Guest Tipsukka81

3 tärkeintä (materialistista) asiaa hääjuhlassa

60 viestiä aiheessa

.

Muokattu: , käyttäjä: Tipsukka81

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva aihe, ja ompas vaikea valita kolme tärkeintä. :)

Fiiliksen ja onnellisuuden lisäksi tärkeää ovat ainakin:

1. Yhtenäinen linja. Olisi mukavaa että vieraat ajattelisivat kaiken sopivan yhteen, että värit ja teema toistuvat mukavasti ja sulavasti.

2. Kukat. Pidän kukista ja toivon niiden olevan sellaisia kuin olen suunnitellut ja kuvittelisin. :)

3. Vaatteet. Jotta keksin mikä se minun unelma puku on ja olen tyytyväinen valintaani ja tunnen itseni juhlapäivänä upeaksi ja valinta tuntuu täysin oikealta. :) Ja että miekkosillekin löytyy kivat vaatteet.

Itselleni ruoka ei ole niin tärkeää, mutta vieraille ja miehelleni kyllä varmaan. Herkut on ehkä enemmän minun juttu, hihih. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. Kumppani, se oikea elämän rakkaus! :gpari:

2. Kirkko & juhlapaikka

3. Ruoka & juoma

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kai ihminenkin koostuu materiasta, vaikkei toista voikaa omistaa? Toki ainakin omalla miehelläni on myös henkinen puoli... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle 3 tärkeintä on tällä hetkellä:(katotaan onko ne sitten häitten jälkeen ollu ne tärkeimmät :grin: )

1. Juhlapaikka

2. Ruoka

3. Kirkko

Mulle askartelut ei oo tärkeitä koska oon niin huono tekemään yhtään mitään ite, ja ei mulla kyllä hirveesti mitään visuaalista silmääkään oo kaikille koristeluille :grin: Kyllä toki puvut ja sormuksetkin on tärkeitä, mutta kyllä ne puitteet ne kaikista suurimmat asiat on. Ruoka tulee joka tapauksessa maksamaan melko paljon, niin haluan sit samalla että se on hyvää ja meiän näköstä. Mulla on sen suhteen ollu paljon visioita mutta realiteetit tajuttuani niistä on aika paljon joutunu luopumaan :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. Ruoka ja juoma

2. Juhlapaikka

3. Ohjelma (bändi mukaan lukien)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nää ei nyt oo mitenkään järjestyksessä mutta siis...

- meikki ja ennenkaikkea kampaus! Täytyy tuntea itsensä maailman kauneimmaksi :girl_haha:

- bändi ja dj. Ne kun osaa hommansa, kaikki viihtyy.

- onnistunut tarjoilu. Eli ruoka ja juomapuoli toimii ja mikään ei lopu kesken.

Henk.kohtanen ykkösmateria on sormus, mutta se ei taida vaikuttaa juhlaan ja sen viihtyvyyteen muiden kun mun osalta :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. Bändi ja DJ

Mielestäni he hyvin pitkälti luovat illan tunnelman, joten odotan heiltä paljon

2. Valokuvaaja

Haluan huipputason dokumentaarisen valokuvaajan juhliimme ikuistamaan kaikki hetket

3. Ruoka ja Juoma

Toivottavasti ruoka- ja juomavalinnat onnistuvat. Haluan panostaa hyvin viineihin, aveceihin sekä loppuillan juomiin (siideri, kalja, lonkero, booli)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onpas kiva keskustelu! :)

1. Juhlapaikka ja erityisesti sen tunnelmallisuus, lämpö, koristelut ym. Joku kolkko halli olis mun kauhukuva :grin:

2. Se, että mä ja mies tunnettais näyttävämme hyvältä eli puvut/kampaus/meikki ym.

3. Hääkakku (ja sitten miehellä on pakkomielle saada sellanen kokonainen varraspossu, jota pyöritetään tulen yllä :girl_haha: Se hänelle suotakoon).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bellamore, tuo on muuten kasvissyöjän painajainen! Toivottavasti teille ei ole tulossa sellaisia vieraiksi. :o Nim. Nähty on ja kauhusta kangistuin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei oo tulossa yhtään kasvissyöjää :) Olin itse sukujuhlissa samassa paikassa parisen vuotta sitten ja siellä oli juurikin tuollainen possu. Kuuluu itse asiassa paikan yhteen menuvaihtoehtoon. Eihän se kovin herttaiselta munkaan mielestä näyttänyt, mutta söin kuitenkin ja hyvää oli :)

