My_Dream_Wedding

Laadukas kosmetiikkasarja

17 viestiä aiheessa

Aion tehdä itse häämeikkini, mutta en tiedä mikä olisi laadukas ja kestävä merkki.

Sanotaan, että Dioriin/Guerlainiin ym. mulla ei ole varaa, mutta mitään Maybellineäkään en ajatellut.

Mitä kokeilisin? Haluaisin vahvan silmämeikin, ja tykkään helmiäissävyisistä luomiväreistä. Pohja saisi olla peittävä mutta ei mikään naamarimaski :D.

Aion harjoitella meikkiä etukäteen ja kokeilla eri vaihtoehtoja (yritän päättää ruskean, violetin ja musta-harmaan silmämeikin välillä). Huulet voisivat olla hempeän roosat.

Mitä te JO avioituneet olette käyttäneet hääpäivänä, ja mikä toimi/mikä ei? :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ma luotin kestosuosikkeihini, luomivarit ja eye-linerit Bobbi Brownilta, meikkivoide ja ripsivari YSL:lta, poskipuna Narsilta, peitevoide Laura Mercierilta, aurinkopuuteri Body Shopilta, huulipuna Chanelilta... jne

Ma teen paljon meikkeja morsiamille ja kaytan useimmiten MACin tuotteita, niita suosittelisin sinullekin. Paljon pigmenttia ja edullisempi kuin nuo suurten muotitalojen merkit ja useimmiten myos parempi (sellaista sarjaahan ei ole viela keksittykaan missa kaikki tuotteet olisivat tasalaatuisia joten liian merkkiuskollinen ei kannata olla). MACia kaytetaan todella paljon kuvaus ja naytosmeikeissa.

Edullisempi vaihtoehto on teatterimeikkisarjat esim Kryolan ja Grimas.

Jos haluat voimakkaan meikin suosittelen etta pohjustat luomet mattapintaisilla vareilla ja sitten helmiaista paallimmaiseksi kerrokseksi, pelkalla helmiaisella on vaikea saada pitoa ja syvyytta vareihin.

Geelimainen eyeliner on ihan ehdoton, pysyy kuin tauti eika haalistu paivan mitaan, Bobbi Brownin on paras mutta MACillakin erinomainen.

Muokattu: , käyttäjä: Fifi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos paljon arvokkaista vinkeistäsi!!

Tuota MACia en ole nähnyt myytävän muistaakseni missään, saakohan sitä Lahdesta? Täällä on ainakin Sokos ja Stockmann Beauty, Kicks ym.

Tarkoitus olisi käydä tutustumassa johonkin laatusarjaan lähiaikoina ja alkaa treenata The Häämeikkiä :).

Entä Make Up Store? Luottaisitko siihen? Mulla on ollut niiden luomivärejä, pigmenttiä ainakin löytyy.. Muista tuotteista ei ole kokemusta.

Grimasiakin saa täältä ainakin yhdestä kauneuspuodista, mutta jostain syystä en ole syttynyt sen tuotteille?! Ehkä siinä on niin selkeä teatterileima tms?

Ja mitä mieltä olet muuten Joe Blascosta, jota myös saa Sokokselta? Vai onko se enemmän sellainen "tätien" merkki :D?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Make up store on erinomainen myos, ma aina unohdan se olemssaolon kun sita ei taalta Briteista saa. Joe Blascokin on loistava (etenkin niiden pohjat ja peiteaineet)mutta eiko se ole melkein samaa hintaluokkaa kuin nuo luksusmerkitkin?

MACia saa Stockalta mutta saakohan Stockan Beautysta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on sellainen käsitys että MACia saa vain Helsingin keskustan Stokkalta, mutta en ole aivan varma. Make Up Storesta sen verran, että heillehän voi varata ajan meikkausopastukseen joka maksaa 60 euroa, mutta plussana tässä on se että tuotteita saa opastuksen jälkeen valita ko. summalla! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko Clinique liian kallis? Itse olen ainakin tykännyt merkin huulikiilloista, poskipunista ja luomiväreistä. The Body Shopilta ostin sellaisia puuterilappuja hääpäivää varten, että saa kiiltoa taputeltua pois ja eivät olleet kalliita. Joe Blasco on mielestäni aika kallis merkki. Tykkään eniten Kanebon mascarasta ja tosiaan YSL:n valokynä on the best. Toivon mukaan tämä auttoi edes vähäsen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Clinique on kait hippasen huokeampi kuin YSL, Dior ym. Mutta taidan kallistua kuitenkin Make Up Storen puoleen.. vaikuttaa suht "ammattilliselta" sarjalta :D.

Täällä Lahessa on ainakin Sokoksella MUS:in meikkiopastuspalvelu, jonka yhteydessä voi ostaa niitä tuotteita mihin on ihastunut, niistä saa varmaan alennustakin (yritän selvittää)..

Olen henk.kohtaisesti pitkään vannonut Nivean nimiin, mutta hääpäivänä haluan olla varma, että meikki kestää..kestää.. ja kestää :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä suosittelen kans Grimasia vaikket sille sytykään, en oikein osaa suositella mitään muuta, kun en enää muuta käytä... Mun mielestä Grimasilla on ihan järjettömän hyvä hinta-laatu -suhde - tuotteita ei mainosteta tv:ssä eikä ne tod. koreile pakkauksillaan (eikä näytä "meikkituotteilta"), mutta ne on kuitenkin aivan sairaan hyviä. Yks tuote, mitä voin suositella, vaikket ehkä meikkejä haluaisi heiltä ostaakaan, on Anti-Shine -voide. Se estää naaman kiillon (sisältää esim. magnesiumjauhetta) koko päiväksi ja sitä käytetään esim. uutistenlukijoilla.

Niin ja siis vaikka Grimasin meikeillä saa naamansa vaikka kokovioletiksi ja väri kestää halutessasi monta päivää (oon melkein kokeillu), niin sarjan ei-teatterimeikit on ihan omaa luokkaansa. Sarjasta löytyi mulle mm. paras meikkivoide ikinä (JUST oma sävy, eikä sitä erota mistään kohti ihoa) ja helmiäis+tavisluomivärien pysyvyys on kans ihan omaa luokkaansa. Voithan sä käydä ainakin liikkeessä kokeilemassa jotain niistä.

Olipas mainospuhe...:rolleyes: Mut en kyllä omalta kohdaltani voi silti sanoa liioittelevani.

Muokattu: , käyttäjä: Malssi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Tiedän että Grimas on huippulaadukas :) Mulla on yks kaveri, joka käyttää sitä lähes päivittäin, ja hänen meikkinsä onkin uskomattomia.. Itse asiassa kuten sanoit, niiden hinta-laatusuhde ON hyvä. Jännä, ettei niihin pakkauksiin ole panostettu! pitäis varmaan käydä siellä yhdessä liikkeessä hypistelemässä Grimasia taas joku päivä :)...

Tutustuin tuon Beron antaman Peruukkiliikkeen linkin kautta myös Kryolaniin, mutta niitä ei taida Lahdesta saadakaan.

Rakastan luomiväreissä helmiäis- ja hohtosävyjä (ei kuitenkaan LIIAN glitteriä), koska ne voi häivyttää niin hyvin. Lisäksi omaan suht hyvän ihon, eli ne sopivat minulle hyvin. Huulipunissa arvostan ehkä hoitavuutta eniten. Meikkipohjankin tulisi olla kestävä, mutta ei mikään kamala maskikaan, koska silloin on kesäaika. Onneksi on vielä aikaa testailla eri juttuja :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Törmäsin tällaiseen lahtelaiseen firmaan, joka järjestää mm. meikkiopastuksia vähintään viidelle.

http://www.pinky.fi/

Mun mielestä Kryolan on tosi paljon parempi kuin Grimas, varsinkin meikkivoidepuolella. Grimasillakin on kivoja juttuja (varsinkin luomiväreissä), mutta silti mun vaaka kallistuisi Kryolaniin.

Toivottavasti löydät sopivan meikkisarjan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tein häämeikin itse, mutta mulla ei ollut mitään tiettyä sarjaa, vaan kaikki meikit oli sekalaista seurakuntaa. Grimasin meikkejä saa tilattua myös punanaamion sivuilta. Itse hommasin Grimasin Fixing Powderin, kun sitä suositeltiin nimenomaan häämeikin tekoon, mutta en tykännyt siitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tehtiin häämeikki Bare Mineralsin tuotteilla ja siitä lähtien olen ollut vannoutunut bm:n käyttäjä. Meikki kesti koko päivän iho hengitti. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko lisää kokemuksia Grimasin tuotteista, meikkivoiteesta/puuterista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytyy tulla tännekin kommentoimaan, että Kicksin uusi sarja Viva la Diva on arvostelujen mukaan erittäin hyvä hinta-laatusuhteeltaan! Metsästin huulipunaa/kiiltoa häämeikkiin, ja heiltä löytyi ainoa sävy joka säväytti! Hinnoiltaan todella edullisia, mutta esim. huulipunaa myyjä kehui, että on yksi kestävämpiä koko liikkeessä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Inglotilla on kans semmosta kestokamaa, että suosittelen lämpimästi!!! Menin suoraan töistä BodyCombat -tunnille Inglotin meikkivoiteissa ja aikamoinen oli hämmästys tunnin jälkeen, kun vilkasin peiliin! Melkeen ois voinu marssia vaikka työhaastatteluun, lähes virheettömänä oli pysyny! :D

Ja sitten, Lumenen silmämeikinpohjustaja on IHAN ehdoton! Ilman sitä ei kannata yrittääkkään yhtään mitään. Oon jopa myyny sitä joskus jollekin Lumenen omalle konsultille ja se lähetti kiitokset myöhemmin! :D Niin siis en ole kosmetiikkamyyjä, vaan olin sitä kyselemässä ja jäin sitten juttelemaan sen myyjän kanssa... :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse käytän Oriflamen meikkejä, hinta-laatusuhde on hyvä ja kyllä on hyviä tuotteita! :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään