vähän enemmän kuin kahvitauolla maistraattin


Guest kat

Recommended Posts

H-hetki parin kuukauden päästä. Muille ei ole vielä kerrottu - luulen tosin että vanhempani aavistavat, ne vaan jotenkin tietää. Emme halua suuria juhlia, ei varattua juhlapaikkaa, muttei ihan salassakaan karata naimisiin. Ehdotuksia otetaan vastaan, tai kertokaa miten itse juhlitte autollisella tai parilla juhlavieraita?

Link to comment
Share on other sites

Me kerrottiin etukäteen vaan yhdelle mun ystävälle ja appivanhemmille noin kaksi tuntia ennen vihkimistä ( ne istui loppuillan lentokoneessa niin oli kivempi hoitaa noin). Kahdestaan käytiin maistraatissa ja sen jälkeen soitettiin lopuille perheen jäsenille, jotka tosin asuvat 150km päässä. Alkuillasta käytiin kahdestaan syömässä vähän hienommassa ravintolassa ja loppuillasta oltiin pyydetty läheisimmät ystävät viettämään "pikkujouluja" meidän mielestä kivaan yökerhoon. Siellä sitten kerrottiin mitä oltiin tehty. Illasta tuli todella onnistunut ja meidännäköinen. Vähän ehkä jälkeenpäin harmittaa ettei kauempana asuneita ystäviä saanut paikalle, mutta heidän kanssaan ollut kippistelty myöhemmin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...