Tuo on yksi harvoista asioista, joita mies oikeasti haluaa häihin (muuten hälle tuntuu sopivan mainiosti kaikki mun ehdottamat asiat enkä halua kokonaan päsmäröidä :grin: ) niin en henno kieltääkään. Toki täytyy olla myös jotain vaihtoehtoruokaa, jos joku ei halua syödä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. Se että tuntee olevansa hääpari, eli puku, kampaus, meikki ym. Kun kerran on tarkoitus mennä naimisiin, mennään kunnon pimp my bride -meiningillä. :girl_haha:

2. Hääkakku - pullahiiri täällä :flirt:

3. Juhlapaikka - meidän juhlapaikka on sellainen jossa olen käynyt lapsesta asti erilaisissa juhlissa, joten mukava pitää juhlat paikassa jossa on hieman oman historian havinaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei mitenkään järjestyksessä nämä, mutta tässä minun tärkeyslistaa :)

-Mieluisa hääasu (puku, asusteet) sekä minulle että sulholle, jotta tunnemme itsemme kauniiksi hääpariksi hääpäivänämme.

-Teemaan sopivat koristeet, joilla luodaan tunnelmaa.

-Kaunis vihkikirkko ja juhlapaikka, johon kaikki vieraat mahtuvat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan kauhean vaikeaa listata kolme tärkeintä, mutta tässä mun ehdottomansupertärkeät jutut

1. Ruoka ja juoma. Ruokaa ja juomaa tulee olla riittävästi ja niiden täytyy olla hyviä. Meillä taidetaan syödä koko ilta. :D

2. Pukeutuminen ja ulkonäkö. Sekä morsiamen että sulhasen pukuun panostetaan. Kummallakin täytyy olla hyvä fiilis omassaan. Kuten joku aikaisemmin mainitsikin, haluamme näyttää päivänsankareilta, morsiamelta ja sulhaselta ja haluamme, että kaikki huomaavat, että näytämme hyvältä. :)

3. Koristelut. Haluamme (tai erityisesti minä haluan), että koristelut ovat yhtenäiset ja tyylikkäät. Pidämme myös leikkisyydestä, joten väriä ja iloa saa olla, mutta tyylikkäästi. Olen tarkka koristeluiden ja askarteluiden suhteen ja niitä onkin pohdittu, suunniteltu ja tehty pitkään ja hartaasti.

Kirkko ja juhlapaikka ovat tietysti myös tärkeitä, mutta listasin vain ns. pienempiä asioita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma top3

1. Morsiamen ulkonäkö :grin: Siis ihana puku, täydellinen meikki ja täydellinen kampaus. Haluan olla hääpäivänäni sulhasen edessä kauneimmillani.

2. Valokuvaus - haluan niin kauniita kuvia, että ne voi vaikka kehystää! Taitava valokuvaaja on meille jo onneksi varattu.

3. Hääjuhlan ja kirkon ohjelmanumerot - odotan jo innolla muun muassa isäni ja sulhaseni puhetta, ja ystävieni lauluesityksiä :-X Toivon, että kaikki viihtyvät häissämme!

Huh, vaikutanpa pinnalliselta ja itsekeskeiseltä. No, tässä olikin kyse vähän pinnallisemmasta top3-listasta. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. Hyvä ruoka ja juoma

2. Viihtyisä ja tyylikäs juhlapaikka

3. Valokuvat

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. hääpuku, meikki ja kampaus

2. juhlapaikka

3. ruoka/juomatarjoilu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No hyvä Bellamore että ei ole tulossa kasvissyöjää! Itse en pystyisi olemaan samassa tilassa tuollaisen kanssa. Mutta täytyyhän tosiaan niiden miestenkin tietysti antaa jotain päättää.

Tärkeitä mulle ainakin:

1. Molemmat tuntee olonsa hienoiksi ja kauniiksi/komeaksi.

2. Jälkiruokatarjoilun ja ruoan herkullisuus ja monipuolisuus.

3. Juhlien ohjelman ja tunnelman "flow", että aikataulu on suunniteltu hyvin ja toimii sopivasti (ei tietenkään liian tarkkaa).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kolme tärkeintä minulle olisi kaikessa pinnallisuudessaan seuraavat..

1. Hääpuku, kampaus ja meikki > ulkonäkökokonaisuus

2. Juhlapaikan koristelu kokonaisuutena

3. Valokuvat

Selvennyksenä hieman; hääpäivä jos joku on päivä josta toivotaan jäävän monia kuvallisia muistoja, joten ei ole mielestäni ollenkaan yliampuvaa tähdätä siihen että näyttää hyvältä:) Kun minua ja sulhoani kerran juhlitaan, saanen tälläytyä parhaimpiini;)

Juhlapaikan koristelu taas on minulle tärkeää vieraiden viihtyvyyden kannalta. Haluan että vieraat tuntevat olonsa mukavaksi ja huomaavat että vaivaa on nähty heidänkin eteensä. Lisäksi olen syvimmiltäni ehta visualisti, ja haluan olla kauniiden asioiden äärellä, joten luontaisestikin tulee aherrettua sitten juhlien eteen;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edit. poistettu

Muokattu: , käyttäjä: Daliya

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jälkikäteen mietittynä hääpäivän onnistumisen kannalta tärkeintä oli:

1. Ruoka ja juoma (molemmat hyviä ja laadukkaita, kauniisti laitettuna ja todellakin riittävästi)

2. Juhlapaikka (toimivat tilat, meidän näköinen juhla, rentoa oloa, teematnäkyivät kaikkialla)

3. Oikea lääkitys (minulla oli nielunpääntulehdus ja aamulla hävisi ääni. Jää upeat puvut ja kauniit kampaukset - jotka siis myös oli- toiseksi, kun särkylääkkeiden ja kortisonitablettien voimalla pystyin kuin pystyinkin pihisemään tahdon ja puheeni sulhaselle)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mielenkiintoinen aihe. Mä olen sellainen anti-hääihminen, eli en pidä hössötyksestä enkä järin suunnitelmallisesta työskentelystä häidemme suhteen. En myöskään ole materialisti, eli kaikki turha krääsä on karsittu häistä pois ja yksinkertaistamme bileitä juurikin sen takia, ja toinen, mikä tietysti vaikuttaa on raha.

Voisin kuvitella, että jos mieheltäni kysyisin, hän olisi ihan yhtä mieltä asiasta.

1. JUOMA (+ruoka) . Nuoria kun ollaan, niin vieraatkin ovat. Tuntuu aika huvittavalta ajatella, että listaan juoman ykkössijalle, mutta todellisuudessa ihmiset rentoutuvat ja nauttivat juhlasta enemmän kun on alkoholia veressä. On vaikea kuvitella häitämme ilman alkoholia. Ruoka toki on vieraiden kannalta ykkönen, sillä se on kallein osuus häiden kokonaisbudjetista ja asia, josta kaikki hyötyvät. Ruokapuoli on siis täysin vieraita varten suunniteltu ohjelmanumero, itselle täysin toissijainen juttu.

2. BÄNDI. Elävä musiikki on kaiken aa ja oo. Se saa vieraat liikkeelle pöydistään ja pitämään hauskaa.

3. KULJETUKSET. Haluan, ettei kukaan vieras joudu takiamme pulittamaan suuria summia taksikuskille. Juhlapaikka ei sijaitse kotipaikkakunnallamme, joten ihmiset saattavat joutua kulkemaan kaukaakin päästäkseen juhliin tai kotiinsa. Olemme huolehtineet juhlapaikalle 3 vanhaa tuttuamme, jotka hoitelevat mummoja ja mammoja kotiin kun sen aika koittaa.

Aika vierasperäistä ajattelua, mutta koen hääjuhlamme olevan sitä varten. En halua kenenkään lähtevän juhlistamme naama rutussa. Itse emme viihdy keskipisteenä, joten virallisten osuuksien jälkeen heitämme todellisesti vapaalle ja juhlimme liittoamme ystävien ja sukulaisten kesken.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään