Guest Tipsukka81

3 tärkeintä (materialistista) asiaa hääjuhlassa

60 viestiä aiheessa

1. Pitopalvelu - käytännössä siis se, ettei hääparin tai läheisten tarvitse säätää tarjoilun, kahvin keiton ja boolin kanssa.

2. Puolison dj-söpöily :wub: ja meidän yhteinen äänimaisema

3. Molempien asukokonaisuudet, se, että olo on kotoisa ja hyvännäköinen

(4.Kierrätyshenkinen ja vähän hassu somistus )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä se meillekin taitaa olla jo aikaisemminkin vilahdellut kolmikko:

1. Valokuvat - suurin ja tärkein muisto juhlasta :wub:

2. Juhlapaikat - sopivaa idylliä meidän makuun ilman, että pitää käyttää omaisuus koristelemiseen :)

3. Puvut - pakkohan se on myöntää, ei sitä missä tahansa vaatteessa halua tulla vihityksi :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Apua, tosi vaikea valita kolmea! Jotenkin kuvittelisin, että vieraille tärkeimpiä ovat ruoka&juoma, juhlapaikka ja ohjelma, mutta itselle morsiammena ehkä tärkeimpiä on 1. morsiuspuku 2. koristelut&juhlapaikan ulkonäkö 3. valokuvat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. kirkko ja juhlapaikka

2. valokuvat

3. morsiamen ulkonäkö :girl_haha:

jos muuta kuin materialistisia seikkoja mietitään, niin ylivoimaisesti tärkeintä: hääparin onnellisuus :girl_in_love::-X

zooey likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. Morsmaikun kampaus. Tää tuntuu ehkä siks itestä materialistiselta, kun mulla on superlyhyt ja superhelppo tukka, mutta haluan kuitenkin ammattilaisen laittavan sen, kun haluan jonkun pannan/koristeen ja haluan, että se on hyvin aseteltu ja muutenkin tukka pysyy koko päivän.

2. Puvut. Haluan istuvat ja hyvännäköiset puvut molemmille, ja vaikka alkuun ajattelinkin oman kohdalla pihistää puvusta, niin päätin siihen nyt kuitenkin hampaita kiristellen sitten rahaakin pistää.

3. Ruoka. Halutaan hyvää, laadukasta ja ehkä hieman erikoisempaa ruokaa, ei mitään perus paahtopaistia meille siis :D Rafla, jossa juhlat on, on Välimerelliseen ruokaan suuntautunut, ja ite haaveilin cannelooneista, niitä voisi olla liha- ja kasvistäytteellä, sit boolina sangriaa, kakuksi vaikka tiramisun makuista hyytelökakkua... 8P~~~~~ (missä kuolaava hymiö, mä vaadin)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ruska älä välitä, täällä juoma myös top sijalla!! :D

Eli

1.Juoma ( + se ruoka siinä sivussa ). Olen kova järjestämään illanistujaisia kotonakin, joissa ystäviä on aina 10-20 paikan päällä. 30v juhlistani odotettiin paljon ja sitä kaverit saivat, eli juotavaa ja musiikkia riitti!

Tätä odotetaan aivan varmasti häiltämme ja sitä he tulevat saamaan.

2.Ulkonäkö / vaatetus etenkin tietenkin minun kohdallani.. tahdon olla tyrmäävän kaunis, tahdon että mieheni henki lähes salpautuu nähdessään minut ;)

3. Musiikki ( bändin tahdon ja näyttäisi siltä että sen saan levysoiton lisäksi ). Eli meidän häissä bailataan, valssista raskaampaan rokkiin ja heviin.

Muokattu: , käyttäjä: elo2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Monet asiat ovat tärkeitä häidemme onnistumisen kannalta, mutta ehkä kolme kaikkein oleellisinta ovat:

Juhlapaikka meidän tyylisemme hääpaikka on äärimmäisen tärkeä. Tämä on asia, josta emme olleet valmiita juurikaan tinkimään ja löysimmekin juuri sopivan paikan omaan budjettiimme sopivalla hinnalla.

Ruoka suurin kauhukuvani on varmasti se, että ruoka on kylmää eikä sitä ole riittävästi. Haluan ehdottomasti, että ruoka on hyvää ja että jokainen varmasti saa vatsansa täyteen.

Valokuvat varsinkin ne viralliset hääkuvat. Haluan, että voin hyvällä mielin katsella kuvia vielä kymmenen vuoden päästäkin :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kolme tärkeintä materialistista asiaa meille ovat:

1. Bändi

2. Ruoka ja juoma (täytyy olla hyvää ja riittävästi)

3. Hääparin ulkonäkö (asut, hiukset, meikki, yms.)

Oikeasti kaikkein tärkeintä meille on se, että juhlissa vallitsisi lämmin tunnelma, ja että hääparilla ja vierailla olisi hauskaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille kolme tärkeintä ovat:

1. Tarjoilu (ruoka ja juoma siis)

2. Juhlapaikka (koristelut, toimivuus)

3. Morsiamen ja sulhasen ulkonäkö

Tietenkin myös tunnelma ja vieraiden viihtyvyys ovat tärkeitä asioita ja se, että päivä on meidän näköisemme ja saamme viettää sen meille tärkeiden ihmisten kanssa. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on kyllä vaikea valita kolme tärkeintä. Voisin listata asioita vaikka kuinka....

Ehkä kuitenkin,

1. Kirkko, jossa meidät vihitään, on ollut jo pikkutytöstä asti se vihkikirkko minulle. Kaunis kivikirkko on kaunis ja siinä on jotakin kodikasta.

2. Bändi luo hyvin pitkälle omalta osaltaan illan tunnelmaa juhlapaikalla. Tietenkin vieraat ovat suuressa roolissa, mutta hyvä bändi osaa vaikuttaa positiivisesti tunnelmaan.

3. Koko päivän yhtenäinen koristelu näkyy jokaisessa otetussa kuvassa. Vieraat näkevät "teeman" ja koristelut ensimmäistä kertaa saadessaan kutsut, saapuessaan kirkkoon ja juhlapaikalle. Haluan, että kuvat näyttävät myös siltä, että ollaan oltu samoissa juhlissa ja vaikka paikat vaihtuvatkin päivän ja illan aikana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tietystikki juhlista pitää tulla rennot ja omannäköiset, mutta asioita joista ei haluta tinkiä top3:

-ruoka ja juoma

-hyvä hääohjelma

-teema ja siihen liittyvät koristelut

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hauska aihe! Mun listalla on tosin jaettu kolmas sija ;)

1. Ruoka ja juoma. Toivon, että molemmat ovat erittäin hyviä ja että niitä on riittävästi

2. Juhlapaikka luo tilaisuudelle raamit ja tietynlaisen tunnelman. Merenrantapaikka oli sulhaselle erittäin tärkeä.

3. Hääparin ja myös vieraiden ulkoinen olemus. Erityistä päivää on mielestämme syytä kunnioittaa asiankuuluvin vermein, ja siksi toivon, että myös armaat ulkomaanvieraamme ottavat toiveemme tosissaan ja kaivavat kravatin esiin. Omalta osaltani haluan tuntea oloni kotoisaksi ja tietenkin myös kauniiksi suurena päivänäni. Meikin on siis syytä olla itkunkestävä ja kampauksen paikallaanpysyvä.

3. Valokuvaus. Meille tulee dokumentaarinen valokuvaus, ja kuvaaja olikin ensimmäinen varattu asia ennen kuin edes päivä oli varmasti tiedossa. Sitä Oikeaa metsästettiin muutamakin ilta, ja löytyihän se.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. Visuaalisuus (pakko laittaa tämä yhdeksi nipuksi. Tämä kuitenkin sisältää monta tärkeää asiaa, kuten juhlapaikan, koristelut ja muun rekvisiitan eli palmut, bambubaarin, pyöreät pöydät, rantatuolit, tunnelmallisen valaistuksen, hääparin ja vieraiden asut jne... Kaikki nämä yhdessä luovat sen kokonaisuuden, joka on materiaalisesti ajateltuna ykkösenä minun tärkeysjärjestyksessäni

2. Ruoka ja juoma (kai nämäkin saa niputtaa yhteen ;) Hyvää ruokaa ja paljon, ihania drinkkejä (ja paljon!)

3. Salsabändimme kuubalaisine artisteineen.

Kyllä näillä Karibian tunnelmaan luulisi pääsevän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. Ruoka ja juoma

- Nämä on ehdottomasti oltava, muuten ei olisi meidän häät.

2. Hääpuku

-Mun prinsessahäistä ei voi puuttua ihanaa hääpukua (esim. värillinen iltapuku on nou nou) Tämä saa hääfiiliksen itsellä kattoon!

3. Bändi

- Olis tosi tylsät häät, jos ei olisi musiikkia ollenkaan tai jos tulis nauhalta.

Sitte tietty koristelut, kuvaus on kans tärkeetä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hui kuinka vaikea valita... tärkeitä asioita on muutamia ja niitä on hankala listata toisiaan tärkeämmiksi.

Ruoka ja juoma: tykkäämme itse hyvästä ruoasta ja myös vieraamme tietävät odottaa keittiömestarin tyttäreltä jotakin todella herkullista. Meidät taidetaan myös tietää, nuorina ihmisinä, juhlien järjetelemisestä ja siihen osana kuuluu juomat. Kamalin kauhukuva olisi, jos ruoka ja juoma loppuisi kesken (kuten menneenä kesänä kaksissa eri tuttavamme häissä)!

Valokuvaaja: kuvat ovat muisto juhlista ja niitä voi katsella kymmenien vuosienkin päästä. Itse olen aikanaan harrastanut valokuvausta ja opiskellutkin graafista-alaa, jonka takia arvostan valokuvia erityisen paljon.

Tunnelma / visuaalisuus: Jaoin tämän osan ja teen siitä tällaisen "paketin"... Haluan, että on kaunista ja tyylikästä, niin juhlapaikassa, kuin me morsiuspari itsekin. Mielestäni tämä vaikuttaa hyvään tunnelmaan. Loppusilauksen tunnelmaan luo loistava bändi. Nämä kaikki yhdessä luovat ihanat ja toivottavasti ikimuistoiset häät.

Muokattu: , käyttäjä: -Muru-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä olikin vaikeampi kuin luulin! Minun materialistiset jutut tuppaa olemaan sellaisia, jotka suoraan vaikuttavat tunnelmaan ja ihmisten viihtymiseen... Oma ulkonäkö ei yletä top3-listalle (vaikka käyn kampaajalla ja pukua on etsitty vaivalla yms.), sillä eniten odotan läheisten kanssa oloa, naurua, tanssia, hyviä muistoja jne.

 

1. Juhlapaikka - kaunis, mutta lämminhenkinen ja sopivan kokoinen, ja ei tarvitse koristella. Paikka vaikuttaa paljon siihen tärkeään ei-materialistiseen elementtiin eli tunnelmaan.

2. Ruoka ja juoma - nämä vaikuttavat myös paljolti ihmisten mielialaan (kaikkea riittävästi ja hyvää) sekä siihen, että mahdollisimman moni jaksaisi bilettää yömyöhään meidän kanssa.

3. Valokuvat ja toivottavasti ainakin vihkimisestä video - eli muistot hääpäivästä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nämä eivät ole järjestyksessä, mutta tällaiset asiat mieleeni tulee:

 

1. Ulkonäkökokonaisuus (Meikki, kampaus, puvut jne.)

2. Paikat (Kirkko ja juhlatila)

3. Valokuvat

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luulin, että tämä olisi ihan helppo valinta, mutta eipä oo.. Onko pakko olla tärkeysjärjestyksessä?  :D

  1. Ruoka - sitä on oltava ja paljon! Veikkaan, että monille vieraillekin saattaa olla sellainen joka jää mieleen positiivisena  :)
  2. Juhlapaikka - tärkeä osa hakemamme tunnelman luomisessa + koristeita ei tarvita, kun on kaunis miljöö!
  3. Minun ja sulhasen eleganssi - haluan tuntea oloni kauniiksi ja itsevarmaksi. Sekä katsella kuvia tyytyväisenä jälkeenpäin  :g_24:​ 

Lisäksi mietin valokuvauksia, bändiä ja kutsuja  :D jostain kumman syystä haluan nätit kutsut!  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hankalaa laittaa järjestykseen mutta mutta :)

1. Morsiusparin "ulkonäkö"

Eli morsiuspuku, sulhasen pukukokonaisuus, sormukset, kimppu, morsiamen meikki+kampaus+kynnet. Haluan olla päivän prinsessa :)

2. Ruoka ja juoma

Ruoan pitää olla hyvää ja sitä pitää olla riittävästi. Baarin pitää toimia. Jälkkärit ja karkkipöytä on itselle erityisen tärkeät.

3. Juhlapaikan "ulkonäkö"

Juhlapaikan pitää olla itselle mieluisa ja koristelut on minulle itselle todella tärkeät. Haluan kaiken olevan nättiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luulin, että tämä olisi ihan helppo valinta, mutta eipä oo.. Onko pakko olla tärkeysjärjestyksessä?  :D

  1. Ruoka - sitä on oltava ja paljon! Veikkaan, että monille vieraillekin saattaa olla sellainen joka jää mieleen positiivisena  :)
  2. Juhlapaikka - tärkeä osa hakemamme tunnelman luomisessa + koristeita ei tarvita, kun on kaunis miljöö!
  3. Minun ja sulhasen eleganssi - haluan tuntea oloni kauniiksi ja itsevarmaksi. Sekä katsella kuvia tyytyväisenä jälkeenpäin  :g_24:​ 

Lisäksi mietin valokuvauksia, bändiä ja kutsuja  :D jostain kumman syystä haluan nätit kutsut!  

Minä kans vastaisin just näin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ykkösenä ehdottomasti ruoka. Sitä on oltava riittävästi ja miun maun mukkaan tehtynä.

Kakkosena juoma. Sitäkin pitää olla riittävästi ja oltava suun mukasta.

Kolmosena juhlapaikka. Sen pitää olla (ja onkin) tuttu ja mukava paikka, joka sitten koristellaan nätiksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oijoi, näitä on kyllä hankalaa laittaa tärkeysjärjestykseen, mutta tässä minun kolmikkoni:

1) Morsiuspuku: tämä on ehdoton, koska hääpäivä on päiväni prinsessana ja haluan näyttää ihanalta!

2) Koristelu: olen jopa nähnyt painajaisia, että koristeet ovat unohtuneet, tai että juhlamme ovat jossain vanhan seuraintalon salissa niin, että pöydillä on parit tuikkukipot ja se siitä. Koristeluita on suunniteltu jo nut paljon ja tarkasti.

3) Ruoka: menumme on suppeahko ja esimerkiksi kakun jätämme pois, mutta kaiken pitäisi olla hyvää ja sitä on oltava riittävästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tärkein asia itselleni on ehdottomasti valokuvat, haluan että niitä on paljon, ja että ne ovat kauniita ja tunnelmallisia. Toinen tärkeä asia on hääpaikka. Meillä on vihkiminen hääpaikalla, joten paikan pitää soveltua siihen hyvin. Lisäksi olen nirso värien suhteen, ja hylkäsinkin yhden paikan vaan siksi, että siellä on vaaleansiniset seinät. Kolmantena tulee varmaankin hääpaikan koristelut, niiden pitää olla juuri sellaiset kuin olen visioinut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häiden kolme tärkeintä materialistista asiaa ovat

1. Valokuvaaja. Haluamme dokumentaarisen valokuvauksen koko juhlapäivästä aamuvalmisteluista lähtien. Kuvat ovat kuitenkin pysyvä muisto häistä, ja niihin haluan panostaa.

2. Ruoka. Emme tingi ruoasta, koska haluamme ruokaa olevan riittävästi kaikille, jotta jokainen vieras voi halutessaan ottaa lisää.

3. Vihkisormus. Jos sormus on sormessani koko elämäni, en todellakaan halua että se on hirveä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään