Pongo

Kaaso ja ei-perinteiset häät

8 viestiä aiheessa

Onko ketään jonka häät eivät ole perinteiset, mutta joka haluaisi silti kaason? Olen itse pohtinut kaason hommaamista, mutta en tiedä keksisinkö kaasolle mitään tekemistä. Jollakin tavalla kaaso tuntuu kauniilta ajatuksena.

Vietämme siis häät kesäpäivänä sukumme kesämökillä/tilalla, järven rannalla kauniina kesäpäivänä ja yönä, häät ovat rennot ja vapaamuotoiset, vihkiminenkin suoritetaan jo aiemmin maistraatissa. Tehtäviä, joita olen kaasolle/bestmanille miettinyt, voisi olla sitten itse hääpäivänä grillin hoito (kyllä, näissä häissä grillataan, sopisi ehkä mieheni kaavailemalle bestmanille joka on kunnon grillihullu :D), saunan lämmitys, mutta siihen loppuu mielikuvitus. Ennen häitä en apua tarvitse, kortitkin teen graafikkona itse...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikai se haittaa jos kaasolle/bestmanille ei ole pitkää tehtävälistaa. :D Meille tulee kyllä suht perinteiset häät mutta jos kaason ja bestmanin otamme niin meillä ei ole heille mitään tehtäviä kun tahdon itse tehdä ja laittaa :grin:

Joten ehdottomasti ota kaaso jos tosiaan tahdot! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hih, kiitos! Voisin kyllä ottaa, pitää vaan sitten teroittaa huomattavasti perinteisemmän ja romanttisemman ystäväni mieleen että en kestä yhtään hösäystä... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin järjestämme ensikesänä ei-niin-perinteiset häät maistraattivihkimisineen. Kaaso kyllä auttaa minua kutsukorttien, istumapaikkalappujen ym. askartelussa sekä tulee maistraattiin huolehtimaan cd-soittimen käytöstä, pitää tietysti morsiuskimppua sormusten vaihdon aikana ja lukee kauniin runon, mutta itse juhlapaikalle en itsekään keksinyt paljoa tehtävää. Juhlapaikalla hän voisi huolehtia uudet tuikkukynttilät ja ulkotulet loppuunpalaneiden tilalle ja vetää ainakin yhden leikin. Tuossa muutama idea muillekin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä pyysin itselleni kaksi kaasoa, vaikka en usko käyttäväni heitä oikeastaan mihinkään käytännön työhön.. Suurin syy pyytää heitä kaasoiksi oli kai, että se on kaunis tapa osoittaa, että he ovat minulle tärkeitä. Toiseksi suurin syy on, että he varmaan järjestävät minulle polttarit! :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, eihän kaasolle ole pakko keksiä kamalaa tehtävä-määrää, vaan mun mielestä just se ajatus siinä on tärkein. Pystyy osoittamaan läheiselle arvostusta antamalla kaason kunniatehtävän. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluatko polttarit? Niissähän nimittäin olisi kaasolle hommaa jo yllin kyllin. Mä oon sanonut kaasoilleni, että heidän tehtävänsä on antaa henkistä tukea suunnitteluissa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaan vanhaa aihetta! Me aiomme mennä naimisiin ihan vain kahdenkesken, joko Suomessa tai mahdollisesti ulkomailla. En siis varsinaisesti tarvitse kaasoa (paitsi tietysti kaasoni voisi olla toisena todistajana maistraatissa, jos päätämme mennä Suomessa vihille), mutta kaipaisin kuitenkin Erityistä Häähössötyskaveria.  Tämän Erityisen Häähössötyskaverini haluaisin mukaan pukua etsimään ja ehkäpä hän voisi järjestää jotkin pienimuotoiset polttarit (lähinnä kokoontuminen kaverien kesken, ei suurempia ohjelmanumeroita). Onko kuitenkin jotenkin aliarvioivaa pyytää yhtä ystävistäni tähän hommaan? Mitään juhlia ei varmaan kuitenkaan tulisi (ehkä jotkut bileet jälkikäteen), ja jos menemme ulkomailla naimisiin, hän ei näkisi edes vihkimistä. Silti haluaisin jonkun nimetyn henkilön, jonka kanssa jakaa suunnitelmat ja unelmat. Siis joku muukin kuin tuo kihlattuni. :) Miten tämä Häähössötyskaveriksi pyytäminen kannattaisi mielestänne toteuttaa? Haluan, että ystäväni tietää että hommasta voi myös kieltäytyä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään