myrmy

Drinkkien nimet

3 viestiä aiheessa

Jaettaisiinko täällä ideoita, ajatuksia ja kokemuksia drinkkien nimiin ;).

Meidän hääbaariin on tulossa 10 erilaista drinkkiä ja olen tässä miettinyt erilaisia vaihtoehtoja kuinka drinkit nimeäisi.

Vaihtoehto 1: Metsästysteema. Mies on kova metsämies ja häävieraistakin löytyy paljon erähenkisiä ihmisiä. Drinksujen nimiä voisi olla esim. Soidinmenot, kaatoryyppy, mettämiehen aamukahvi..

Vaihtoehto 2: Karaoketeema. Häissämme on karaoke ja olemme kummatkin kovia lauleskelemaan. Drinkit voisi nimetä vaikka tunnettujen karaokebiisien mukaan (Rafaelin Enkeli, Mombasa, Hetki Lyö..). Tai vaihtoehtoisesti nimetä drinkit sellaisilla kappaleen nimillä joita itse tykkäämme lauleskella.

Vaihtoehto 3: Bänditeema. Mies fanittaa yhtä suomalaista yhtyettä kovasti ja drinksut voisi olla kyseisen bändin kappaleiden nimiä. Tai sitten erään toisen suomalaisen rokkibändin kappaleita, jonka keikalla olemme tavanneet ensi kertaa.

Vaihtoehto 4: Omasta elämästä-teema. Harrastuksista, töistä, perheestä, ystävistä, lemmikeistä jne. väännettyjä nimiä (Anopin unilääke, Myrmyn kesäjuoma...)

Tällaisia vaihtoehtoja olen punninnut, mielipiteet ja ehdotukset tervetulleita. Drinkkien oikeiden nimien käyttäminen ei ole vaihtoehto :grin:.

Ja tosiaan olisi mukava kuulla kuinka muut ovat drinksuja nimenneet tai toisten juhlissa nähnyt..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tulisiko kenelläkään mieleen pohojalaasaiheisia drinkkien nimiä? *pää lyö tyhjää*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! mites tällainen hääbaari käytännössä toimii? En oo ikinä kuullu moisesta ja rupes kiinnostamaan :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään