Danielina

Millaiset kengät?

174 viestiä aiheessa

Mulle tulee nämä , eli siis Rainbow Club:n Alice. :-X :-X :-X

Kengät ovat siis vielä kaupassa, mutta heti kun seuraava tilipäivää koittaa niin käyn kotiuttamassa ne, tosin heti en niitä taida siltikään kotia saaha, ko jätän ne vielä sinne värjättäviksi. :-X

Kengät hankin Morsiusateljee Katariinasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli hääkengille kaksi vaatimusta:

- mieheke on minua vain muutaman sentin pitempi, enkä halua näyttää miestäni pitemmältä hääpäivänä. Haussa olivat siis tasapohjaiset kengät

- päätin, että häät ovat hyvä syy hankkia laadukkaat, ellei peräti design-kengät.

Ja niin sitten löysin kovasti tykkäämäni kengät, Vivienne Westwoodilta. Näyttävät tältä:

vivienne-westwood-ultragirl-cameo-womens-pump.jpg

Kyseessä ovat Vivienne Westwood yhteistyössä Melissan kanssa, kengän nimi on ultragirl cameo. Ja kengän kärjellä komeilee mahtava westwoodin tavaramerkki, holy handgranade. Kengän väri on nude, ja istuu jalkaan kuin valettu ^^. Eikä taatusti kalva, mallisto kun on kumia! (ihanasti hajustettua sellaista, ei haise yhtään kumisaappaalta)

Hinta postikuluineen briteistä tilattuna oli kaiken kaikkiaan n. 100e, ei mielestäni vielä lainkaan liikaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun täytyi ehdottomasti saada Minna Parikan Raquelit :-X

Jonkin verran pidän muutenkin valkoisia kenkiä, joten kenkiä tulee varmasti käytettyä myös häiden jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaaleanpunaiset reinot, ostopaikka Citymarket ja hinta 29€. :grin: Oli mulla korkkaritkin, mutta en sitten käyttänyt niitä missään vaiheessa.

2454239348_443fdfcae6.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli (itseaiheutettu) paniikki kenkien kanssa kun ne piti olla huomiseksi puvun sovitukseen ja tänään suvaitsin lähteä kaupoille. Stokkalta sitten löytyi näistä slingbackit jotka olivat aivan käsittämättömän hyvät jalkaan. Meilläkin on miehen kanssa pituuseroa vain 3cm eli näillä olen reippaasti pidempi mutta siihen on totuttu aina korkkareiden kanssa.

25148-g.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin nämä Brandosilta :

22265-b.jpg

Toimitus Brandosilta oli nopea ja kengät ovat ihanat! :-X

Aivan mahtavat kengät!! Siis rakastuin näihin tosissaan, kävin itekki katsomassa tuolta Brandosilta noita mutta ei ollut kokoja..:o Täytyy ettiä jostain tuon saman tyyliset. Mutta kiitos siulle kun sain vinkin että mimmoiset kengät haluan itselleni :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli hääkengille kaksi vaatimusta:

- mieheke on minua vain muutaman sentin pitempi, enkä halua näyttää miestäni pitemmältä hääpäivänä. Haussa olivat siis tasapohjaiset kengät

- päätin, että häät ovat hyvä syy hankkia laadukkaat, ellei peräti design-kengät.

Ja niin sitten löysin kovasti tykkäämäni kengät, Vivienne Westwoodilta. Näyttävät tältä:

vivienne-westwood-ultragirl-cameo-womens-pump.jpg

Kyseessä ovat Vivienne Westwood yhteistyössä Melissan kanssa, kengän nimi on ultragirl cameo. Ja kengän kärjellä komeilee mahtava westwoodin tavaramerkki, holy handgranade. Kengän väri on nude, ja istuu jalkaan kuin valettu ^^. Eikä taatusti kalva, mallisto kun on kumia! (ihanasti hajustettua sellaista, ei haise yhtään kumisaappaalta)

Hinta postikuluineen briteistä tilattuna oli kaiken kaikkiaan n. 100e, ei mielestäni vielä lainkaan liikaa.

Hengittääkö kengät kuinka hyvin? Ajattelin vain, että jos koko päivän on kengät jalassa niin miltä mahtaa tuntua illasta :S Todella ihastuttavat kengät. Itsekin nimenomaan etsin jotain matalia pienen pituuseron takia vaikka rakastan korkeita korkoja ja niissä liikkumista, mutta en halua valokuvissa olla miestäni pidempi. Ja kuitenkin pitäisi olla kunnon kenkä, jottei luupiikki ala tuntumaan kesken päivän, vaikeaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli hääkengille kaksi vaatimusta:

- mieheke on minua vain muutaman sentin pitempi, enkä halua näyttää miestäni pitemmältä hääpäivänä. Haussa olivat siis tasapohjaiset kengät

- päätin, että häät ovat hyvä syy hankkia laadukkaat, ellei peräti design-kengät.

Ja niin sitten löysin kovasti tykkäämäni kengät, Vivienne Westwoodilta. Näyttävät tältä:

vivienne-westwood-ultragirl-cameo-womens-pump.jpg

Kyseessä ovat Vivienne Westwood yhteistyössä Melissan kanssa, kengän nimi on ultragirl cameo. Ja kengän kärjellä komeilee mahtava westwoodin tavaramerkki, holy handgranade. Kengän väri on nude, ja istuu jalkaan kuin valettu ^^. Eikä taatusti kalva, mallisto kun on kumia! (ihanasti hajustettua sellaista, ei haise yhtään kumisaappaalta)

Hinta postikuluineen briteistä tilattuna oli kaiken kaikkiaan n. 100e, ei mielestäni vielä lainkaan liikaa.

Hengittääkö kengät kuinka hyvin? Ajattelin vain, että jos koko päivän on kengät jalassa niin miltä mahtaa tuntua illasta :S Todella ihastuttavat kengät. Itsekin nimenomaan etsin jotain matalia pienen pituuseron takia vaikka rakastan korkeita korkoja ja niissä liikkumista, mutta en halua valokuvissa olla miestäni pidempi. Ja kuitenkin pitäisi olla kunnon kenkä, jottei luupiikki ala tuntumaan kesken päivän, vaikeaa.

Tämäkin innostui sarjan kengistä, on persoonallisia, eikä ihan crocseja. Netissä näkyy olevan myös korkkareita samasta hiertämättömästä kumista. Pitääpä alkaa miettiä, mikä kenkä sieltä sopii yhteen ivory/mustan puvun kanssa.. :huh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen suunnitellut asustani punavalkoista, joten punaisten korkkareiden metsästys on käynnissä. En ole kummoinen korkkari-ihminen, joten korkojen ei tarvitsisi olla liian korkeat, ei "horoplatformeja", eikä liikaa koristuksia. Ihan vaan sievät punaiset korkokengät, joita voisi käyttää yleisjuhlakenkinä häiden jälkeen.

Löysin Heppo-kenkäkaupasta yhdet mieleiset, jotka lähtee tilauksen seuraavana tilipäivänä: http://heppo.fi/naisten-kengat/korkeakorkoiset/model-432803-107107-0046

Mutta luulen, etten yksillä kengillä selviä, koska juhlien ajankohta sijoittuu joulukuulle. Pitää jostain yrittää löytää saappaat, jotka jalassa kelpaisi poseerata ihan kuvissa asti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

81sqqE5EepL._SL1500_.jpg

Fashion Housen ystävämyynneistä (nyt viikonloppuna) nämä beigen kultaiset ballerinat 60€ (140€).

Sopii mukavasti myös muuhun juhlakäyttöön, se oli kriteerini.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä meinaan luottaa multa jo löytyviin ja mukaviksi jaloissa havaittuihin kenkiin.

En viitsi yhden päivän vuoksi ostaa kenkiä, kun tiedän etten varsinaisten hääkenkien tapaisia kenkiä kuitenkaan koskaan muulloin tule tarvitsemaan. Kengät ei pääsääntöisesti mulla tule kuitenkaan näkymään edes puvun alta, joten sinänsä ei mitään väliäkään.

Laitan siis tämmöiset Tamariksen kengät:

kengat.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli hääkengille kaksi vaatimusta:

- mieheke on minua vain muutaman sentin pitempi, enkä halua näyttää miestäni pitemmältä hääpäivänä. Haussa olivat siis tasapohjaiset kengät

- päätin, että häät ovat hyvä syy hankkia laadukkaat, ellei peräti design-kengät.

Ja niin sitten löysin kovasti tykkäämäni kengät, Vivienne Westwoodilta. Näyttävät tältä:

vivienne-westwood-ultragirl-cameo-womens-pump.jpg

Kyseessä ovat Vivienne Westwood yhteistyössä Melissan kanssa, kengän nimi on ultragirl cameo. Ja kengän kärjellä komeilee mahtava westwoodin tavaramerkki, holy handgranade. Kengän väri on nude, ja istuu jalkaan kuin valettu ^^. Eikä taatusti kalva, mallisto kun on kumia! (ihanasti hajustettua sellaista, ei haise yhtään kumisaappaalta)

Hinta postikuluineen briteistä tilattuna oli kaiken kaikkiaan n. 100e, ei mielestäni vielä lainkaan liikaa.

Hengittääkö kengät kuinka hyvin? Ajattelin vain, että jos koko päivän on kengät jalassa niin miltä mahtaa tuntua illasta :S Todella ihastuttavat kengät. Itsekin nimenomaan etsin jotain matalia pienen pituuseron takia vaikka rakastan korkeita korkoja ja niissä liikkumista, mutta en halua valokuvissa olla miestäni pidempi. Ja kuitenkin pitäisi olla kunnon kenkä, jottei luupiikki ala tuntumaan kesken päivän, vaikeaa.

Tämäkin innostui sarjan kengistä, on persoonallisia, eikä ihan crocseja. Netissä näkyy olevan myös korkkareita samasta hiertämättömästä kumista. Pitääpä alkaa miettiä, mikä kenkä sieltä sopii yhteen ivory/mustan puvun kanssa.. :huh:

Mulla on ihan arkikäytössä juurikin nämä melissat. Voin sanoa, että paljaassa jalassa kyllä aiheuttavat hikoilua, kun useamman tunnin pitää jalassa. Sukkauhousujen kanssa ovat ihan jees, mutta eivät ihan hellepäivän kengät. Tuon koristeen allahan on piilossa peep toe reikä, joka päästää vähän ilmaa sisään. Ovat kyllä mukavat, kun tuo materiaali lämpenee niin muotoutuvat kivasti jalkaan.

Etsiskelen kans 50-luvun tyylisiä kenkiä, mutta laihoin tuloksin. Mulla kun on sellainen ongelma, että jalkani on leveää mallia ja kaikki kapenevat kärjet ahistavat. Vaihtoehtona vois olla vakiotanssikengät, joista saa jopa extra wide leveyttä ja värivaihtoehtojakin on. Ainoo ongelma on, että tällaisissa on säämiskäpohjat, eivätkä kestä varmaankaan kauheesti kosteutta, eli eivät sovellu juuri ulkokäyttöön. Suutarilla voisi varmaa puolipohjittaa... Tanssikaupoista saa muuten tommosia kumisia läpinäkyviä korkosuojuksia/luistoestäjiä, kirkkoa, kopinaa ja jäistä kirkon pihaa ajatellen... Eivät ole mitään kovin kauniita läheltä katsottuna, mutta toimivat!

1012-flesh-sat-2-5-con-cat-R_ZM.jpg

Heel_Protector_Supadance_Slim_Heels_Protectors_5_Pairs-m.jpg

P.S. Väärä osasto, tiedän, mutta kun Westwoodin kengistä puhe niin mulla olisi tiedossa käyttämättömät kokoa 40 olevat yllä mainitut melissat, jos joku on kiinnostunut ostamaan edullisesti. Siskoni tilasi tämmöiset itselleen, mutta ne olivat hiukan väärän kokoiset ja hän on harkinnut niiden myyntiä... Muoks: laitan ne tuonne kirppariosasolle myyntiin.

Muokattu: , käyttäjä: Rakkauden_Poni

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole koskaan osannut kävellä koroilla, enkä aijo hääpäivänäkään (yliliikkuvat nilkat, joten varma sairaalareissu jos korkkarit laitan jalkaan) Eli haussa valkoiset / kultaiset ballerinat hääpäiväksi. Olen ballerina tyyppiä joten miksi häissä täytyisi pukeutua toisella tavalla?

Jos joku on löytänyt jostain kauniita ballerinoja niin saa vinkata ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itseltäni jo löytyvät mustaruskeat korkkarit meinaan pistää jalkaani hääpäivänä. Kaapista löytyisivät myös valkoiset Pertti Palmrothit mutta luulen niiden olevan vähän liian naftit koko päivän käyttöön. Mustaruskeita taas on tullut testattua 12 tunnin kinkereissä ja olivat varsin hyvät jalassa. Eli käytännön ratkaisu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mä olen tilannut hääkenkäni englannista. itse asiassa kengät olivat minulla jo monta kuukautta ennen kosintaa, oli pakko tilata kun nämä näin. tiesin vain että näissä kengissä minä astelen alttarille! :girl_in_love:

2184_135_Benjamin_Adams_Charlize.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Loistava valinta Charming! Itse astun avioon samoissa kengissä ihan lähipäivinä :girl_dance: Kauneimmat koskaan näkemäni kengät!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistähän sitä löytäis kivat (pyöreä)avokärkiset max. n.5cm korolliset, ei välttämättä valkoiset mutta neutraalit kenkulit tän mekon kaveriksi?

post-37156-0-34256400-1330334565_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onneksi on lupa muuttaa mieltään. Mitä enemmän ajattelin halpoja punaisia kenkiä, sitä vähemmän halusin niitä. Onneksi maltoin mieleni ja säästin vähän rahaa, että voin nyt ostaa hääkengiksi nämä:

drag2.jpg

Vivienne Westwoodin Lady Dragon -kengät! :girl_in_love:

Vähän harmittaa, ettei juurikaan ole enää tarjolla niitä vanhojen mallistojen kirkkaanpunasydämisiä kenkiä, mutta minkäs teet. Britti-Ebaynkin myyjät aika nihkeästi toimittavat saarivaltion ulkopuolelle. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä löysin tämmöset ebaysta! mutta hirveesti epäilyttää ulkomailta asti tilata kengät kokeilematta.. noi olis korkonsa ja värinsä puolesta just perfect ja ihan perusnätit. mitään hirveen näyttäviä kenkiä en haluaiskaan kun on aika paljon kaikkea mekossa itessään.

post-37156-0-04465100-1331237080_thumb.j

Muokattu: , käyttäjä: Flik

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin brandos.fi :stä iki-ihanat punaiset hääkengät! Olivat mahtavat jalassa, ei tullut yhtään rakkoja tai hiertymiä vaikka tanssin koko yön! Ovh kengillä 299e, mutta olivat tarjouksessa kun ostin, postikuluineen n. 220e. Suosittelen sijoittamaan hyviin, istuviin kenkiin, joille on myöhemminkin käyttöä!!

Tässä vielä linkki brandosiin, siellä kuvia monesta eri suunnasta.

http://www.brandos.fi/chie-mihara/frunera-ante-rojo-nami-rojo/a36994

post-35098-0-89554600-1331283721_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkohan kenelläkään kokemuksia ulkomailta tilatuista kengistä? Olen selannut brittiläisiä verkkokauppoja, ja sieltä tuntuu saavan ihan niitä samanlaisia perussatiinikenkiä kuin täälläkin n.60 punnalla (n.70 euroa) ja edellisten vuosien malleja (=siis aivan yhtä kivoja) selvästi halvemmalla. Postikuluineenkin jää täkäläisen häähintatason alle. Täällä morsiusliikkeestä uutena ostettu satiinikenkä on kevyesti sen satasen, eikä minua huvittaisi maksaa yhden päivän kengästä niin paljon - jostain pitkäikäisestä kävelykengästä kylläkin. Sovittamatta tilaaminen arveluttaa, mutta voiko se ihan totaalisen pieleen mennä jos tietää minkälaista hakee?

Sellaisissa merkeissä kuin Pure and Precious ja Pink by Paradox tuntuu olevan kivannäköisiä ja myös noita matalampikantaisia malleja jos sellaisia etsii. eBayssakin on houkuttelevan halvalla kaikenlaista. Täällä on ainakin paljon: http://www.girlsofelegance.co.uk/

Sitä paitsi verratkaa näitä kahta. Toinen on Brandoksen Wildflower-mallistoa ja toinen Rainbow Clubin Elseä. Jotain eroa...?

http://www.brandos.f...97-ivory/a45885

http://www.girlsofel...inbow-Club.html

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Nyt kun selailen tarkemmin niin aika monihan on tilannut juuri Briteistä... Ehkä siis kokeilen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään