aamupala oli ihan mielettömän hyvä. Saimme etukäteen valita listalta, mitä kaikkea siihen haluamme, ja jotain ekstraakin oli. Meille aamiainen tuotiin siis huoneeseen, täsmällisesti siihen aikaan, jolloin olimme sen halunneetkin. Aamupalalla ei näyttänyt olevan kuitenkaan tungosta ainakaan sisäpihan puolella. Kyseessä oli helatorstain aamu, joten en tiedä millainen tilanne viikonloppuina on.

Link to comment
Share on other sites

Minkä verran tuo hääpaketti Fabianissa maksoi?

Minäkin kiinnostuin tästä hotellista. Näyttää tosi kivalta! :)

Link to comment
Share on other sites

Booking.comista huomasin, että nyt siellä on jo yli 600 arviota ja keskiarvo on 9.2, joka on PARAS Helsingissä! Vau! Mä aivan innostuin tuosta Fabianista. Täytyy kysyä sulhon mielipidettä hetipian! Itseasiassa laitoin jo sähköpostia, se kun ei olisi tähän aihaan hereillä mutta itse olen yövuorossa. :D

Link to comment
Share on other sites

Käytiin katsomassa sulkin kanssa Fabian ja nuo kaikki huonetyypit läpi ja se hotelli on vielä ihanampi kun kuvissa!!! Todella ystävällinen palvelu kun tällaiset superaikaisessa olevat morsiametkin otetaan avosylin vastaan ja annetaan oma kierros hotellissa :girl_haha:

Me varattiin pe-su style+ omalla parvekkeella 300€ sis. aamupala <3

Hääpaketti olisi ollut tuossa style+ huoneessa 280€ sis. tuoreita ruusuja, käsintehtyjä Chjokon suklaita sekä tuoreita mansikoita ja pullon samppanjaa. Lisäksi pakettiin kuului aamiainen tarjoiltuna huoneeseen silloin kun itselle sopi sekä myöhäinen huoneen luovutus klo 14.00.

Me ainakin päädyttiin mielummin ottamaan tuo kaksi yötä ^^ En malta odottaa kun se hotelli oli niin ihana (voisin asua siellä :P).

//edit osaankirjoittaa.com

Muokattu: , käyttäjä: Kitty*
Link to comment
Share on other sites

Hieno kuulla, että hotelli noin ensinäkemältä jopa ylitti odotukset! :)

Sulhoni oli vastannut heti aamulla sähköpostiini, että hyvältä näyttää ja kyllä kelpaa! Jee! Laitoin sähköpostia, ja mekin päädyttiin tosiaan varaamaan huone jo nyt ja ilman hääpakettia. Style -huone 165euroa. Style huone syystä että mua on aina viehättäny "vinokatot", mieskin tietää tän. Ja lisäksi haluan mieluiten sinne ylimpiin kerroksiin, missä Style-huoneet ovat. :) Kun ollaan vaan yksi yö niin emme tarvitse mitään omaa sisäänkäyntiä tai terassia/parveketta.

Oon aivan innoissani tuosta hotellista! :) Tosiaan, ihan loistavaa palvelua! Ystävällistä ja nopeaa.

Nyt on mietinnässä, että pitäisikö varata minulle ja kaasoilleni Comfort-huone häitä edeltäväksi yöksi. Jäänee vielä mietintään. :)

Link to comment
Share on other sites

Hieno kuulla, että hotelli noin ensinäkemältä jopa ylitti odotukset! :)

Sulhoni oli vastannut heti aamulla sähköpostiini, että hyvältä näyttää ja kyllä kelpaa! Jee! Laitoin sähköpostia, ja mekin päädyttiin tosiaan varaamaan huone jo nyt ja ilman hääpakettia. Style -huone 165euroa. Style huone syystä että mua on aina viehättäny "vinokatot", mieskin tietää tän. Ja lisäksi haluan mieluiten sinne ylimpiin kerroksiin, missä Style-huoneet ovat. :) Kun ollaan vaan yksi yö niin emme tarvitse mitään omaa sisäänkäyntiä tai terassia/parveketta.

Oon aivan innoissani tuosta hotellista! :) Tosiaan, ihan loistavaa palvelua! Ystävällistä ja nopeaa.

Nyt on mietinnässä, että pitäisikö varata minulle ja kaasoilleni Comfort-huone häitä edeltäväksi yöksi. Jäänee vielä mietintään. :)

Me mietittiin sen Style huoneen ja parvekkeellisen Style+ huoneen välillä ja päätös oli todella vaikea! Parvekkeelliseen päädyttiin sen takia, että siinä olisi ihana sitten viettää häitä edeltävää iltaa mikäli sää sallii :) Se että olenko mä siellä sulhon vai kaason/kaasojeni (saakohan sinne lisävuoteen?) kanssa edellisen yön niin näkee vasta myöhemmin.

Olivat sitten ilmeisesti nostaneet hintoja meidän varauksen jälkeen :o Aikaisessa olemalla ainakin säästää jos ei muuta, nimittäin ensi vuoden puolella noiden huoneiden hinnat voipi hyvinkin vielä nousta.

Hei muuten siinä huonetyypissä minkä varasitte niin oli myös ranskalainen parveke (tai ainakin siinä mitä me käytiin kattomassa). Sitä ei muistaakseni siinä virtuaalikierroksessa näkynyt.

Link to comment
Share on other sites

KITTY, Jjo, parvekkeellinen varmasti teidän tapauksessa hyvä, kun on 2 yötä kyseessä. :) Kuulostaa niin kivalta tuo edellisen illan mahdollinen illanvietto siinä partsilla :) Mun käsittääkseni sinne saa lisävuoteen ja se maksaa 50e. Näin olin ymmärtävinäni sieltä sivuilta kun jostain ongin itsekin tuota tietoa.

Ai ranskalainen parveke! No sehän olis kiva. Kelpais kyllä. :)

Noi hinnat oli muuten vähän eri riippuen yöstä! :o Toukokuussa jonain la-su yönä oli toi Style-huone 200e! Onneksi juhannuksena sitten vaan sen 165e. Ja tosiaan, hinnat voi hyvinki vielä nousta kun tajuavat olevansa asiakasarvioiden kärjessä jne, niin oli tosiaan hyvä varata jo nyt! Jes!

Muokattu: , käyttäjä: yael
Link to comment
Share on other sites

KITTY, Jjo, parvekkeellinen varmasti teidän tapauksessa hyvä, kun on 2 yötä kyseessä. :) Kuulostaa niin kivalta tuo edellisen illan mahdollinen illanvietto siinä partsilla :) Mun käsittääkseni sinne saa lisävuoteen ja se maksaa 50e. Näin olin ymmärtävinäni sieltä sivuilta kun jostain ongin itsekin tuota tietoa.

Ai ranskalainen parveke! No sehän olis kiva. Kelpais kyllä. :)

Noi hinnat oli muuten vähän eri riippuen yöstä! :o Toukokuussa jonain la-su yönä oli toi Style-huone 200e! Onneksi juhannuksena sitten vaan sen 165e. Ja tosiaan, hinnat voi hyvinki vielä nousta kun tajuavat olevansa asiakasarvioiden kärjessä jne, niin oli tosiaan hyvä varata jo nyt! Jes!

Oi kiitos tiedosta! Itse varasin suoraan hotellin myyntipalvelusta niin ei ollut mitään puhetta noista lisävuoteista :) Täytyypä vielä kysäistä lähempänä ajankohtaa, että kuuluuko lisävuoteella yöpyvälle myös se aamupala :)

Siis 200€?! No on kyllä hinnat nousseet sitten reilumminkin :P Tosin suunnilleen yhtä hyväksi arvosteltu Hotel Havenin samantasoinen huone maksaa yöltä n.190€ joten varmaan alkaa olla nyt Fabianinkin hinnoittelu kohdallaan. Ei kyllä käy kateeksi niitä jotka maksaa tuon parisataa yhdestä yöstä ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ihanaa kuulla noin positiivisia arvioita. Varasin juuri äsken meille romantiikkalomasen hotelli Fabianista, viivytään ma-to style+ huoneessa ja hinta on vaivaiset 150€/huone.

Link to comment
Share on other sites

Noi hinnat oli muuten vähän eri riippuen yöstä! :o Toukokuussa jonain la-su yönä oli toi Style-huone 200e! Onneksi juhannuksena sitten vaan sen 165e.

Tajusin muuten tohon toukokuun hintoihin vaikuttavan seikan nimittäin tulevat jääkiekon MM kisathan on sillon ;)

Link to comment
Share on other sites

Ihanaa kuulla noin positiivisia arvioita. Varasin juuri äsken meille romantiikkalomasen hotelli Fabianista, viivytään ma-to style+ huoneessa ja hinta on vaivaiset 150€/huone.

Et varmasti pety! Hotelli oli niin ihana ja henkilökunta tosi palvelualtista <3

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Onko kellään tuoreita kokemuksia Hotelli Fabianista? :)

Jollei ole, niin mää voin kertoa sitten tasan 2 viikon kuluttua. :D

Link to comment
Share on other sites

Me vietettiin maaliskuussa meidän hääviikonloppu Fabianissa eikä ole muuta kuin kehuttavaa paikasta. Oikein on mukava henkilökunta ja muutamat erikoisjärjestelytkin hoituivat näppärästi (esim. tarvittiin lisää tuoleja huoneeseen). Hotellille juhlista palatessa meitä oli odottamassa huoneessa hotellin onnittelut ja suklaata (meillä ei ollut siis mitään hääpakettia tms.). Oltiin Style-huoneessa 606, kuvia siitä esim. tässä arvostelussa.

Taitaa vähäisistä kommenteista huolimatta olla aika suosittu hääyöhotelli muutenkin, meidän lisäksi samaan aikaan siellä oli kaksi muutakin hääparia :D

Muokattu: , käyttäjä: miomao
Link to comment
Share on other sites

Ehdottomasti suosittelen minäkin reilun viikon takaisen kokemuksemme perusteella. Varasimme hotellin todella myöhään, joten parveketta emme saaneet, mutta 44 neliön Style+ -huone ajoi asiansa ihan riittävän hyvin. Yövyimme hotellissa kaksi yötä ja otimme hääpaketin, joten lasku oli jossain reilun 500 tuntumassa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Mekin tykättiin! Hääpäivänä syötiin aamiaishuoneessa, mutta hääpäivän jälkeinen aamupala otettiin huoneeseen ja sitä oli kyllä ihana syödä siinä omalla parvekkeella <3

Muokattu: , käyttäjä: Kitty*
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...